Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • straton

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Exista posibilitatea sa ajunga motorina in ulei la 1,9 cdti, 120 de cai?
Skip ads

  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
n-ar avea pe unde...
  • straton

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Am mai gasit discutii pe aceasta tema si sunt cazuri.
  • straton

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2016

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...discutii+similare
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 793
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Atunci cand se infunda dpf-ul ajunge motorina in ulei
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Argumenteaza afirmatia...!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
"...filtrul de particule se regenereaza la o anumita perioada si daca cumva se intampla ca acesta sa se regenereze tocmai atunci cand ai ajuns la destinatie si ii intrerupi ciclul de regenerare cantitatea de motorina in surplus care ajuta la procedeu ajunge in baia de ulei si se combina cu acesta,rezultand in primul rand cresterea nivelului pe joja si diluarea acestuia. "
Nici eu n-am inteles pe unde ajunge motorina in baia de ulei, dar fenomenul se produce.
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
fenomenul trebuie sa se produca argumentat..daca in timpul regenerarii tu opresti motorul sigur injectoarele nu vor continua sa bage motorina..si cat de mare ar fi surplusul in timpul functionarii motorului motorina ar trebuii sa arda doar daca nu e pulverizata fin de un injector exista acest risc dar asta ar insemna sa nu mearga bine motorul...la volkswagen la motoarele cu pumpe duse am intalnit treaba asta ca acolo motorina circula prin chiuloasa spre injectoare..dar la motoarele astea n-am auzit
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
La regenerare, cantitatea de motorinã injectata in cilindri este mult mai mare. Presupun ca, suplimentar, se face pre si post injecție.Daca opresti motorul cand face regenerare, motorina injectata in cilindrii care nu au fãcut explozie, se scurge in baie. Putin cate putin, se aduna.
Alta explicație nu vad.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Singura alta explicatie ar putea fi suape sau segmenti slabi...
  • Ciprinhio

  • Mesaje scrise: 465
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
supape nu vad pe unde...si daca un motor diesel ajunge sa curga motorina in el pe la segmenti nush zau cum mai merge
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR