- tikalos2005
- OP
- 3 mesaje
- din 06 Dec 2013
- Vectra 2006
- Anglia
tikalos2005
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Anglia
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2013
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o problema legata de alternator(cred)! Masina e un Vauxhall(opel) Vectra C mk2 150hp, an 2006 Deci: Prima data mi s-a aprins semnalizatorul din bord al bateriei seara cand am parcat. Dimineata cand am plecat a pornit la sfert de cheie iar dupa vreo 5, 6 km bateria din bord s-a aprins iar m-a lasat servodirectia bordul s-a stins tot, am parcat..... In fine, am tractat-o am schimbat alternatorul cu unul nou si tot nu merge! Am pus alta baterie pe ea si reusesc sa o pornesc de 2 maxim 3 ori apoi moare si bateria aia! Am pus voltmetrul sa verific si nu-mi arata ca incarca! Problema mea e : alternatorul nou nu seamana cu cel vechi are pe spate cele doua borne la fel de groase marcate cu +B1 si +B2 si mai are o priza pe care cel vechi nu o avea! Cel vechi avea 120A iar cel nou e 150A!
Cum gasesc alternatorul potrivit pentru afurisita asta de masina ca englezii astia-s praf!
P.S. mai e si faptul ca dupa ce o pornesc merge 3, 4 minute normal si apoi se cam tureaza singur se duce peste 10mii rot/min
Ultima modificare făcută de tikalos2005 la Vin 13 Dec, 2013 10:10 pm
Am si eu o problema legata de alternator(cred)! Masina e un Vauxhall(opel) Vectra C mk2 150hp, an 2006 Deci: Prima data mi s-a aprins semnalizatorul din bord al bateriei seara cand am parcat. Dimineata cand am plecat a pornit la sfert de cheie iar dupa vreo 5, 6 km bateria din bord s-a aprins iar m-a lasat servodirectia bordul s-a stins tot, am parcat..... In fine, am tractat-o am schimbat alternatorul cu unul nou si tot nu merge! Am pus alta baterie pe ea si reusesc sa o pornesc de 2 maxim 3 ori apoi moare si bateria aia! Am pus voltmetrul sa verific si nu-mi arata ca incarca! Problema mea e : alternatorul nou nu seamana cu cel vechi are pe spate cele doua borne la fel de groase marcate cu +B1 si +B2 si mai are o priza pe care cel vechi nu o avea! Cel vechi avea 120A iar cel nou e 150A!
Cum gasesc alternatorul potrivit pentru afurisita asta de masina ca englezii astia-s praf!
P.S. mai e si faptul ca dupa ce o pornesc merge 3, 4 minute normal si apoi se cam tureaza singur se duce peste 10mii rot/min
Ultima modificare făcută de tikalos2005 la Vin 13 Dec, 2013 10:10 pm
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- tikalos2005
- OP
- 3 mesaje
- din 06 Dec 2013
- Vectra 2006
- Anglia
tikalos2005
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Anglia
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2013
- Mesaj Privat
- VN01SIG
- **
- 182 mesaje
- din 18 Oct 2012
- Signum 2005 Z19DTH
- Vrancea
VN01SIG
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Vrancea
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2012
- Mesaj Privat