- Constantin MATEI
- OP
- 9 mesaje
- din 24 Sep 2016
- Insignia 2013 A20NFT
- Cluj
Constantin MATEI
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2016
- Mesaj Privat
Salut. Ca membru nou pe acest forum vã salut pe toti. De câteva zile sunt posesor de Insignia din 2013, benzinã, 2.0 turbo, 4x4, 250 cp, 400 NM. M-am întors la motorul pe benzinã dupã aproape 10 ani de dieseluri (Audi A6 Allroad, Mazda CX7) si pot sã spun cã o fac cu bucurie. Masina pe care tocmai am luat-o de la reprezentantã este minunatã, cu 39.000 de km la bord, merge superb si sunt de-a dreptul fericit când o conduc. Starea tehnicã este ireprosabilã, motorul merge impecabil, tinuta de drum este minunatã. Cred cã am fãcut o alegere bunã, dupã ce ultima masinã (Mazda CX7) m-a dezamãgit cumplit, fiind în momentul de fatã la reparat, cu motorul calat.
As avea rugãmintea la posesorii de Insigmia identice sã-mi dea câteva sfaturi pentru folosirea optimã si fãrã probleme a masinii.
Multumesc.
As avea rugãmintea la posesorii de Insigmia identice sã-mi dea câteva sfaturi pentru folosirea optimã si fãrã probleme a masinii.
Multumesc.
- FRANKIE82
- **
- 298 mesaje
- din 18 Aug 2015
- Insignia 2011 A20DTH
- Cluj
FRANKIE82
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat
- Constantin MATEI
- OP
- 9 mesaje
- din 24 Sep 2016
- Insignia 2013 A20NFT
- Cluj
Constantin MATEI
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2016
- Mesaj Privat
- Sorin_im
- **
- 333 mesaje
- din 29 Mai 2015
- Insignia OPC 2009 A28NER
- Timis
Sorin_im
- Mesaje scrise: 333
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia OPC 2009 A28NER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2015
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
- Sorin_im
- **
- 333 mesaje
- din 29 Mai 2015
- Insignia OPC 2009 A28NER
- Timis
Sorin_im
- Mesaje scrise: 333
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia OPC 2009 A28NER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2015
- Mesaj Privat
- Constantin MATEI
- OP
- 9 mesaje
- din 24 Sep 2016
- Insignia 2013 A20NFT
- Cluj
Constantin MATEI
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2016
- Mesaj Privat
Aș vrea sã lãmuresc o problemã ce mã tot frãmântã vis-a-vis de Insignia. Din discuțiile pe care le am cu un mecanic ff priceput la motoare, reiese cã în baia de ulei a mașinii este un o-ring ce conecteazã pompa de ulei cu sorbul sau ceva de genul. Ideea este cã omul susține cã acel o-ring trebuie schimbat la 30.000 de km, el întãrindu-se și scãpând ulei pe lângã, cu rezultate catastrofale pentru motor. Acum, nu sunt sigur dacã respectiva piesã este și în motorul acesta, sau omul știe de ea de pe motoarele diesel și mi-e cam aiurea sã mã apuc sã desfac baia de ulei sã o schimb. O soluție ar fi sã-mi fac timp și sã mã duc sã-i întreb pe cei de la reprezentanțã, dar nu am absolut deloc încredere în ei. Știe cineva despre ce este vorba? Mulțumesc.
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
Nu se schimba chiar la 30000km, dar la vreo 4-5 ani trebuie facuta operatiunea, ca nu e de joaca cu nenorocitul ala de oring.
Problema e ca PDFul este pozitionat in fata motorului, si in momentul regenerarilor, mare parte din caldura generata de arderile particolelor este preluata de motor si baia de ulei. Din aceasta cauza oringul isi pierde proprietatile de elasticitate si devine rigid, nemaiputand sa faca etanseitate perfecta(trage aer in loc de ulei si motorul nu mai are ungere).
Depinde si de regimul de mers(cat mergi cu ea in oras si cat in afara). Daca mergi mult in oras, regenerarile sunt mult mai dese si racirea motorului nu mai e asa de buna, datorita vitezelor mici cu care se circula in oras. Daca mergi f. mult in afara, racirea este mult mai buna...
Sunt o gramada de discutii pe tema asta(spor la citit)
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=137131
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=128954
Cheers!
Problema e ca PDFul este pozitionat in fata motorului, si in momentul regenerarilor, mare parte din caldura generata de arderile particolelor este preluata de motor si baia de ulei. Din aceasta cauza oringul isi pierde proprietatile de elasticitate si devine rigid, nemaiputand sa faca etanseitate perfecta(trage aer in loc de ulei si motorul nu mai are ungere).
Depinde si de regimul de mers(cat mergi cu ea in oras si cat in afara). Daca mergi mult in oras, regenerarile sunt mult mai dese si racirea motorului nu mai e asa de buna, datorita vitezelor mici cu care se circula in oras. Daca mergi f. mult in afara, racirea este mult mai buna...
Sunt o gramada de discutii pe tema asta(spor la citit)
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=137131
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=128954
Cheers!
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
- Constantin MATEI
- OP
- 9 mesaje
- din 24 Sep 2016
- Insignia 2013 A20NFT
- Cluj
Constantin MATEI
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2016
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
- Constantin MATEI
- OP
- 9 mesaje
- din 24 Sep 2016
- Insignia 2013 A20NFT
- Cluj
Constantin MATEI
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2016
- Mesaj Privat
În prezent, nemaieșind din oraș de câteva sãptãmâni (luni), cu traficul din CLUJ, am 15,3/100. Și fãrã condus economic. Ar fi chiar pãcat sã o conduc economic, nu? La drum în exterior, merge la 8,5/100. Nu e o mașinã economicã, dar... Are alte avantaje. Dacã o pun în mod sport și îi dau gaz... Pãzea.
Acum, lãsând gluma la o parte, dintre toate mașinile pe care le-am avut și le-am condus, asta e prima care mã cam sperie. Este foarte rapidã și neutrã, ajungi la viteze foarte mari și nu-ți dai seama, mașina este foarte silențioasã și se așeazã minunat pe drum. O plãcere la condus. Iar motorul... Minunat.
Acum, lãsând gluma la o parte, dintre toate mașinile pe care le-am avut și le-am condus, asta e prima care mã cam sperie. Este foarte rapidã și neutrã, ajungi la viteze foarte mari și nu-ți dai seama, mașina este foarte silențioasã și se așeazã minunat pe drum. O plãcere la condus. Iar motorul... Minunat.