- TiempoLegeng
- OP
- 16 mesaje
- din 14 Sep 2010
- Vectra 2001
- Bucuresti
TiempoLegeng
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salutare.
Am un opel vectra B 1.8 16V benzina iar pe timp de iarna nu se incalzeste apa mai deloc (si nu baga caldura)decat daca las functia ECO pornita si doar in oras.Cand de incalzeste si opresc functia ECO scade imediat termperatura....Sta la primele linii albastre cam tot timpul.Daca ies in afara si merg la drum intins nu urca deloc nici cu ECO apasat.In alte anotimpuri nu am nici o problema.Sta in 90 de grade
Am un opel vectra B 1.8 16V benzina iar pe timp de iarna nu se incalzeste apa mai deloc (si nu baga caldura)decat daca las functia ECO pornita si doar in oras.Cand de incalzeste si opresc functia ECO scade imediat termperatura....Sta la primele linii albastre cam tot timpul.Daca ies in afara si merg la drum intins nu urca deloc nici cu ECO apasat.In alte anotimpuri nu am nici o problema.Sta in 90 de grade
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Pare sa fie vorba de termostat ... blocat deschis.
Porneste motorul cand e rece si dupa vreo 5-7 minute pune mana pe furtunul care iese din chiulasa spre radiator si apoi pe furtunul ce iese din radiator si intra in motor: daca diferenta de temperatura nu este sesizabila vadit (furtunul de iesire din chiulasa trebuie sa fie mai cald decat cel ce iese din radiator spre motor) atunci sigur termostatul trebuie inlocuit. E oarecum logic, tinand cont de varsta masinii, si, probabil, de faptul ca nu l-ai schimbat niciodata ...
Porneste motorul cand e rece si dupa vreo 5-7 minute pune mana pe furtunul care iese din chiulasa spre radiator si apoi pe furtunul ce iese din radiator si intra in motor: daca diferenta de temperatura nu este sesizabila vadit (furtunul de iesire din chiulasa trebuie sa fie mai cald decat cel ce iese din radiator spre motor) atunci sigur termostatul trebuie inlocuit. E oarecum logic, tinand cont de varsta masinii, si, probabil, de faptul ca nu l-ai schimbat niciodata ...