xtrail
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Harghita
- Masina: Zafira Tourer 2012 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2021
- Mesaj Privat
Salutare.Sunt nou pe acest forum,proprietar de doua luni Zafira C 2012 -2.0 litri 121 KW-165 CP,cod motor A20DTH cutie manuala,schimbata deja toate filtrele inlusiv uleiul 5W30 GM Dexos 2,distributie cu tot cu pompa de apa+curea alternator,role.
Dupa ceva cautari m-am oprit la problemele potentiale acestui motor cu presiunea la ulei,dar pana acum in majoritate de 90% am aflat ca problema apare sau a aparut doar la Insignia.Este ceva diferenta intre doua motoare folosite la ambele?Sau Opel a cam realizat aceasta problema de la inceputul fabricatiei Insigniei 2008,si pana la aparitiei Zafirei C in 2011.
Nici pe forumuri romanesti,nici pe forumuri,bloguri internationale etc nu am gasit probleme exacte legate de Zafira,ca la Insignia,acolo intradevar prea multe informatii ,scrisuri cu probleme O -ring.
Asta nu inseamna ca nu ma duc la mecanic in curand ptr scimbarea O -ringului.
Pana acum de cand o folosesc nici cea mai mica problema,sunt foarte multumit,inclusiv motor cum trage ,consum ,dotari etc.Cheltuieli ce -am enumerat mai sus pana acum.
Nu sunt sigur dar daca stiu bine acest motor 2,0 cu 165 CP nu a fost folosit la Insignia,doar 2.0 (110-130-160-194 CP),ecoflex 2.0(130,160CP) pana in 2017.
Multumesc pentru raspunsuri,si scuze daca nu am postat corect.
MODEL: Zafira Tourer 2012
MOTOR: A20DTH
Dupa ceva cautari m-am oprit la problemele potentiale acestui motor cu presiunea la ulei,dar pana acum in majoritate de 90% am aflat ca problema apare sau a aparut doar la Insignia.Este ceva diferenta intre doua motoare folosite la ambele?Sau Opel a cam realizat aceasta problema de la inceputul fabricatiei Insigniei 2008,si pana la aparitiei Zafirei C in 2011.
Nici pe forumuri romanesti,nici pe forumuri,bloguri internationale etc nu am gasit probleme exacte legate de Zafira,ca la Insignia,acolo intradevar prea multe informatii ,scrisuri cu probleme O -ring.
Asta nu inseamna ca nu ma duc la mecanic in curand ptr scimbarea O -ringului.
Pana acum de cand o folosesc nici cea mai mica problema,sunt foarte multumit,inclusiv motor cum trage ,consum ,dotari etc.Cheltuieli ce -am enumerat mai sus pana acum.
Nu sunt sigur dar daca stiu bine acest motor 2,0 cu 165 CP nu a fost folosit la Insignia,doar 2.0 (110-130-160-194 CP),ecoflex 2.0(130,160CP) pana in 2017.
Multumesc pentru raspunsuri,si scuze daca nu am postat corect.
MODEL: Zafira Tourer 2012
MOTOR: A20DTH
SSein
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2018
- Mesaj Privat
Salut, am si eu o Zafira C Tourer cu exact acelasi motor, pe care am achizitionat-o in decembrie 2018 cu 115000 km la bord. De atunci, am ajuns la 275000 km la bord si nu am avut nici o problema de motor cu ea. Intradevar schimb O-ringul la 30000km, ulei + filtre la 15000 km, i-am facut si un Stage1 care mi-a adus motorul la 205CP si pot spune ca ma declar foarte multumit de masina. Asa ca poate depinde si de noroc cum nimeresti masina.