Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salutare, am facut un topic nou pentru ca nu am gasit nici o informatie pe nicaieri despre treaba asta. Modelul in cauza este un opel meriva z17 dth. Urmeaza sa schimb discurile si placutele pe spate, le am sunt in garaj asteapta sa fie montate. Acum urmeaza dilema, Embarassed pe langa discuri si placute am cumparat si cele doua protectii anti-stropire discuri , adica doua bucati de tabla care au rolul de a proteja cat de cat cat discul de praf ,noroi etc. Le schimb pentru ca unul practic nu mai exista ruginit complet, iar celelat mai sta agatat in cateva puncte. Are careva idee cum se monteaza, Shocked am bagat gatu pe acolo si nu am vazut nici un surub , piulita ceva pe nicaieri, nu vreau sa ma apuc de treaba si sa dau discurile jos, dupa care sa ma trezesc ca trebuie demontat butucul sau ce naiba e pe acolo ,tragedia ar fi ca nu am unelte sa scot butucul, daca are careva vreo schema de demontare dau o bere....Multumesc.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Trebuie demontat butucul...sunt 4 suruburi in spatele lui.
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Se demonteazã greu? Am nevoie de alte șuruburi se pot refolosi alea? Am nevoie de vreo unealta mai speciala? Trebuiesc strânse cu cheia dinamometrica? Sa ma duc mai bine la un mecanic Smile))? Totusi face parte din sistemul de franare si nu vreau sa ma joc cu treaba asta. Ms.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu se demonteaza greu....suruburile merg refolosite...le strangi la fel de tare cat erau daca ai mana. Trebuie cheie cu clichet si tubulara torx...nu mai stiu cat....
Daca crezi ca te depaseste mergi la service.
  • hmalex87

  • Mesaje scrise: 364
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Meriva 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am reuit sa inlocuiesc discurile si scuturile de protectie, pentru ce-i care vor sa faca treaba asta singuri sa se pregateasca cu rabdare , degripant la greu si o cheie de forta, mie mi-a luat 6 ore, scuturile vin vopsite in negru eu le-am smirgheluit oleaca si le-am mai dat 2 straturi de vopsea, dau mai bine pe argintiu. Se demonteaza etrierul, legati-l cu o sarma de arc ca sa nu forteze furtunasul se poate crapa, demontati suportul etrierului, demontati discul va trebuie un torx nu mai stiu de cat, la un disc a trebuit sa dau la bormasina era capul torxului rotund. se demonteaza butucul 4 suruburi. Scutul se gaseste intre butuc si o piesa metalica care fixeaza suportul etrierului. Daca tot demontati discul scoateti si bolturile de la etrier, la mine unul era gripat, le-am dat cu vaselina si le-am schimbat ordinea adica ce-l de sus l-am pus jos si invers. Logic ca aveti nevoie si de placute noi, frecati bine cu peria de sarma locasul de montare al placutei. Spor la treaba.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR