Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • NitrouxBoy

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salutare! In primul rand sa mentionez faptul ca am cautat si nu am gasit o problema asemanatoarecu a mea,sau cel putin nu am rezolvat-o schimband/reparand ceea ce au schimbat colegii de forum ducand la repararea problemei.
De 2 luni detin inca o vectra B,de data asta modelul b2. Motorul este x20xev an fabricatie 2000.
Problemele sun urmatoarele: -
Consum mare fata de cum ar trebui la acest motor (7.7 exterior,mers strict pentru a scoate un consum mic) la relanti consumul nu scade sub 1.6l/h
-in mers oscileaza relantiu cand o las pe liber,iar daca o las in orice treapta sa traga singur motorul nu scade sub 2000 rpm iar uneori cand schimb treptele smunceste.
-la inceput motorul era chiar lenes,dar de 2-3 saptamani a inceput sa traga mai bine dar totusi ar trebui si mai bine.
-Uneori cand chinui motorul se simte miros de benzina.
Precizez faptul ca daca masina sta pe loc relantiul este fix si sta unde trebuie.
Pana in momentul de fata am schimbat:
-Toata aprinderea+bujii noi (Beru)
-distributie+toate filtrele(ina,gates+Mahle)
-Senzor vibrochen(Hella)
-senzor temperatura lichid racire(Hella)
-sonda lambda(Hella)
-rampa cu tot cu injectoare luate de pe cealalta vectra(x18xe)
-supapa de la canistra de vapori(era blocata)
-curatat clapeta de acceleratie
-schimbat senzorul clapetei de acceleratie
-schimbat EGR
La inceput am dat vina consumului mare pe gazele scapate inainte de sonda lambda,dar momentan nu mai scapa deloc gaze,iar consumul este la fel de mare.
Are cineva macar o mica idee de aceste probleme? Pe test nu arata nicio eroare. Mentionez ca lucrez intr`un service si as putea sa fac orice fel de masuratoare la orice piesa si orice test,doar ca nu mai am idei de unde sa o iau.
Skip ads

  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
uita-te la circuitul de aer secundar... eventual blocheaza-l
merge sa inlocuiesti rampa de injectie de la motorul de 1.8 la cel de 2.0 l ?
  • NitrouxBoy

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu are circuit de aer secundar. In legatura cu rampa de injectie,da,merge perfect.
  • NitrouxBoy

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am detectat inca ceva. Uneori se aude un "piuit" dar numai la relanti. Initial am crezut ca trage aer flas dar este piuit clar. Este foarte accentuat in jurul pompei servo frana.
  • NitrouxBoy

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Observ ca nu s-a lovit nimeni de aceste probleme(sau nu s-a ingramadit lumea sa isi dea cu parerea). Cu toate astea voi specifica mai jos ce teste am mai facut la masina si la ce concluzie am ajuns:
Verificat absolut toti/toate senzorii/sondele,etc ale motorului,fiind in parametri corecti de functionare.
Ieri am facut un test la garnitura de chiulasa, rezultatul fiind unul pozitiv pe test,deci negativ pentru mine...Garnitura arsa(asta cel putin) urmeaza sa demontez chiulasa,va fi supusa testului de presiune si planeitate.
Mentionez ca din borcan a lipsit doar o cantitate infirma de antigel,lucru ce nu m-a speriat pentru ca de curand am schimbat distributia cu tot ce inseamna+inlocuit antigel,gandidu-ma ca a scazut putin pentru ca s-a aerisit.
Nu stiu cat de repede voi rezolva problema pentru ca momentan masina este fara numere si fara prioritate . Voi reveni sa va impartasesc rezultatul!
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,841
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Tind sa cred ca ai aceas problema cu mine la x16xel
Problema din interior, la fel am avut si eu garnitura dupa, la fel disparea antigel, la fel miroase a benzina, la fel consum marit. Sonde noi, curatat etk ..nimic.
Cand a fost desfacut am descoperit 3 pistoane din 4 sparte...
99% dintre simptome le-am avut si eu si pistoanele au fost de vine.
Daca tot desfaci verificale ca nu se stie. Bineinteles posibil si alta rezolvare dar asta s-a intamplat la mine!

Numai bine!
  • NitrouxBoy

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut! Am citit despre problema ta cu pistoanele,... este ciudat ca motorul mai pornea Smile
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,841
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pornea la cheie si mai si fugea:)), mister..
Sa iti dai seama nu ca nu erau zgomote...abia se auzeau tacheti aia jumate de minut la inceput dar dupa nimic...

Daca tot il desfaci, fai o verificare totala ca tot pui garnituri noi etk:)
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
salut, ai incercat sa mergi cu debitmetru scos? oscilatiile de relanti stiu ca de el sunt date
  • NitrouxBoy

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra OPC 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Am incercat si cu alt debitmetru.
  • lucian17crw

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
salut aceeasi problema o am si eu si nu stiu ce sai mai fac eu suspectez sonda lambda ca e cam veche
  • NVisinoaia

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Salut am si eu problema asta.. uxcilatie relantii si pornire grea foarte grea.. ma poate ajuta cineva va rog.. nu ai dau de cap am curatat toti senzori am verificat peste tot.. nu stiu ce are..mentionez ca motorul este... x20xev
  • vasi hugo

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Salutare Opelisti.Ma numesc Vasile si am si eu un opel vectra b 1.8 xe an 1977 ,am cautat pe forum tot tipul de probleme ce apar la masina ,nu de curand am fost plecat intr-o mini vacanta pe la munte si am alimentat de la socar din Arad benzina de 95 totul a mers super pana am alimentat cu 15 litri de la Petrom din Negresti Oas eu mergand in Maramures , benzina de 98 si cam dupa 30 km a inceput sa mearga in trei pistoane ,miros puternic de benzina nearsa si pornire foarte grea,am ajuns in cele din urma la un service si a pus testerul acolo mi sa spus ca injectorul 4 nu functioneaza normal am inversat bujiile care sunt noi doar de 2 luni bobina inductie noua fise noi,debimetru aer nou baterie noua si se aude un tacanit foarte puternic sus in rampa de pistoane iar bujia 4 tot timpul uda si afumata plus de asta pompa de benzina inca mai merge dupa ce e contactul luat cam vreo 2-3 minute nu stiu ce sa mai fac cu ea nimeni nu are nici o idee despre ce ar avea ,iar inainte de asta nu statea la relantiu normal ,turometrul oscila intre 900 si 1000,la drum lung trage foarte greu pana la 80,90 km la ora iar daca opresc in loc si nu mai accelerez se opreste si pornirea doar cu pedala de acceleratie la maxim apasata porneste .Am verificat tot ce am citit pe forum si nimic tot asa face ,am fost la vreo 5 mecanici si fiecare are o varianta diferita de celalalt nu stiu ce sa fac ,sa iau motor altu sau sa o dau la fier vechi .Va multumesc sper sa ma ajutati si pe mine .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR