- Enusi.alin
- OP
- 16 mesaje
- din 26 Oct 2015
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
Enusi.alin
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2015
- Mesaj Privat
Simptome:
Delay la acceleratie si crestere grea, dar progresiva in turatii
Cod(uri) eroare:
Nici unul
Model: Astra
An fabricatie: 2002
Cod motor: Y17DT
Salutare Opelisti !
De la un timp, masina trage greu, chiar foarte liniar in sarcina si nu exista zvacul pe care ar trebui sa il ai in conditiile existentei unei turbine.
Mentionez ca la drum intins, masina trage foarte greu dar usor usor urca in viteza ( ex. la 100+ km/h daca apas pedala de acceleratie incepe treptat sa urce si pana la 160)
De asemenea, am efectuat impreuna cu un coleg un log in sarcina, motiv pentru care am rugamintea catre colegii daca ma pot ajuta cu o interpretare a valorilor.
Log 1
Log 2
Log treapta a3-a 4000rot/min
Am mai vorbit cu cineva, care mi-a spus ca masina are un efect de overboost si din aceasta cauza se creeaza prea multa presiune in turbina si implicit masina se gatuie.
Ca si verificari deja efectuate, am schimbat 2 debitmetre (dintre care unul nou), senzorul MAP si cam atat momentan, urmeazas sa verific EGR-ul.
Multumesc pentru orice tip de sugestie oferita.
Delay la acceleratie si crestere grea, dar progresiva in turatii
Cod(uri) eroare:
Nici unul
Model: Astra
An fabricatie: 2002
Cod motor: Y17DT
Salutare Opelisti !
De la un timp, masina trage greu, chiar foarte liniar in sarcina si nu exista zvacul pe care ar trebui sa il ai in conditiile existentei unei turbine.
Mentionez ca la drum intins, masina trage foarte greu dar usor usor urca in viteza ( ex. la 100+ km/h daca apas pedala de acceleratie incepe treptat sa urce si pana la 160)
De asemenea, am efectuat impreuna cu un coleg un log in sarcina, motiv pentru care am rugamintea catre colegii daca ma pot ajuta cu o interpretare a valorilor.
Log 1
Log 2
Log treapta a3-a 4000rot/min
Am mai vorbit cu cineva, care mi-a spus ca masina are un efect de overboost si din aceasta cauza se creeaza prea multa presiune in turbina si implicit masina se gatuie.
Ca si verificari deja efectuate, am schimbat 2 debitmetre (dintre care unul nou), senzorul MAP si cam atat momentan, urmeazas sa verific EGR-ul.
Multumesc pentru orice tip de sugestie oferita.