- Vios40
- OP
- 409 mesaje
- din 15 Apr 2007
- Rekord 1987 2.3D LS
- Bucuresti
Vios40
- Mesaje scrise: 409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1987 2.3D LS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2007
- Mesaj Privat
Constructorii au promis ca vor finaliza lucrarile pana la sfarsitul lunii iunie.
Se va da drumul la circulatie pe sub pasaj, iar tramvaiele isi vor relua traseele de baza.
Lucrarile la pasajul Marasesti vor fi finalizate pana la sfarsitul lunii iunie, iar traficul rutier va fi reluat pe sub pod, chiar daca vor mai ramane de facut finisajele. Cel putin asa au promis constructorii si edilii, care vor sa vada lucrarea gata cat mai repede, dupa ce timp de aproape de doi ani s-a lucrat si nu prea.
Termenul nu e trecut
Pe pancarta pe care au fost afisate informatiile referitoare la lucrarile de la Pasajul Marasesti nu a fost trecuta data exacta de finalizare.
Constructorii spun zambind ca fiecare poate face calculul pornind de la data inceperii ultimelor lucrari, la care se adauga patru luni, termenul stabilit prin contract. Astfel rezulta data de 22 iunie, "plus/minus cateva zile", dupa cum a precizat seful de santier.
Primarul Videanu le-a cerut muncitorilor sa se grabeasca si sa termine inainte de timpul stabilit
prin contract, insa se pare ca vor mai ramane
cateva "amanunte" care vor trebui rezolvate dupa 30 iunie. Cu toate acestea, seful de santier, Marin Tudor, ne-a asigurat ca se va da drumul la circulatie la sfarsitul lunii iunie, iar micile lucrari care vor ramane de facut vor fi rezolvate sub trafic.
Dupa doi ani
Bucurestenii care circula prin aceasta zona asteapta cu mare nerabdare ca santierul sa fie inchis si sa se poata circula pe sub pasaj.
"Ne-am saturat cat am asteptat pana acum. De doi ani de zile ii tot vedem pe muncitori pe aici, uneori lucreaza, alteori nu. Nu stim cat mai trebuie sa asteptam", a declarat unul din cetatenii care locuiesc in zona.
Fara inundatii
Pasajul nu va mai fi inundat la ploile mai puternice. La precipitatii de 40-50 de litri/metru patrat, va intra in functiune automat statia de pompare care a fost construita. Apa se va aduna in doua bazine de retentie si apoi va fi pompata in canalizarea orasului. Muncitorii care au lucrat la refacerea liniei de tramvai au incheiat lucrarile, urmand sa o puna in functiune in momentul in care vor fi gata lucrarile la intregul pasaj, adica la sfarsitul lunii iunie. Lucrarile pe ansamblul intregului pasaj sunt gata in proportie de 90%. Au mai ramas de instalat capacele la instalatia de preluare a apelor pluviale si de asfaltat carosabilul. z
Intarzieri
Contract nereziliat cu toate ca lucrarile s-au prelungit din cauza ca prima firma angajata sa efectueze consolidarea pasajului a avut intarzieri destul de mari, iar primaria a dorit la un moment dat sa rezilieze contractul. Acest lucru a fost imposibil din cauza modului in care a fost intocmit contractul, asa ca respectiva firma a continuat lucrarile pentru care a fost angajata.
Se va da drumul la circulatie pe sub pasaj, iar tramvaiele isi vor relua traseele de baza.
Lucrarile la pasajul Marasesti vor fi finalizate pana la sfarsitul lunii iunie, iar traficul rutier va fi reluat pe sub pod, chiar daca vor mai ramane de facut finisajele. Cel putin asa au promis constructorii si edilii, care vor sa vada lucrarea gata cat mai repede, dupa ce timp de aproape de doi ani s-a lucrat si nu prea.
Termenul nu e trecut
Pe pancarta pe care au fost afisate informatiile referitoare la lucrarile de la Pasajul Marasesti nu a fost trecuta data exacta de finalizare.
Constructorii spun zambind ca fiecare poate face calculul pornind de la data inceperii ultimelor lucrari, la care se adauga patru luni, termenul stabilit prin contract. Astfel rezulta data de 22 iunie, "plus/minus cateva zile", dupa cum a precizat seful de santier.
Primarul Videanu le-a cerut muncitorilor sa se grabeasca si sa termine inainte de timpul stabilit
prin contract, insa se pare ca vor mai ramane
cateva "amanunte" care vor trebui rezolvate dupa 30 iunie. Cu toate acestea, seful de santier, Marin Tudor, ne-a asigurat ca se va da drumul la circulatie la sfarsitul lunii iunie, iar micile lucrari care vor ramane de facut vor fi rezolvate sub trafic.
Dupa doi ani
Bucurestenii care circula prin aceasta zona asteapta cu mare nerabdare ca santierul sa fie inchis si sa se poata circula pe sub pasaj.
"Ne-am saturat cat am asteptat pana acum. De doi ani de zile ii tot vedem pe muncitori pe aici, uneori lucreaza, alteori nu. Nu stim cat mai trebuie sa asteptam", a declarat unul din cetatenii care locuiesc in zona.
Fara inundatii
Pasajul nu va mai fi inundat la ploile mai puternice. La precipitatii de 40-50 de litri/metru patrat, va intra in functiune automat statia de pompare care a fost construita. Apa se va aduna in doua bazine de retentie si apoi va fi pompata in canalizarea orasului. Muncitorii care au lucrat la refacerea liniei de tramvai au incheiat lucrarile, urmand sa o puna in functiune in momentul in care vor fi gata lucrarile la intregul pasaj, adica la sfarsitul lunii iunie. Lucrarile pe ansamblul intregului pasaj sunt gata in proportie de 90%. Au mai ramas de instalat capacele la instalatia de preluare a apelor pluviale si de asfaltat carosabilul. z
Intarzieri
Contract nereziliat cu toate ca lucrarile s-au prelungit din cauza ca prima firma angajata sa efectueze consolidarea pasajului a avut intarzieri destul de mari, iar primaria a dorit la un moment dat sa rezilieze contractul. Acest lucru a fost imposibil din cauza modului in care a fost intocmit contractul, asa ca respectiva firma a continuat lucrarile pentru care a fost angajata.