Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • alex2016

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Simptome: in urma cu trei saptamani masina sa oprit in mers si nu a mai pornit, am dus-o in service si mi-au schimbat computerul de injectie si de bord. am mers fericit sa imi iau masina acasa, la nici 5 km de la service dupa ce motorul s-a incalzit, la retanti se aprinde becul de la ulei, daca accelerez dispare indicatorul. am dus masina din nou in service si mi-au schimbat cuzinetii vorsthor (sper ca am scris bine) si cuzinetii de biela. am scos masina are acelasi comportament. mentionez ca a fost facuta revizia si schimbat uleiul GM 10W40. de asemenea, ventilatoarele de la radiator nu mai pornesc cand temperatura trece de 95 grade Celsius. daca pornesc aerul conditionat si temperatura scade sub 90 de grade, masina se comporta normal. motorul nu are nici un zgomot ciudat. ajutati-ma si pe mine cu un sfat, parere sau un service bun in bucuresti.


Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2004
Cod motor: z16xep
Skip ads

  • Andrei Frincu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Aceleasi simptome le are si masina mea. Ai primit vreun raspuns de la cineva in privat?
  • alex2016

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Nimic pana acum! Nici pe privat nici de la radacini!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Meseriasii de la service,trebuie sa-ti rezolve problema functionarii racirii motorului(ventilatie).Racirea este supravegheata si comandata de calculatorul motorului,prin termorezistenta dedicata racirii,relee,ventilatoare. Uleiul prin incalzire,devine foarte fluid si o pompa cu un anumit grad de uzura sau sistem de ungere cu mici probleme,nu pot tine presiunea peste un prag minim(aprinderea becului) 0,3 bari.Prin sistemul de racire motor,se raceste si uleiul caruia marindu-i-se viscozitatea,automat,creste presiunea generata de pompa. Rezolva cauza si iti dispare efectul...
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
1- de ce ai schimbat ECU? S-a concluzionat ca nu se poate reconditiona?
2- cu ce ai schimbat ECU? Cu unul nou sau cu unul SH? Daca SH, a fost verificat inainte sa nu aiba aceleasi probleme?
3- in momentul de fata ce coduri de eroare ai?
4- daca ai astra g/clasic, HACM-ul a fost verificat?

Pentru service-uri competente cauta aici: https://www.clubopel.com/viewforum.php?f=35 vezi pareri, recomandari, etc
  • nykanor

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 1992 02086326
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salutari.Am avut aceleasi simtome cu aprinderea becului si toata problema a fost sorbul din baia de ulei infundat
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
alex2016 a scris: ventilatoarele de la radiator nu mai pornesc cand temperatura trece de 95 grade Celsius. daca pornesc aerul conditionat si temperatura scade sub 90 de grade, masina se comporta normal. motorul nu are nici un zgomot ciudat.
@nykanor...- Crezi ca daca scade temperatura se maresc orificiile sorbului(acceptind ca ar fi partial obturate)...?!
  • alex2016

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2016

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema la service opel
atunci cand am schimbat calculatorul de motor nu a recunoscut sondele (calculatorul fiind fabricatie 2009 iar sondele 2004) si dupa ce am pus sonde compatibile nu am mai avut probleme
sper sa va ajute
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca aceasta varianta de rezolvare a trebuit sa ajunga la urechile tale...,sondele ce ar fi trebuit sa fie "recunoscute",sunt niste switch-uri(intrerupator/comutator) chioare,contacte care se deschid la prezenta presiunii. Faptul ca s-a rezolvat problema,e de bine,restul...!
  • gyenes

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira z1.8xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ce sa-i zica si aia? Vrajeli cum numai ei stiu.poate a lucrat un Dorel pe masina lui prima oara
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR