- stefan_moraru
- OP
- 26 mesaje
- din 28 Apr 2014
- Corsa 2007 Z12XEP
- Botosani
stefan_moraru
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2014
- Mesaj Privat
Salutare !
Dețin un Opel Corsa D 1.2 achiziționat în 2008; în prezent, cu aprox 116.000 de km la bord. Dupã ce am pus anvelopele de varã, am observat cã la un viraj maxim dreapta(la orice vitezã), anvelopa se atinge de aripa interioarã a mașinii. La virajul maxim stânga nu se întâmplã așa ceva. Evident e faptul cã și cursa volanului e mai lungã în spre dreapta, a.î. T-ul volanului stã perfect rãsturnat. Este prima oarã când se întâmplã așa ceva la mașinã.
Au fost schimbate, acum 2 saptamani, bielete de direcție, capete de barã , telescoape și flanșele pentru ambele roți din fațã. Am fãcut 3 teste de direcție, unul din ele la dealerul Skoda de la Suceava. Cei de-acolo mi-au spus ca jantele de aliaj pe care le folosesc pt anvelopele de vara ar avea ET-ul mai mare decat cele originale pt modelul Corsa D si sa le montez din nou pe acestea. Am procedat ca atare, punand anvelopele de vara pe jantele originale de otel, dar problema persista la viraj maxim dreapta.
Culmea e ca am folosit jantele de aliaj 4 ani de zile si nu am avut niciodata o astfel de problema.
Dețin un Opel Corsa D 1.2 achiziționat în 2008; în prezent, cu aprox 116.000 de km la bord. Dupã ce am pus anvelopele de varã, am observat cã la un viraj maxim dreapta(la orice vitezã), anvelopa se atinge de aripa interioarã a mașinii. La virajul maxim stânga nu se întâmplã așa ceva. Evident e faptul cã și cursa volanului e mai lungã în spre dreapta, a.î. T-ul volanului stã perfect rãsturnat. Este prima oarã când se întâmplã așa ceva la mașinã.
Au fost schimbate, acum 2 saptamani, bielete de direcție, capete de barã , telescoape și flanșele pentru ambele roți din fațã. Am fãcut 3 teste de direcție, unul din ele la dealerul Skoda de la Suceava. Cei de-acolo mi-au spus ca jantele de aliaj pe care le folosesc pt anvelopele de vara ar avea ET-ul mai mare decat cele originale pt modelul Corsa D si sa le montez din nou pe acestea. Am procedat ca atare, punand anvelopele de vara pe jantele originale de otel, dar problema persista la viraj maxim dreapta.
Culmea e ca am folosit jantele de aliaj 4 ani de zile si nu am avut niciodata o astfel de problema.
- danikon
- **
- 432 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Corsa 2008 z13tdj
- Dambovita
danikon
- Mesaje scrise: 432
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2008 z13tdj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- stefan_moraru
- OP
- 26 mesaje
- din 28 Apr 2014
- Corsa 2007 Z12XEP
- Botosani
stefan_moraru
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2014
- Mesaj Privat
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Uite aici un link http://www.jantecauciucuri....amp;model=Corsa-D , vezi ce jante ai si ce cauciucuri ai pus pe ele ,ca si aici e o combinatie intre jante si dimensiunile cauciucurilor.
Evident daca tu nu folosesti jante cu ET de 39 cum sunt la majoritate corselor d cred ca e normal sa iti atinga in plus de asta vezi ca sub masina este o bara de intarire a jugului masinii, sa nu fie stranba sau scoasa in urma montarii unui scut de motor prinsa in 2 suruburi.
Aceea bara se gaseste ca la nivelul schimbatorului sau la capatul racordului flexibilce iese din catalizator, de exemlu la mine aceea bara e indoita datorita parcarii cu o roata pe trotuar si una pe asfalt si cum aceea bordura e inalta am strambato.
Acum vezi si tu asta e doar o parere.
Evident daca tu nu folosesti jante cu ET de 39 cum sunt la majoritate corselor d cred ca e normal sa iti atinga in plus de asta vezi ca sub masina este o bara de intarire a jugului masinii, sa nu fie stranba sau scoasa in urma montarii unui scut de motor prinsa in 2 suruburi.
Aceea bara se gaseste ca la nivelul schimbatorului sau la capatul racordului flexibilce iese din catalizator, de exemlu la mine aceea bara e indoita datorita parcarii cu o roata pe trotuar si una pe asfalt si cum aceea bordura e inalta am strambato.
Acum vezi si tu asta e doar o parere.
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,059 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,059
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- stefan_moraru
- OP
- 26 mesaje
- din 28 Apr 2014
- Corsa 2007 Z12XEP
- Botosani
stefan_moraru
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2014
- Mesaj Privat
Problema frecarii o am in aceeasi maniera si pe jantele originale de otel cu ET39. Vara foloseam jante de aliaj cu et40, luate de la un Fiat Grande Punto(despre care se stie ca impreuna cu Corsa D au aceeasi platforma de la Suzuki Swift). Nu am avut niciodata o astfel de problema pana in acest an 2016. Plus ca in 2011, am avut masina lovita in roata stg-fata, cand roata respectiva era virata spre exterior in stanga. Atunci au fost schimbate: telescopul stg-fata, farul, bara, aripa si janta. Dar, cu toate astea si dupa ce a fost reparata masina, nu am avut niciodata frecarea rotii la cursa volanului pe care o am din 2016. Unii mecanici zic ca ar trebui sa schimb caseta de directie. Oare sa fie asa ?
- stefan_moraru
- OP
- 26 mesaje
- din 28 Apr 2014
- Corsa 2007 Z12XEP
- Botosani
stefan_moraru
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2014
- Mesaj Privat
marius3113 a scris:Uite aici un link http://www.jantecauciucuri....amp;model=Corsa-D , vezi ce jante ai si ce cauciucuri ai pus pe ele ,ca si aici e o combinatie intre jante si dimensiunile cauciucurilor.
Evident daca tu nu folosesti jante cu ET de 39 cum sunt la majoritate corselor d cred ca e normal sa iti atinga in plus de asta vezi ca sub masina este o bara de intarire a jugului masinii, sa nu fie stranba sau scoasa in urma montarii unui scut de motor prinsa in 2 suruburi.
Aceea bara se gaseste ca la nivelul schimbatorului sau la capatul racordului flexibilce iese din catalizator, de exemlu la mine aceea bara e indoita datorita parcarii cu o roata pe trotuar si una pe asfalt si cum aceea bordura e inalta am strambato.
Acum vezi si tu asta e doar o parere.
Evident daca tu nu folosesti jante cu ET de 39 cum sunt la majoritate corselor d cred ca e normal sa iti atinga in plus de asta vezi ca sub masina este o bara de intarire a jugului masinii, sa nu fie stranba sau scoasa in urma montarii unui scut de motor prinsa in 2 suruburi.
Aceea bara se gaseste ca la nivelul schimbatorului sau la capatul racordului flexibilce iese din catalizator, de exemlu la mine aceea bara e indoita datorita parcarii cu o roata pe trotuar si una pe asfalt si cum aceea bordura e inalta am strambato.
Acum vezi si tu asta e doar o parere.
Salut ! Poti sa faci niste poze cu acea bara de la scut si de la jugul masinii tale ?
- stefan_moraru
- OP
- 26 mesaje
- din 28 Apr 2014
- Corsa 2007 Z12XEP
- Botosani
stefan_moraru
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2014
- Mesaj Privat
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
Daca ar fi din cauza jantelor, ar atinge pe ambele parti. Reparatia sa facut de mantuiala ori piesele folosite sant necorespunzatoare din punct de vedere al dimensiunilor. Scoateti capetele de bara din fuzeta la ambele rotii apoi impartiti nr. de rotati ale volanului,sa fie egale in ambele partii si vedeti atunci care roata nu este dreapta dupa ce introduceti capetele in fuzeta si apoi refacuta geometria.
- stefan_moraru
- OP
- 26 mesaje
- din 28 Apr 2014
- Corsa 2007 Z12XEP
- Botosani
stefan_moraru
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2014
- Mesaj Privat
- stefan_moraru
- OP
- 26 mesaje
- din 28 Apr 2014
- Corsa 2007 Z12XEP
- Botosani
stefan_moraru
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2014
- Mesaj Privat
mariustintea a scris:Daca ar fi din cauza jantelor, ar atinge pe ambele parti. Reparatia sa facut de mantuiala ori piesele folosite sant necorespunzatoare din punct de vedere al dimensiunilor. Scoateti capetele de bara din fuzeta la ambele rotii apoi impartiti nr. de rotati ale volanului,sa fie egale in ambele partii si vedeti atunci care roata nu este dreapta dupa ce introduceti capetele in fuzeta si apoi refacuta geometria.
De acord , si la faza cu jantele si la reparatia masinii din 2011 dupa accident. Cel care ma lovise avea RCA la Asirom, iar in zona Botosani-Suceava aveam de ales intre Xandor Botosani(dealer Dacia) si G&P Suceava care se indrepta vertiginos spre faliment. Am optat(nestiutorul de mine) pt Xandor, insa nu mai zic ce piese de rahat au pus si ce vopsire ordinara au facut pt aripa stg-fata. Am sa povestesc in alta sectiune din forum de ce "servicii" am avut parte.
In toti acesti ani, intre 2011 si 2016, nu au fost defectiuni la masina.
Acum, in aprilie 2016, verificarea montarii telescoapelor, a capetelor de bara, a bieletelor si a flanselor a fost facuta si de cei de la Adria Motors Suceava(dealerul zonal Skoda); nu s-a descoperit nimic montat necorespunzator. Mai mult decat atat, le-am dat pana si factura cu piesele montate pentru ca ei sa verifice codurile pieselor in scopul de a fi siguri ca s-a montat ce trebuie pe masina. Cei de la Adria au zis ca e problema ET-ului de la jantele de aliaj. Ok. Le-am schimbat cu cele originale si problema este fix aceeasi. Atunci, l-am sunat din nou pe consilierul de service de la Adria si, dupa ce i-am povestit ca am schimbat jantele, mi-a zis ca, si lui si mecanicilor de acolo li se pare ca pe Corsa mea nu e o caseta directie corespunzatoare modelului. Chiar nu stiu ce sa mai cred.
Voi merge la dealerul Opel de la Iasi, ca sa rezolv problema si pe urma povestesc aici ce-am rezolvat si acolo...sper, sa stie cineva, de la Ande Motors, exact despre ce e vorba.
Chiar nu credeam ca la o masina defecta, se poate repeta aceeasi situatie ca la un pacient plimbat intre mai multi doctori care nu stiu sa descopere diagnosticul.
PS: Nov 2011, Corsa mea la cateva ore dupa accident.
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Salut stefan! Asa cum am promis am venit cu o poza cu aceea bara ce leaga jugul masinii cel putin asa e la corsa d 1.3 cdti, la benzina nu stiu , dar bara e marcata si poza e informativa deoarece in bucuresti ploua iar ca sa ma bag sub ea nui prea placut ca nu am garaj si nu am cum sa iti fac poze mai clare de pe masina mea, dar in principiu cam asa e la mine , si aceea bara e indoita la mine asa cum ti-am mai spus ,la tine sa nu fi avut de suferit si jugul si in urma unei fisuri aparute sa fi cedat ceva. urcata pe un elevator si analizata minutios , imi pare rau ca nu am avut ocazia sa iti ofer poze mai clare dar am sa revin cum se va mai imbunatati vremea. nu exclud sa fie si caseta de directie sau ceva slabit pe la barele de directie .
Numai bine!
Numai bine!
- stefan_moraru
- OP
- 26 mesaje
- din 28 Apr 2014
- Corsa 2007 Z12XEP
- Botosani
stefan_moraru
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2014
- Mesaj Privat
- Utilizatorul
- *
- 2 mesaje
- din 29 Mai 2016
- Corsa 2008
- Bucuresti
Utilizatorul
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2016
- Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema ca tine Stefan,am fost lovit tot in roata doar ca pe partea cealalta .
Am fost la reprezentanta la Opel in zona la 1 Decembrie si ceea ce mi-au spus m-a lasat cu gura cascata(asta dupa ce masina a fost reparata).
Mi-au spus ca masina este kaput ,si ca nu ii pot face nimic !
Sunt foarte curios ce raspuns vei avea tu!poate la tine e altul ...
Am fost la reprezentanta la Opel in zona la 1 Decembrie si ceea ce mi-au spus m-a lasat cu gura cascata(asta dupa ce masina a fost reparata).
Mi-au spus ca masina este kaput ,si ca nu ii pot face nimic !
Sunt foarte curios ce raspuns vei avea tu!poate la tine e altul ...
- stefan_moraru
- OP
- 26 mesaje
- din 28 Apr 2014
- Corsa 2007 Z12XEP
- Botosani
stefan_moraru
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2007 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2014
- Mesaj Privat