- remuscamil
- OP
- 8 mesaje
- din 20 Feb 2008
- Frontera 1995 X22XE
- Tulcea
remuscamil
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Tulcea
- Masina: Frontera 1995 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2008
- Mesaj Privat
Buna ziua tuturor,
Suntem in posesia unei FRONTERA A din 1995 (Noiembrie 15) la care nu renuntam.
Iata problema.
DUpa ce se tot ineca in mers, hacanea si apoi se oprea am reusit sa o testam (OBD1) - senzorul RPM trebuia schimbat (eraoarea 31).
L-am schimbat si se comporta la fel...
Mi-a atras atentia ENGINE SPEED PULSE care se tot transforma din INACTIV in ACTIV, succesiv si continuu...
Aveti idee:
1 - care ar fi problema
2 - ce inseamna acest ENGINE SPEED PULSE.
Suntem in posesia unei FRONTERA A din 1995 (Noiembrie 15) la care nu renuntam.
Iata problema.
DUpa ce se tot ineca in mers, hacanea si apoi se oprea am reusit sa o testam (OBD1) - senzorul RPM trebuia schimbat (eraoarea 31).
L-am schimbat si se comporta la fel...
Mi-a atras atentia ENGINE SPEED PULSE care se tot transforma din INACTIV in ACTIV, succesiv si continuu...
Aveti idee:
1 - care ar fi problema
2 - ce inseamna acest ENGINE SPEED PULSE.
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
In ultima vreme ecam umbra pe aici,dar din cate stiu problema s-a mai discutat,daca nu asta,ceva cu simptome asemanatoare
https://www.clubopel.com/rez...22xe&sa=Cauta
https://www.clubopel.com/rez...22xe&sa=Cauta
- remuscamil
- OP
- 8 mesaje
- din 20 Feb 2008
- Frontera 1995 X22XE
- Tulcea
remuscamil
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Tulcea
- Masina: Frontera 1995 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2008
- Mesaj Privat
Buna seara, am mai verificat o data succesiunea de topic-uri de pe legatura web indicata. Tot nu am gasit ceva despre aceasta stare - ENGINE SPEED PULSE. Nu am gasit nici pe siteurile DELPHI sau BOSCH care ar fi diferenta.
M-am gandit ca trebuie sa fie un senzor (RPM, detonatie si cel de pe axul cu came).
Fluctuatia succesiva si rapida - ACTIVE/INACTIVE, ma pune pe ganduri.
Mai mult, motorul se inneaca si se opreste doar cand este foarte cald afara sau dupa ce s-a incalzit motorul bine.
Senzorul RPM a fost schimbat acum 2 saptamani...
TIA,
Remus MARIN
M-am gandit ca trebuie sa fie un senzor (RPM, detonatie si cel de pe axul cu came).
Fluctuatia succesiva si rapida - ACTIVE/INACTIVE, ma pune pe ganduri.
Mai mult, motorul se inneaca si se opreste doar cand este foarte cald afara sau dupa ce s-a incalzit motorul bine.
Senzorul RPM a fost schimbat acum 2 saptamani...
TIA,
Remus MARIN