Scule necesare: cleste autoblocant, surubelnite in torx imbus dreapta. Daca aveti scule pentru scoaterea clemelor vor fi si alea folositoare.
Trebuie data bara de fata jos. Are 2 suruburi pe fiecare aripa apoi are 2 cleme in zona farurilor si 4 cleme sum masina. Cele de sub masina sunt un soi de dibluri in care intra un miez de plastic. Mi-au dat ceva batae de cap. O data scoase suruburile se trage usor din fiecare partepana se declipseaza apoi se trage in fata, dar nu inainte de a deconcta mufa ventilator si senzor temperatura.
Radiatorul se va scoate pe dedesupt deci trebuie sa aveti masina pe o rampa sau pe capre (varianta mea)
Se goleste radiatorul prin vana de golire
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Radiatorul are 2 brate dedesupt ce trebuiesc scoase din suruburi, dar nu inainte de a asigura atat radiatorul de apa cat si cel de aer cu niste sfori de tragar.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Dupa ce ati desfacut suruburile radiatoarele raman suspendate in sfori. Trebuiesc scoase furtunele fie inaintea scoaterii suportilor fie dupa, cum doriti. O data ce ati desfacut suportii veti utea trage de radiator de aer ca sa desfaceti suruburile care il prin de cel de apa
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Inclinati putin radiatorul ca sa scoatei si apa din el inainte de a-l scoate.
Dupa ce se scot suruburile radiatorul v-a iesi pe dedesupt ramanand suspendat cel de aer
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Se pune ventilatorul de pe cel vechi pe cel nou. Apoi se monteaza in sens invers demontarii.
Nu uitati de tampoanele de sus cand mutati radiatorul
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Totodata cand remontati suportii va trebui sa impingeti in sus destul de tare asa ca aveti grija la suruburi sa le puneti drepte
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)