ice01astra a scris:Mie unul titlul mi-se pare putin exagerata din start, si spun asta ptr ca acelasi lucru se poate intampla la oricare marca de masina. Va dau un singur exemplu ca sa intelegeti ca nu este neaparat brandul de vina.
Audi A4 model 2005, masina cumparata nou nouta, manca gumele pe spate intr-un stil barbar. Dupa o verificare mai amanuntita, s-a ajuns la concluzia ca avea un viciu de fabricatie al punti spate, care era stramba, si prezenta niste fisuri destul de aiurea 😶
Bineinteles ca dealerul de la noi, s-a tras pe dos si a incercat sa o dea de gard, cum ca vina ar fi a cumparatorului ... si alte povesti made in Romania. Pana la urma puntea a fost schimbata dupa multe negocieri si serii de amenintari ...
Deci uite asa ... se putea intampla acelasi lucru si la un Audi A4 ... acum sa fim seriosi, nu putem spune ca toate autoturismele sub sigla AUDI sunt de kko, ptr ca s-a nimerit o masina cu probleme ...
Nu sunt neaparat fan-ul acestui brand de masina, insa respect Opel-ul, ptr ca stie sa faca masini bune si ieftine, chiar daca unele modele au bube ... nimeni si nimic nu este perfect.
Cu respect,
Mircea !
Nu vreau sa fiu contra. Am 12 ani de cand lucrez exclusiv cu automobile, inclusiv in racing (oficial de curse) - nu am intalnit cazuri ca acesta sau ca cel cu H-ul de mai sus. Am vazut de toate la viata mea: 99,99% din cazurile de astfel de defecte s-au datorat unui incident provocat de sofer si neglijentelor de intretinere. Nu cred ca o punte spate se poate rupe din senin sau aiurea la un Opel sau la un Audi. Nici macar la un Logan nu se intampla. A, ca ai urcat un trotuar spatele mai tare si s-a fisurat puntea, pe tine nu te-a interesat si la un moment dat s-a rupt, da, asta este perfect posibil. Dar fisuri originale la punti verificate cu ultrasunete si alte metode ultramoderne (Audi si Opel - nu vorbim de Daihatsu aici, desi cred ca si acolo exista control de calitate), ei bine, repet, nu am intalnit. Sau un caz de Audi cu deviatie la puntea spate din fabrica? Incredibil! Asta inseamna ca un lot intreg a iesit cu problema asta, adica urma o rechemare pentru remediere si un scandal intreg... Sigur, un turbo se poate strica la 2000 de km, ca doar e made in Romania si pe Mercedes, dar povesti ca astea de mai sus eu nu am mai auzit.
Am un prieten caruia i-a ars din senin un Vectra C. Aici, da, poate fi o problema. Dar si asta avea alarma pusa pe la nu stiu ce garaj, etc. Nimeni nu va sti exact ce s-a intamplat. Eu imi voi lua probabil tot un Opel. Am condus toate marcile de masini posibile - ma refer la cele serie mare - toate au calitati si defecte. Calitatile Opelului meu ma fac sa ma simt bine in fiecare zi: desi alte masini imi fac cu ochiul, ca pret si performante.
Si mai e o chestie interesanta, la toata polemica asta... Aici pe forum sunt tipi care au tot felul de alte marci de masini, sau care au plecat de pe forum la alte forumuri ale altor marci, unii care au avut probleme incredibile cu masinile lor Opel sau cu service-ul. Au evoluat la Mercedes, BMW, Audi sau alte marci de prestigiu: aratati-mi pe ala care a zis ca a uitat de cuvantul Opel!
Inca una si ma duc! Am fost la Subaru la un test cu Impreza si acolo am cunoscut un tip, lucra acolo, care evident avea Subaru super tare. Eu cu Astra G. A venit si se uita la ea ca la o minune, sa-i trag capota, etc... Eu ma uit la el cam stramb, si imi spune: "am avut si eu una, un 2,0DTI, pana sa ajung sa lucrez la Subaru si sa am acces la alte niveluri de masini. Insa Opelul asta mi-a dat cele mai mari satisfactii si nu m-a suparat niciodata! Simpla si robusta, eleganta si ieftina. Ce sa vrei mai mult? O astfel de masina mi-as cumpara oricand!" Cred ca e inutil sa mai comentez. Acesta este OPEL.