dan_tmx
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2015
- Mesaj Privat
Salutare.Revin si eu cu ceva probleme la un Saab 2005 Z19DTH
1.Eroarea P0400-02-short to ground--neresetabila.S-a verificat egr-ul,e ok atat electric cat si mecanic.S-a incercat un EGR-off,soft si blind,dar eroarea a revenit,asa ca s-a repus softul original.
2.Lipsa putere dupa cativa kilometrii....pe op-com si tech 2--s-a semnalat un overboost care tine mai mult de 1 secunda.Fara eroare in bord.Cand este in limp mode,mai mult de 2000 rpm nu trece.Sunt momente cand poate sa functioneze bine 10-15 km.Din aceasta cauza(limp mode),saturatia din DPF a ajuns la 152%..Din cauza(presupun) ca filtrul dpf a ajuns la 152%,cand conectez mufa egr-ului si pornesc masina,aceasta are la relantii intreruperi in functionare,moare motorul.Asa ca acum merg fara egr conectat.,deci si eroare p0400-04.Tija Swirl este la locul ei,doar ca pe langa valve,este ulei.S-a mai curat clapeta,egr(a cinspea oara),de unde s-a scos clapeta si egr-ul(intre cele 2 inele) si am inlocuit furtun vacuum dintre pompa si BPC,verificat furtun clapeta-intercooler,intercoolerul a fost schimbat in noiembrie 2015.Ce am mai observat,ca pe acel furtun dintre intercooler-clapeta,sunt ceva stropi de ulei..
Ce ma sfatuiti sa fac,ce sa verific/?Unde sa o duc?
Multumesc
1.Eroarea P0400-02-short to ground--neresetabila.S-a verificat egr-ul,e ok atat electric cat si mecanic.S-a incercat un EGR-off,soft si blind,dar eroarea a revenit,asa ca s-a repus softul original.
2.Lipsa putere dupa cativa kilometrii....pe op-com si tech 2--s-a semnalat un overboost care tine mai mult de 1 secunda.Fara eroare in bord.Cand este in limp mode,mai mult de 2000 rpm nu trece.Sunt momente cand poate sa functioneze bine 10-15 km.Din aceasta cauza(limp mode),saturatia din DPF a ajuns la 152%..Din cauza(presupun) ca filtrul dpf a ajuns la 152%,cand conectez mufa egr-ului si pornesc masina,aceasta are la relantii intreruperi in functionare,moare motorul.Asa ca acum merg fara egr conectat.,deci si eroare p0400-04.Tija Swirl este la locul ei,doar ca pe langa valve,este ulei.S-a mai curat clapeta,egr(a cinspea oara),de unde s-a scos clapeta si egr-ul(intre cele 2 inele) si am inlocuit furtun vacuum dintre pompa si BPC,verificat furtun clapeta-intercooler,intercoolerul a fost schimbat in noiembrie 2015.Ce am mai observat,ca pe acel furtun dintre intercooler-clapeta,sunt ceva stropi de ulei..
Ce ma sfatuiti sa fac,ce sa verific/?Unde sa o duc?
Multumesc
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
dan_tmx
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2015
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
dan_tmx
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2015
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
dan_tmx
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2015
- Mesaj Privat