- razvan11malancus
- OP
- 20 mesaje
- din 13 Feb 2015
- Iasi
razvan11malancus
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2015
- Mesaj Privat
Astept si parerile voastre.
PS: Azi, marti, am mai completat 2 l de ulei (aparuse martorul nivel scazut ulei).
PS2: la Gheorghieni, in urma testului pedala, imi aparuse codul 227911.
Multumesc mult si imi cer scuze daca v-am plictisit.
- razvan11malancus
- OP
- 20 mesaje
- din 13 Feb 2015
- Iasi
razvan11malancus
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2015
- Mesaj Privat
Multumesc mult inca o data!
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
fumul era clar de la consumul mare de ulei si poate chiar de la injectoare (fiind alb posibil dezamorsare sau cantitate incorecta in amestec). de obicei uleiul ars are un fum albastrui...
daca ai presiune mare in carter (asa cum ai descris tu) atunci posibil problema este de la segmenti blocati pe piston,, de unde si consumul de ulei si presiunea mare in carter.
fara segmentare nu cred ca scapi (trebuie facut test de compresie) si verificat sa nu ai vreo scurgere de ulei mare pe motor pe undeva. daca nu este scurgere de ulei pe motor chiar daca compresia este buna trebuie facuta segmentare din cauza segmentilor de ungere.
trebuie verificate si injectoarele si tot sistemul de injectie de la rezervor la injectoare.
daca se face segmentare trebuie si rectificata chiulasa ocazie cu care ar trebuie schimbate semeringurile la supape si verificate ghidajele acestora respectiv inchiderea supapelor.
sfatul meu este sa iei legatura cu Dancuciureanu si vezi ce spune si el ca este acolo in oras cu tine si pe viitor daca ai o problema nu mai umbla asa cu ea si rezolva cat mai repede sau tine masina pe dreapta pana rezolvi ca risti sa strici si mai rau de atata...
o sa te coste o groaza de bani mai mult ca sigur... spor la reparat sau daca suma este mare cauta alt motor mai bine.
P.S. nu mai alimenta din alte parti decat de la pompele sigure din tara ca uite ce patesti (prima chestie a aparut dupa alimentarea din moldova) si platesti mai mult decat cativa banuti economisiti la un plin. kilometrii masinii isi arata vechimea si deci ai luat mare teapa cand ai cumparat masina...
- razvan11malancus
- OP
- 20 mesaje
- din 13 Feb 2015
- Iasi
razvan11malancus
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2015
- Mesaj Privat
- razvan11malancus
- OP
- 20 mesaje
- din 13 Feb 2015
- Iasi
razvan11malancus
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2015
- Mesaj Privat
fumul era clar de la consumul mare de ulei si poate chiar de la injectoare (fiind alb posibil dezamorsare sau cantitate incorecta in amestec). de obicei uleiul ars are un fum albastrui...
daca ai presiune mare in carter (asa cum ai descris tu) atunci posibil problema este de la segmenti blocati pe piston,, de unde si consumul de ulei si presiunea mare in carter.
fara segmentare nu cred ca scapi (trebuie facut test de compresie) si verificat sa nu ai vreo scurgere de ulei mare pe motor pe undeva. daca nu este scurgere de ulei pe motor chiar daca compresia este buna trebuie facuta segmentare din cauza segmentilor de ungere.
trebuie verificate si injectoarele si tot sistemul de injectie de la rezervor la injectoare.
daca se face segmentare trebuie si rectificata chiulasa ocazie cu care ar trebuie schimbate semeringurile la supape si verificate ghidajele acestora respectiv inchiderea supapelor.
sfatul meu este sa iei legatura cu Dancuciureanu si vezi ce spune si el ca este acolo in oras cu tine si pe viitor daca ai o problema nu mai umbla asa cu ea si rezolva cat mai repede sau tine masina pe dreapta pana rezolvi ca risti sa strici si mai rau de atata...
o sa te coste o groaza de bani mai mult ca sigur... spor la reparat sau daca suma este mare cauta alt motor mai bine.
P.S. nu mai alimenta din alte parti decat de la pompele sigure din tara ca uite ce patesti (prima chestie a aparut dupa alimentarea din moldova) si platesti mai mult decat cativa banuti economisiti la un plin. kilometrii masinii isi arata vechimea si deci ai luat mare teapa cand ai cumparat masina...
Salut. Ca sa revin asupra situatiei, pot spune ca problema s-a rezolvat prin schimbarea motorului. Inca nu am desfacut motorul vechi pentru a vedea ce a avut, dar cand o fac, voi reveni asupra discutiei. Multumesc mult inca o data pentru informatii.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
cum ai ajuns la concluzia ca trebuie schimbat motorul au facut test de compresie sau?
un sfat pentru toti cei care vor sa auda: folositi filtru Purflux la motorina (are cea mai fina hartie de filtrare) sau GM original (tot Purflux este la unele modele) sau chiar Bosch.
- razvan11malancus
- OP
- 20 mesaje
- din 13 Feb 2015
- Iasi
razvan11malancus
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2015
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
rezolva si cu mufa de airbag (atentie sa scoti borna la baterie si sa o lasi minim 5 minute inainte sa te apuci de treaba - foloseste un spray de contacte uscat) si apoi drumuri bune.
- razvan11malancus
- OP
- 20 mesaje
- din 13 Feb 2015
- Iasi
razvan11malancus
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2015
- Mesaj Privat