- gabrielvaleriu69
- OP
- 11 mesaje
- din 07 Nov 2010
- Vectra 1997 X16XEL
- Prahova
gabrielvaleriu69
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Am un Astra G din 2003, cod motor Z16XEP si zilele trecute s-a aprins "check engine". La diagnoza apar urmatoarele:
1. (prima diagnoza pe 6.07):
Numarul codurilor: 6
P1482 - Circuit releu 2 pentru ventilator - semnal prea mic/circuit deschis
(04) - Prezent
P0141 - Circuit sonda lambda 2 - circuit de încalzire
(00) - Prezent
P0130 - Circuit sonda lambda 1 - tensiune prea mare
(01) - Prezent
P0130 - Circuit sonda lambda 1 - deschis
(04) - Prezent
P1113 - Circuit senzor dezactivare port - tensiune prea mare
(01) - Nu este prezent
P0170 - Gaze evacuate: bogat
(0A) - Nu este prezent
2. a doua diagnoza pe 6.07, dupa o ora de la prima:
Numarul codurilor: 3
P1482 - Circuit releu 2 pentru ventilator - semnal prea mic/circuit deschis
(04) - Prezent
P0130 - Circuit sonda lambda 1 - deschis
(04) - Prezent
P0141 - Circuit sonda lambda 2 - circuit de încalzire
(00) - Prezent
3.a treia diagnoza pe 10.07:
Numarul codurilor: 5
P1482 - Circuit releu 2 pentru ventilator - semnal prea mic/circuit deschis
(04) - Prezent
P0141 - Circuit sonda lambda 2 - circuit de încalzire
(00) - Prezent
P0130 - Circuit sonda lambda 1 - tensiune prea mare
(01) - Nu este prezent
P1113 - Circuit senzor dezactivare port - tensiune prea mare
(01) - Nu este prezent
P0130 - Circuit sonda lambda 1 - deschis
(04) - Nu este prezent
4. a patra diagnoza pe 10.07, dupa 20 de minute cu motor pornit, fara deplasare:
Numarul codurilor: 4
P1482 - Circuit releu 2 pentru ventilator - semnal prea mic/circuit deschis
(04) - Prezent
P1113 - Circuit senzor dezactivare port - tensiune prea mare
(01) - Prezent
P0130 - Circuit sonda lambda 1 - deschis
(04) - Prezent
P0141 - Circuit sonda lambda 2 - circuit de încalzire
(00) - Prezent
Masina merge relativ bine, nu prezinta simptom specific vreunui defect de sonda lambda, cum am tot citit pe forum, se "infige" in turatie, nu "tremura", nu se opreste in mers, nu scoate fum. Insa ma pregatesc de RAR si nu stiu cum stau cu noxele, ma gandesc ca cineva a mai intampinat asa ceva. Apelez la experientele voastre in domeniu si va multumesc anticipat.
Am un Astra G din 2003, cod motor Z16XEP si zilele trecute s-a aprins "check engine". La diagnoza apar urmatoarele:
1. (prima diagnoza pe 6.07):
Numarul codurilor: 6
P1482 - Circuit releu 2 pentru ventilator - semnal prea mic/circuit deschis
(04) - Prezent
P0141 - Circuit sonda lambda 2 - circuit de încalzire
(00) - Prezent
P0130 - Circuit sonda lambda 1 - tensiune prea mare
(01) - Prezent
P0130 - Circuit sonda lambda 1 - deschis
(04) - Prezent
P1113 - Circuit senzor dezactivare port - tensiune prea mare
(01) - Nu este prezent
P0170 - Gaze evacuate: bogat
(0A) - Nu este prezent
2. a doua diagnoza pe 6.07, dupa o ora de la prima:
Numarul codurilor: 3
P1482 - Circuit releu 2 pentru ventilator - semnal prea mic/circuit deschis
(04) - Prezent
P0130 - Circuit sonda lambda 1 - deschis
(04) - Prezent
P0141 - Circuit sonda lambda 2 - circuit de încalzire
(00) - Prezent
3.a treia diagnoza pe 10.07:
Numarul codurilor: 5
P1482 - Circuit releu 2 pentru ventilator - semnal prea mic/circuit deschis
(04) - Prezent
P0141 - Circuit sonda lambda 2 - circuit de încalzire
(00) - Prezent
P0130 - Circuit sonda lambda 1 - tensiune prea mare
(01) - Nu este prezent
P1113 - Circuit senzor dezactivare port - tensiune prea mare
(01) - Nu este prezent
P0130 - Circuit sonda lambda 1 - deschis
(04) - Nu este prezent
4. a patra diagnoza pe 10.07, dupa 20 de minute cu motor pornit, fara deplasare:
Numarul codurilor: 4
P1482 - Circuit releu 2 pentru ventilator - semnal prea mic/circuit deschis
(04) - Prezent
P1113 - Circuit senzor dezactivare port - tensiune prea mare
(01) - Prezent
P0130 - Circuit sonda lambda 1 - deschis
(04) - Prezent
P0141 - Circuit sonda lambda 2 - circuit de încalzire
(00) - Prezent
Masina merge relativ bine, nu prezinta simptom specific vreunui defect de sonda lambda, cum am tot citit pe forum, se "infige" in turatie, nu "tremura", nu se opreste in mers, nu scoate fum. Insa ma pregatesc de RAR si nu stiu cum stau cu noxele, ma gandesc ca cineva a mai intampinat asa ceva. Apelez la experientele voastre in domeniu si va multumesc anticipat.
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
P1113 se rezolva, cauta pe forum rezolvarea.
P0141 - verifica mufa la lambda 2 si curata cu spray de contacte, se mai intampla ca sa faca asta probleme sau in cel mai rau caz sa fi picat partea de incalzire din sonda. Remediere sonda noua.
P0130 - mai mult ca sigur sonda picata, alta noua.
P1482 - rezistenta de la ventilator, exista discutata problema
Daca lambda1 si 2 sunt cauzte poti sa cumperi sonde delphi, sunt relativ ieftine fata de BOSCH. Nu iti recomand "universale" la XEP nu functioneaza universalele.
P0141 - verifica mufa la lambda 2 si curata cu spray de contacte, se mai intampla ca sa faca asta probleme sau in cel mai rau caz sa fi picat partea de incalzire din sonda. Remediere sonda noua.
P0130 - mai mult ca sigur sonda picata, alta noua.
P1482 - rezistenta de la ventilator, exista discutata problema
Daca lambda1 si 2 sunt cauzte poti sa cumperi sonde delphi, sunt relativ ieftine fata de BOSCH. Nu iti recomand "universale" la XEP nu functioneaza universalele.