- bogdan.ionut
- OP
- 6 mesaje
- din 05 Jun 2014
- Vectra 1992
- Buzau
bogdan.ionut
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2014
- Mesaj Privat
Nu stiu daca am postat corect ca nu prea ma pricep si imi cer scuze daca am gresit cu ceva.
Am si eu cateva intrebari,daca ma puteti ajuta,v-as fi foarte recunoscator.
Opel Vectra A,An fabricatie 1992, Motorizare 1.8i CAT, Cod motor C18NZ
Dimineata am plecat la munca,toate bune si frumoasepana acolo,insa cand am plecat din nou cu masina la 7-8 minute de la pornirea motorului am obsevat ca temperatura motorului era trecuta de 90 cu mult(era la linia dintre 90 si rosu).Am tras imediat pe drapta,am lasat-o 5 minute,am desfacut busonul la vas acolo fiind o presiune foarte mare-chestia asta s-a repetat de 3-4 ori pana am ajuns la destinatie.
Acolo am scos termostatul si am si observat ca electroventilatorul nu mai pornea cand ajungea la 90...am pus electroventilatorul la borne si functiona.....cu termostatul scos tot se ridica apa,ce e de facut?
Termostatul a fost schimbat acum 1 an de zile,in vasul de expansiune nu bolboroseste apa ca sa zic ca e garnitura arsa,pe joja nu e spuma...Heelp me please!
john-nero
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1991 16 sv
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2014
- Mesaj Privat
- george c18nz
- *
- 3 mesaje
- din 05 Jul 2015
- Vectra 1994 C18NZ
- Galati
george c18nz
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1994 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jul 2015
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat