- Gebirgswasser
- OP
- 9 mesaje
- din 22 Jun 2016
- Mokka 2015 A17DTS
- Austria
Gebirgswasser
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Austria
- Masina: Mokka 2015 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2016
- Mesaj Privat
Salut fani Opel! Din cate am vazut nu s-a discutat subiectul asta. Urmeaza sa imi fie livrata o Insigna noua cu motorul 2.0CDTI de 170CP (cunoscut sub numele de Whisperer). Detine cineva o Insigna cu motorul acesta sau a condus cineva una si poate sa imi spuna cate ceva despre motor? (consum, fiabilitate, cum se simt cei 400NM etc)
O zi buna
O zi buna
- sadcozma
- **
- 147 mesaje
- din 25 Jun 2011
- Insignia 2016 B20DTH
- Bucuresti
sadcozma
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2016 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2011
- Mesaj Privat
Salut. Eu o am de 3000 de km dar nu pot sa iti dau exact o parere pentru ca eu am optat pentru o cutie automata (si e model Sports Tourer) - deci sigur nu simt tot ce ar putea sa dea motorul pe o berlina/cutie de viteze manuala. In schimb poti sa depasesti lejer fara sa ai emotii. Consum momentan la mine in jur de 8 dar din nou, eu am, poate, alta configuratie fata de a ta. In rest, despre fiabilitate, nu stiu ce sa iti zic, e noua
- Gebirgswasser
- OP
- 9 mesaje
- din 22 Jun 2016
- Mokka 2015 A17DTS
- Austria
Gebirgswasser
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Austria
- Masina: Mokka 2015 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2016
- Mesaj Privat
- FRANKIE82
- **
- 298 mesaje
- din 18 Aug 2015
- Insignia 2011 A20DTH
- Cluj
FRANKIE82
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Gebirgswasser, iti dau dreptate ..este lenta pentru cati CP si cuplu sunt declarati pe hartie ! Nu am in fata un test DINO dar din experienta cu alte marci cu aceeasi motorizare pe la semafoare insignia vede cam des tevile de esapament.....vorbesc de 2.0 CDTI ST 160 CP . Spre exemplu un VW Passat de 140 cp este mai iute la demaraj ca apoi sa si mentina avantajul pana peste suta de km....
Cat de prost sa fie transferul intre cutie, motor si roti sa piarda atatia cai putere ?/? Ceva miroase a peste la italienii astia !
Nu este asa dezamagitor probabil greutatea mai mare a masinii , rotile mari , late si grele cutia automata la mine o fac mai lenta in contrast cu confortul si siguranta date de elementele de mai sus comparata cu alte masini ...
Acum fiecare accepta ce are langa el....vrei una sa te futa non stop te insori cu o curva cu ochi albastri vrei o intelectuala sa-ti bucure viata ...o accepti asa cum este ........
Ultima modificare făcută de hog33 la Vin 24 Jun, 2016 9:12 pm
Cat de prost sa fie transferul intre cutie, motor si roti sa piarda atatia cai putere ?/? Ceva miroase a peste la italienii astia !
Nu este asa dezamagitor probabil greutatea mai mare a masinii , rotile mari , late si grele cutia automata la mine o fac mai lenta in contrast cu confortul si siguranta date de elementele de mai sus comparata cu alte masini ...
Acum fiecare accepta ce are langa el....vrei una sa te futa non stop te insori cu o curva cu ochi albastri vrei o intelectuala sa-ti bucure viata ...o accepti asa cum este ........
Ultima modificare făcută de hog33 la Vin 24 Jun, 2016 9:12 pm
- Gebirgswasser
- OP
- 9 mesaje
- din 22 Jun 2016
- Mokka 2015 A17DTS
- Austria
Gebirgswasser
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Austria
- Masina: Mokka 2015 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2016
- Mesaj Privat
In sfârșit cineva imi da dreptate:). Însã repet, sunt doar impresii dupa ce am citit datele tehnice. Unele site-uri nici nu erau actualizate dupa trecerea la noul CDTI de 170, iar daca alegeam tracțiunea integrala era mai lenta cu 0.9-1sec conform acestor date. In fine, nu mai e mult si vine masina, iar atunci poate o sa am alta pãrere
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
eu cu insignia din semnatura am facut cateva liniute pe aerodrom la un fest CO , am castigat in fata lui Edi cu omega de 3 litri si ceva benzina(240 de cai parca).
conduc din 2009 insignia si niciodata nu am simtit ca masina e submotorizata. am avut motorizarile de 160 si 130 da cai, asta din urma chiar daca are cai mai putini pare mai fasneata in treptele 1-2. acum tunata se misca mai bine decat A4-ul nashului de 177 de cai.
la anul foarte probabil o sa cumpar noua insignia cu motorizarea de top diesel. am condus multe masini pe benzina, nici una nu a avut confortul pe care il am cu dieselul la traficul din RO. cine nu intelege ce spun sa se uite la reprize 80-120 la insignia OPC si dieselul de 195 de cai si vezi vedea ca-s la fel !
conduc din 2009 insignia si niciodata nu am simtit ca masina e submotorizata. am avut motorizarile de 160 si 130 da cai, asta din urma chiar daca are cai mai putini pare mai fasneata in treptele 1-2. acum tunata se misca mai bine decat A4-ul nashului de 177 de cai.
la anul foarte probabil o sa cumpar noua insignia cu motorizarea de top diesel. am condus multe masini pe benzina, nici una nu a avut confortul pe care il am cu dieselul la traficul din RO. cine nu intelege ce spun sa se uite la reprize 80-120 la insignia OPC si dieselul de 195 de cai si vezi vedea ca-s la fel !
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
cu dizel nu faci rally glumetilor , a fost o proiectie a mintii tale jgyprime dar accelerezi pe strada baiete....100 % dintre dizeluri fac benzinarele cu aceleasi cilindree !
Pe strada nu se face RALLY ! Se face cate o liniuta .....LINIUTA ! Ca la scoala . Ce experienta te face pe tine sa crezi ca un dizel este asa de prost vazut in fata unei benzinare aspirate ?
Pe strada nu se face RALLY ! Se face cate o liniuta .....LINIUTA ! Ca la scoala . Ce experienta te face pe tine sa crezi ca un dizel este asa de prost vazut in fata unei benzinare aspirate ?
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Asta e mitul romanesc... diesel-ul e masina de fugarit... si asta din cauza ca romanii prefera diesel-ul in detrimentul benzinei.
Iti garantez ca daca tu cu 2.0 diesel faci o liniuta cu un 2.0 benzina aspirat (pe aceeasi masina), ceea ce vei vedea este teava de esapament a benzinarului...
Asta daca soferul benzinarului stie sa mearga cu benzinarul... daca nu stie, ai dreptate, il vezi in oglinzi...
Iti garantez ca daca tu cu 2.0 diesel faci o liniuta cu un 2.0 benzina aspirat (pe aceeasi masina), ceea ce vei vedea este teava de esapament a benzinarului...
Asta daca soferul benzinarului stie sa mearga cu benzinarul... daca nu stie, ai dreptate, il vezi in oglinzi...
- FRANKIE82
- **
- 298 mesaje
- din 18 Aug 2015
- Insignia 2011 A20DTH
- Cluj
FRANKIE82
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
mai baieti nu stiu ce apreciati voi probabil sunetul suav al benzinei...dar un dizel se conduce mult mai confortabil in traficul de zi cu zi ( ca de asta vorbim, conditii normale) cuplul dat de dizel iti ofera o relaxare sporita..iar afara un consum de 5-6% cu130- 160 km/h ....Ce neajuns poate aparea dar depinde de masina , pote sa fie cutia prea scurt etajata....vezi dusterul.....bine si costul mai mare de intretinere... Dar dusterul stie sa se si catare cu aceesi cutie..un conpromis...cat un reductor ....saracia ce sa-i faci.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
eu nu stiu exact ce experiente ai avut tu cu benzinarele, din profil imi reiese ca ai avut o vectra b 1.8 cu 115 cp (probabil x18xe, ca z18xe are ceva mai multi caluti).
la honda nu ma pricep.
dar hai sa nu aducem in discutie alte brand-uri (daca incep sa zic de renault imi ia 2 zile si nu termin)...
hai sa comparam pe aceeasi masina si relativ acelasi tren de rulare 2 insignii:
pornesc de aici: http://www.auto-data.net/en...amp;modeli_id=239
din gama: Insignia Sports Tourer (facelift 2013)
si aleg 2.0 diesel vs 2.0 benzina, ambele awd, ambele ecotec, ambele automate:
2.0 (250 Hp) AWD Turbo Ecotec Automatic
2.0 CDTI (195 Hp) AWD Ecotec Automatic
singurul avantaj pe care il are in momentul de fata diesel-ul fata de benzina este consumul si cuplul furnizat la turatii mai mici.
dar daca stii sa mergi cu o benzinara, esti in permanenta in zona de cuplu maxim (motiv pentru care am si ales cutiile automate pentru ca acestea fac managementul treptelor de viteze si al ambreiajului singurele).
in rest, intretinere mai scumpa, masina mai zgomotoasa si mai grea in permanenta din cauza motorului mai greoi, porniri si incalzirea motorului pe timp de iarna mai grele (o sa ziceti ca exista incalzire in scaune, dar motorul ala care merge 15 minue la temperatura sub cea normala de lucru?).
sa va fereasca al in care credeti fiecare (nu aduc in discutie religia aici) sa va crape un egr sau turbina la un diesel ca scoateti frumusel din buzunar banutii, sa va crape un injector sau pompa de inalte ca iarasi scoateti banutii, sa se buseasca o bujie incandescenta si sa vi se rupa in momentul in care incercati sa o scoateti (aici distractie) sau sa vedeti cum filetul din aluminiu de pe chiulasa ramane pe bujie la demontare, sa vi se infunde filtrul de particule, sa intre in limitare (din varii motive) exact in momentul in care esti intr-o depasire si sa nu poti trece de 2500 de turatii (sa vezi atunci distractie daca mai vine vreunu din fata si aia din spate nu te lasa sa te repliezi)...
la honda nu ma pricep.
dar hai sa nu aducem in discutie alte brand-uri (daca incep sa zic de renault imi ia 2 zile si nu termin)...
hai sa comparam pe aceeasi masina si relativ acelasi tren de rulare 2 insignii:
pornesc de aici: http://www.auto-data.net/en...amp;modeli_id=239
din gama: Insignia Sports Tourer (facelift 2013)
si aleg 2.0 diesel vs 2.0 benzina, ambele awd, ambele ecotec, ambele automate:
2.0 (250 Hp) AWD Turbo Ecotec Automatic
- Power 250 hp/5300 rpm.
Torque 400 Nm/2500-4000 rpm.
Maximum speed 235 km/h
Acceleration 0 - 100 km/h 8.0 sec
Fuel consumption (economy) - urban 12.0 l/100 km.
Fuel consumption (economy) - extra urban 6.4 l/100 km.
Fuel consumption (economy) - combined 8.5 l/100 km.
2.0 CDTI (195 Hp) AWD Ecotec Automatic
- Power 195 hp/4000 rpm.
Torque 400 Nm/1750-2500 rpm.
Maximum speed 220 km/h
Acceleration 0 - 100 km/h 9.2 sec
Fuel consumption (economy) - urban 8.6 l/100 km.
Fuel consumption (economy) - extra urban 5.1 l/100 km.
Fuel consumption (economy) - combined 6.4 l/100 km.
singurul avantaj pe care il are in momentul de fata diesel-ul fata de benzina este consumul si cuplul furnizat la turatii mai mici.
dar daca stii sa mergi cu o benzinara, esti in permanenta in zona de cuplu maxim (motiv pentru care am si ales cutiile automate pentru ca acestea fac managementul treptelor de viteze si al ambreiajului singurele).
in rest, intretinere mai scumpa, masina mai zgomotoasa si mai grea in permanenta din cauza motorului mai greoi, porniri si incalzirea motorului pe timp de iarna mai grele (o sa ziceti ca exista incalzire in scaune, dar motorul ala care merge 15 minue la temperatura sub cea normala de lucru?).
sa va fereasca al in care credeti fiecare (nu aduc in discutie religia aici) sa va crape un egr sau turbina la un diesel ca scoateti frumusel din buzunar banutii, sa va crape un injector sau pompa de inalte ca iarasi scoateti banutii, sa se buseasca o bujie incandescenta si sa vi se rupa in momentul in care incercati sa o scoateti (aici distractie) sau sa vedeti cum filetul din aluminiu de pe chiulasa ramane pe bujie la demontare, sa vi se infunde filtrul de particule, sa intre in limitare (din varii motive) exact in momentul in care esti intr-o depasire si sa nu poti trece de 2500 de turatii (sa vezi atunci distractie daca mai vine vreunu din fata si aia din spate nu te lasa sa te repliezi)...
- FRANKIE82
- **
- 298 mesaje
- din 18 Aug 2015
- Insignia 2011 A20DTH
- Cluj
FRANKIE82
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat
Compari 195cp cu 250cp... E corect? ...compara 195cp pe diesel cu 195cp pe benzina si ia vezi.... Desi nu prea are sens comparatia... Clar o masina sport trebuie sa fie pe benzina.... De aceea nu prea vezi supercaruri diesel. Da vrei sport? Tot ce ai spus tu se poate intampla daca nu intretii masina... Da la fel si un benzinar neintretinut se poate paradi. Fiecare alege masina dupa nevoi....
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
nu e corect, dar eu am cautat motorizare de 2.0 si ca si tren de rulare sa fie cat de cat similar (awd, automat).
nu am gasit motor de 2.0 diesel cu peste 200 cp precum nici benzina sub 200 cp...
asta am gasit, asta am postat...
eu raman in continuare la parerea ca diesel nu e masina de liniute.
costurile de achizitie dar si de intretinere sunt mai mari la diesel decat la benzina, ce iei pe mere (la consum mai mic la diesel fata de benzina) dai pe pere (intretinere mai scumpa la diesel fata de benzina).
in functie de regimul de mers, iti alegi masina care ti se potriveste...
daca mergi mult si preponderent extraurban (naveta de exemplu) iei diesel pentru ca se preteaza pentru asa ceva.
daca mergi putin si preponderent urban (de acasa la munca si de 2-3 ori pe an iesi din localitate pana la mare sau la munte) iei clar benzina.
la noi, toata lumea prefera diesel pentru ca consuma putin...
dar uitati-va la nemti care au si (auto)strazi... o sa vedeti ca aproape nu exista diesel care sa fi mers mai putin de 30.000 de km / an la preturi normale. toate care au km putini sunt scumpe, mai scumpe decat o masina similara adusa in romania de vreun samsar...
neamtul cumpara diesel doar daca face naveta sau daca merge mult cu masina.
nu am gasit motor de 2.0 diesel cu peste 200 cp precum nici benzina sub 200 cp...
asta am gasit, asta am postat...
eu raman in continuare la parerea ca diesel nu e masina de liniute.
costurile de achizitie dar si de intretinere sunt mai mari la diesel decat la benzina, ce iei pe mere (la consum mai mic la diesel fata de benzina) dai pe pere (intretinere mai scumpa la diesel fata de benzina).
in functie de regimul de mers, iti alegi masina care ti se potriveste...
daca mergi mult si preponderent extraurban (naveta de exemplu) iei diesel pentru ca se preteaza pentru asa ceva.
daca mergi putin si preponderent urban (de acasa la munca si de 2-3 ori pe an iesi din localitate pana la mare sau la munte) iei clar benzina.
la noi, toata lumea prefera diesel pentru ca consuma putin...
dar uitati-va la nemti care au si (auto)strazi... o sa vedeti ca aproape nu exista diesel care sa fi mers mai putin de 30.000 de km / an la preturi normale. toate care au km putini sunt scumpe, mai scumpe decat o masina similara adusa in romania de vreun samsar...
neamtul cumpara diesel doar daca face naveta sau daca merge mult cu masina.
- FRANKIE82
- **
- 298 mesaje
- din 18 Aug 2015
- Insignia 2011 A20DTH
- Cluj
FRANKIE82
- Mesaje scrise: 298
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2015
- Mesaj Privat
dada22
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Insignia 2017 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2008
- Mesaj Privat
Asta cu nemtii si km multi nu ii o regula. Am 2 dieseluri cumparate din germania de la privat ,4 ani vechime si undeva la 75000 km. Si acum cu insignia in 2 ani am facut doar 25000 km. Nu ii o regula. Dar diferenta de pret dintre benIna si.motorina este de 25 de eurocenti pe litru. Asta este iar un criteriu.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Gebirgswasser
- OP
- 9 mesaje
- din 22 Jun 2016
- Mokka 2015 A17DTS
- Austria
Gebirgswasser
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Austria
- Masina: Mokka 2015 A17DTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2016
- Mesaj Privat