Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • Tudi

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Simptome: Deci,am avut acum aproximativ 1 luna si ceva probleme cu masina, imi murea motorul in mers, am mers cu ea la mecanic, am pus testerul pe ea, avea erori de la senzorul de turatie(pe care l-am si schimbat) de la bujii(pe care le-am schimbat) si de la EGR care a zis mecanicul ca mai merge sa trag de el si ca daca il curata cel mai probabil la ce model am eu e degeaba. Am mers cu masina vreo 2-3 saptamani fara probleme pana cand am iesit pe autostrada si pe al 120 km/h s-a aprins 2-3 secunde martorul cu motor galben la bord si s-a stins, cand am ajuns acasa si am facut testul cu pedalele imi afisa o eraore(nu mai stiu exact ce eroare) care am gasit pe net ca era de la EGR. La aprosimativ 2 saptamani intr-o zi cand era foarte cald am mers cu masina aprxoaimtv 10-15 km, am lasat-o oprita 20-30 minute, cand am pornit masina avea un tremurat, dupa 5-6 km s-a aprins in bord martorul cu motorul galben si nu s-a mai stins, cand am ajuns acasa acelasi cod de eraore ca inainte de la EGR. La aproximatvi 4-5 zile am mers cu masina 3km, am oprit maxim 10 minute si cand sa pornesc nu se mai aprindeau toate becurile ok la bord si nu pornea, am luat contactul dupa care a pornit si totul a mers ok, a mai facut la fel in ziua acea cand am ajuns acasa si am incercat sa o pornesc iar aceiasi problema, codul de eroare era p0300, de atunci pana azi(aproximativ 1-2 saptamani au trecut) masina nu a mai facut probleme. Azi fiind foarte cald afara, am mers cu masina aproximativ 1015km, dupa care am lasat-o oprita vreo 30 minute si am vrut sa pornesc la drum, mi s-a parut ca tremura putin, dar nu eram sigur, nu era asa accentuat, dupa aproximativ 15km s-a aprins becul cu motor galben la bord si motorul tragea foarte greu, cand am intrat in bucuresti, o aglomeratie infernala cand am vrut sa plec de la semafor cu pedala de acceleratie apasata la capat si cu ambreiajul ridicat masina abia se punea in miscare, dupa 2-3 plecari de genul abia am reusit sa o bag intr-o parcare(murea motorul), am turato putin in pacare, am repornit motorul si am tras de ea asa prin oras pana am ajuns acasa, acum codul de eraore este p1616, ce ar putea fi? Mecanicul cand am pus atunci pe tester a zis ca avea erori doar de la EGR si acel senzor si a mai spus ca pierd putin ulei pe la o garnitura(cred ca pe la chiuloasa daca nu ma insel). Ce ar putea fi de facut? Sa incerc o curatare de egr? Poate fi doar de la asta sau are si alte probleme?

Cod(uri) eroare: p0300 si p1616
----
Model: Corsa 1.2
An fabricatie: 2001
Cod motor: (z12xe)
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai posibilitatea, incearca o proba cu alt ECU identic.
P1616 Wrong Vehicle ID from Instrument Control Module - ceasuri defecte;
P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected - posibil ECU defect sau bobina defecta.
  • Tudi

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Si daca e de la ECU ar trebui schimbat? Deja mi se par cam prea multe "bube" si nu stiu ce sa fac.
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
P1616- verifica/curata mufa ceasuri bord,problema des intalnita la corsa si dezbatuta aici pe forum.
P0300- curata egr-ul,el poate fi o cauza a rateurilor.
  • Tudi

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Ieri nu am folosit masina pe timpul zilei, am iesit cu ea seara putin, nu a mai facut nici o problema. Azi am mers cu ea 9-10km, fara probleme si a fost parcata 1ora jumate, dupa care cand m am intors acasa si am fortat putin intr o depasire, daca am trecut peste 3000 ture, s a aprins becul si a inceput iar sa tremure, sa nu mai aiba putere sa traga, simptome de egr cred eu. Am oprit la 500m dupa ce s a aprins, am stat 3min si am pornit, becul era stins dar parca tot tragea greu. Acasa, facand testul cu agrafa cod 1616,nu inteleg de ce imi da acest cod care nu are legatura cu egr.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR