sirsyshu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Diplomat
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2008
- Mesaj Privat
Buna ziua
Simptome: dupa oprirea motorului si stationarea masinii timp de minim 4 5 ore cand o pornesc prima data si parcurg un numar de km suficient de multi incat temperatura sa ajunga la 90 grade(pe bord) si 96 de grade pe computerul de bord in meniul ascuns totul functioneaza perfect , porneste ventilatorul de racire al apei din radiotor si masina se comporta normal insa daca o opresc si o repornesc iar dupa 5 min 10 min 1 ora pana in timpul asta de 4-5 ore (exemplu: in timpul mersului te opresti sa alimentezi) ventilatorul de racire al apei nu mai pleaca la 90 de grade ((pe bord) si 96 pe computer) el pleaca la 96 pe bord iar pe computerul de bord in meniul ala de service (ascuns) la 108 grade si in trafic scade la 104 grade 103 masina neavand insa simptome diferite .
Mentionez ca atunci cand dau drumul la ac ventilatorul de la radiatorul de racire din fata porneste presupun ca pe prima treapta . Asta fiind o solutie a racirii apei care mi a recomandat o un mecanic .
Imi e tare frica sa nu patesc altceva , sa se arda garnitura de chiuloasa sau mai stiu eu ce .
Am fost la service cu masina s a pus testerul si mi s a spus ca asa e normal sa plece .. eu va spun sigur ca normal si de cand am masina asta normal era si este asa cum functioneaza cand o pornesc prima data dimineata ... adica temperatura sa nu depaseasca 100 de grade .
Tin sa precizez ca am avut si un accident in care a fost afectat ventilatorul de la masina si schimbat si radiatoarele la fel .
Dupa acest incident la cateva luni de functionare normala a masinii la un momentdat in trafic mi s a aprins becul de la radiator ca nu mai are apa si temperatura era aproape de rosu pe bord !
Am nevoie de un sfat sau eventual de ajutor , o recomandare la un mecanic bun ...
Multumesc !
Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra C
An fabricatie: 2007
Cod motor: X18Xer
Simptome: dupa oprirea motorului si stationarea masinii timp de minim 4 5 ore cand o pornesc prima data si parcurg un numar de km suficient de multi incat temperatura sa ajunga la 90 grade(pe bord) si 96 de grade pe computerul de bord in meniul ascuns totul functioneaza perfect , porneste ventilatorul de racire al apei din radiotor si masina se comporta normal insa daca o opresc si o repornesc iar dupa 5 min 10 min 1 ora pana in timpul asta de 4-5 ore (exemplu: in timpul mersului te opresti sa alimentezi) ventilatorul de racire al apei nu mai pleaca la 90 de grade ((pe bord) si 96 pe computer) el pleaca la 96 pe bord iar pe computerul de bord in meniul ala de service (ascuns) la 108 grade si in trafic scade la 104 grade 103 masina neavand insa simptome diferite .
Mentionez ca atunci cand dau drumul la ac ventilatorul de la radiatorul de racire din fata porneste presupun ca pe prima treapta . Asta fiind o solutie a racirii apei care mi a recomandat o un mecanic .
Imi e tare frica sa nu patesc altceva , sa se arda garnitura de chiuloasa sau mai stiu eu ce .
Am fost la service cu masina s a pus testerul si mi s a spus ca asa e normal sa plece .. eu va spun sigur ca normal si de cand am masina asta normal era si este asa cum functioneaza cand o pornesc prima data dimineata ... adica temperatura sa nu depaseasca 100 de grade .
Tin sa precizez ca am avut si un accident in care a fost afectat ventilatorul de la masina si schimbat si radiatoarele la fel .
Dupa acest incident la cateva luni de functionare normala a masinii la un momentdat in trafic mi s a aprins becul de la radiator ca nu mai are apa si temperatura era aproape de rosu pe bord !
Am nevoie de un sfat sau eventual de ajutor , o recomandare la un mecanic bun ...
Multumesc !
Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra C
An fabricatie: 2007
Cod motor: X18Xer
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat