Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • speedy9348

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1999 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Salut, este vorba despre un astra G caravan din 99, motor X14XE, automat. In trafic (din senin) mi s-au aprins 2 martori (semnul exclamarii si inca un martor galben), din acel moment nu mai tragea deloc, se inneaca, si s-a intamplat sa imi moara motorul de vreo 2 ori si sa nu mai porneasca numai dupa ce l-am lasat sa stea vreo 20 de minute. L-am dus la mai multe testere si la unul i-a aratat eroare la sonda lambda, la altul i-a aratat eroare retur ulei cutie de viteze si la altul i-a aratat eroare senzor clapeta acceleratie. Am adus masina in cluj si am pus-o pe al 4-lea tester la care tot eroare senzor clapeta de acceleratie a aratat. Cineva a zis ca e de la ECU asa ca l-am dus la un specialist care l-a verificat si a mi-a zis ca ECU nu are nimic. Am desfacut EGR si l-am curatat, nu era intepenit si nici murdar, nicio schimbare.
La ralanti are rateuri iar daca accelerez brusc merge parca in 3 pistoane, dar daca tin acceleratia constant, nu mai functioneaza intrerupt. In sarcina in schimb, merge intrerupt si nu mai are forta. De asemenea la ralanti cand intrerupe, ia foarte mult curent, se sting luminile din bord.

Am filmat aseara in timp ce mergea ca sa va faceti o idee mai buna despre cum se manifesta:

rateuri X14XE

Are cineva vreo idee despre care ar putea fi problema?
Multumesc!
Skip ads

  • andreiviciu

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut......daca nu ai de proba alta bobina de inductie....scoate bobina si vezi la capete (adica fisele) apasa pe el sa vezi daca e crapat si scapa curent pe acolo......banuiesc ca bujiile sunt bune dar cel mai bine era daca aveai la schimb o alta bobina si bujii.....vezi de proba
  • speedy9348

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1999 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Ieri am testat compresia si e ok la toti 4 cilindri, am verificat si semnalul care vine de la ECU la bobina si vine bine pe toate cele 4 cai, in schimb cand am testat aprinderea cu electrorezonanta la cilindrul 1 era haotica, iesita din grafic. Am zis ca probabil e de la bobina sau bujii, asa ca in seara asta am schimbat bujiile si motorul in sarcina si la turatii de peste 1500 merge exceptional, trage si raspunde foarte bine, in schimb la ralanti inca are aceleasi rateuri si daca accelerez brusc cand sta la ralanti, se tureaza parca in 3 cilindri, dar daca turez brusc de la peste 1500rpm, merge fara probleme. Cineva a zis sa curat injectorul de la pistonul 1 ca probabil de acolo face figura. Deci dupa ce am schimbat bujiile, in sarcina trage foarte bine si merge foarte rotund, dar daca-l las la ralanti are rateuri. Deci a fost o schimbare in bine dupa ce am pus bujii noi dar inca au ramas rateurile la ralanti. Ce parere aveti? Injector? Valve? Multumesc!
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
si cam ce compresie ai?
ca zgomotele alea din esapament seamana a --supape evacuare--care nu inchid bine
  • speedy9348

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1999 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2015

  • Mesaj Privat
I-am facut test de compresie electronic, pe baterie si aveam 98%, 100%, 99% 100%
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
ala nu esta asa bun ca cel facut cu compresmetru
la motoru tau(daca este ala din profil)ai 12-15 bari la motoru cald
  • speedy9348

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1999 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Probabil ca o sa-i fac un test si cu compresmetru. Ciudst e ca dupa ce i-am schimbat bujiile, aproximativ 2 minute a mers impecabil, fara niciun rateu, nici la ralanti si nici la accelerare brusca, dupa 2 minute au aparut treptat rateurile la ralanti si incepea sa mearga in 3 cilindri cand apasam brusc pe acceleratie, in schimb in sarcina si peste 1500 de ture merge foarte ok, trage foarte bine si nici nu intrerupe, se manifedta foarte ciudat
  • iosifnicu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: BUZAU
  • Masina: Tigra 1997 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Salutare .
Am o problema asemanatoare la Tigra mea . Acelasi motor, aceleasi simptome. Ai gasit rezolvarea cumva ? Imi bat capul; de ceva vreme si nu am nici un rezultat .
Apreciez orice sfat . Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR