Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Simptome: Salut tuturor! Nu stiu daca aici este locul adecvat sa scriu, daca nu,rog pe cineva sa mute discutia (cu scuzele de rigoare). Grava problema am. Povestea mea incepe acum doua saptamani cand am facut plinul masinii intr-o benzinarie.Am plecat si fiind grabit "i-am dat in goarna", dupa 2-3 km a cazut.turometrul,motorul mergea intrerupt,nor de fum alb,miros groaznic de motorina nearsa, check engine aprins. Am oprit si am.pornit din nou nu se mai tura mai mult de 1.800 de ture in treptele 1,2(fum cat cuprinde).treptele 3-5 ajungea la 2.200 turatii a i nu mai scotea fum.un mecanic mi-a spus ca sunt injectorele,m-a socat. (explicatie:unul.dintre injectoare baga mai multa motorina decat celelalte si e normal.ca in treptele 1-2 sa scoata fum pentru ca motorul.nu arde cat primeste si dupa sa nu mai scoata ca are nevoie de mai multa.) Am.zis sa nu schimb ca idiotul direct.injectoarele,am bagat a doua zi.un aditiv pentru injectoare.a pornit greu.la a 4 incercare.fum cat cuprinde am parcurs cam.20 de km sa actioneze aditivul,aceleasi simptome. Urmatoarea zi am.incercat sa pornesc din nou masina in.speranta ca macar porneste.din.prima. Dezastru (tija butuc rupta,schimbat contact,istorii) am.rezolvat asta apoi pasii de pe.forum,curatat egr,capacul unde vine montat egr(egr montat nou.acum.doua.luni impreuna cu senzorul de pe.bloc) senzorul din capac nu se mai vedea de funingine,senzor nou. Schimbat furtunase.retur,furtune vacuum,carcasa filtrului. Dupa toate astea,nimic.

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2001
Cod motor: Y20DTH
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
nu cumva ai bagat benzina in loc de motorina?
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Asa ca acum trei zile am inceput cu injectoarele,proba de retur, la nici un injector nu venea nimic pe retur,nici la relanti nici dupa 4 km parcursi. Am.schimbat injectoarele, la probare, 1-2 dadeau pe retur ulei...3 dadea motorina,4 nimic. M-au apucat dracii, m-am lasat pagubas.ieri am.sesizat ca garniturile de la gura de iesire a injectoarelor ar avea ceva pentru ca injectoarele au iesit foarte greu, dupa ore de.chin.aseara din nou scos injectoare,(au iesit usor)schimbat garnituri (chin mai mare n-am patit,noroc ca am.avut 8 ca doua le-am.rupt cand le-am.pus). Am.pus injectoarele am probat totul bine.a scos umpic de fum la.inceput apoi totul ok. Doar ca... NU IMI INTRA TURBO....aceeasi problema cu turatia am si cand vrea el se conecteaza,cand nu nu.spre exemplu aseara la proba,in vale, in loc sa depaseasca 2000 de ture, parca frana,dadea in nas sa zic asa. AJUTOR VA ROG...
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Nu nu.100% era motorina.
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Fum alb inseamna consum de atigel,pierde pe undeva si ajunge in camera de ardere,unde se amesteca cu aer si motorina,de acea nu are putere motorul.Mai poate fi si din apa care e bagata in motorina la benzinarii de angajatii peco.Daca scotea fum negru putea fi de la injectoare sau EGR dar si motorina nearsa.Daca scoate fum albastru este de la pierderile de ulei pe care le are motorul in diferite situati si ajung in camera de ardere.In concluzie fumul alb este de la apa care ajunge in camera de ardere.O zi buna. Vezi sa nu fie senzorul map pus pe galeria de admisie foooarte murdar.Asta nu lasa turbina sa intre si nici sa se tureze motorul prea mult.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
"Am.schimbat injectoarele, la probare, 1-2 dadeau pe retur ulei...3 dadea motorina,4 nimic."
Si uleiul pe retur de unde unde poate fi? sau asa este normal | si la 4 e normal sa nu fie nimic?
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Daca eram in Romania, intelegeam de apa in motorina,in Spania,nu cred ca asa cv exista.antigel,nivelul in vas,nu a scazut deloc,si niciodata, iar fumul mirosea a motorina. Nivelul de ulei la fel, are uleiul undeva la 8000 de km,motorul nu are si nu avea nici o pierdere pe nicaieri si nu am fost nevoit sa completez nici macar o picaturA
  • nelu.1270

  • Mesaje scrise: 581
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Pana la urma mai scoate fum alb,sau ai ramas doar ca nu se tureaza?
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
T.ion ieri am constat ca atunci cand am scos injectoarele am facut cv la garnituri.aseara am observat ca 1 si 2 erau ciupite.am schimbat toate 4.acum injectoarele sunt ok
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Nelu,fum alb nu mai scoate.acum nu se tureaza.acceleratia la fund...turatie maxima 2000-2100 cateodata 2200 de ture atat in viteza cat la.relanti.
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Asa ca aici am.problema, ca nu stiu ce este, check engine se aprinde fix la 1800 de ture. Mama ma-sii... In final reparatia pana acum m-a costat undeva la.130 de euro ca mana de lucru e gratis. De ar fi turbo,unul Sh ma mai scutura de 120. Dar poate am noroc si nu ma.scarpin asa rau ca ajung sa fac bube.
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Si la.atelier nu merg decat in ultima instanta...ca spaniolii au preturi exorbitante
Schimb alternator 660 € sau 627 si raman cu al tau (seat cordoba 2010)
La a mea verificarea unui injector 45 € doar verificarea (proba cu returul) si reparatia 50€/Bucata. Sh de la ei 50/buc sh din.dezmembrari 25/bucata (garantie 2 luni) iar mecanicii romani
..te indoaie.te pun sa schimbi pompa de injectie cand ai defect senzorul.de pe bloc...
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Ca asta am.patit.am luat masina cu senzorul defect. Am mers la.un.roman si a zs fara vreun fel de.proba ca e egr.am pus noua.dupa schimb nimik m-am.intors.la.el, a pus testerul si fiind prietenul meu de fata nu m-a putut imbarliga.asa ca am schimbat senzorul.si nici un fel de.problema.totul bine.pana mi-a adus senzorul am mers la.alt roman si i-am aratat, fara sa stea pe ganduri sau sa.probeze cv imi.zice.e moarta pompa de injectie,alta sau o reparam.si ii zic cat m-ar costa? Raspuns 420 de coco..
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
fara niste coduri de eroare nu faci nimic...
verifica ce coduri de eroare ai stocati si mai ales ce parametrii sunt cand motorul merge si doar asa ii vei da de cap. altfel vei schimba o groaza de piese si nu vei reusi sa o repari.
atentie ca daca ai umblat la injectoare obligatoriu la fiecare umblare se schimba semeringurile de sub talpa injectorului, saiba de foc si o-ringul de pe talpa injectorului la iesirea din chiulasa unde se leaga teava injectorului. Injectoarele la acest model este bine sa fie testata pe banc sa vada daca deschide la 210-220 bar si cum pulverizeaza. pentru ele exista kit de schimb al capului injector (este cel care se decalibreaza in timp) si este original BOSCH (recomandate sunt cele de Turcia nu India sau Franta). Costa cam 300 euro pentru toate 4 injectoarele.
Atentie si la punerea la punct a distributiei acest motor avand roata dintata din capat cu prindere doar prin frictiune prin strangerea surubului de pe axul cu came (de asemenea acest surub se schimba de fiecare data cand se desface, nu se refoloseste acelasi surub existand riscul sa cedeze in timp datorita alungirii la strangere).
succes si sper sa o rezolvi curand. vezi ca sunt poze si detalii multe pe forum la acest motor.
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Parerea mea este sa faci totusi o diagnoza, daca se aprinde becul sigur ai erori stocate. Cred ca o sa te coste mai putin decat sa te apuci sa schimbi dupa ureche.
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Axul cu came nu l-am desfacut. Wink am scos injectoarele fara sa desfac axul. Nu inteleg la ce te referi cand spui saiba de foc. Semeringurile le-am schimbat. In momentul de fata injectoarele nu au probleme. Totul e in regula cu ele. Porneste la sfert, motorul merge rotund,nu intrerupt ca inainte. Ms oricum de sfat
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Cred ca asta ramane de facut. Pentru vineri. Daca azi nu ii dau de cap.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
blackscorpion a scris:Axul cu came nu l-am desfacut. Wink am scos injectoarele fara sa desfac axul. Nu inteleg la ce te referi cand spui saiba de foc. Semeringurile le-am schimbat. In momentul de fata injectoarele nu au probleme. Totul e in regula cu ele. Porneste la sfert, motorul merge rotund,nu intrerupt ca inainte. Ms oricum de sfat


si cum ai desfacut injectoarele fara sa scoti si sa desfaci axul cu came? de curiozitate...
la aceste motoare nu ai cum sa scoti injectorul fara sa dai jos axul cu came (sa desfaci toate perechile de suruburi ce tine cuzinetii de la axul cu came Smile
saibele de foc sunt saibele de cupru care sunt in varful injectorului si sunt presate cand este injectorul bagat frumos in gaura lui si apasat de talpa injectorului...
fa o diagnoza si vezi ce erori ai stocate. s-ar putea sa ai probleme la pompa de injectie fie partea electrica fie cea mecanica. nu o mai chinui asa ca o strici mai tare...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nelu.1270 a scris:Fum alb inseamna consum de atigel,pierde pe undeva si ajunge in camera de ardere,unde se amesteca cu aer si motorina,de acea nu are putere motorul.Mai poate fi si din apa care e bagata in motorina la benzinarii de angajatii peco.Daca scotea fum negru putea fi de la injectoare sau EGR dar si motorina nearsa.Daca scoate fum albastru este de la pierderile de ulei pe care le are motorul in diferite situati si ajung in camera de ardere.In concluzie fumul alb este de la apa care ajunge in camera de ardere.O zi buna. Vezi sa nu fie senzorul map pus pe galeria de admisie foooarte murdar.Asta nu lasa turbina sa intre si nici sa se tureze motorul prea mult.


fum alb se vede si cand este foarte multa motorina in injectie de la avans defectos sau injector care pisa in loc sa pulverizeze... Ala de an antigel este mai mult ca un fel de abur Smile
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Mikiboy...fiecare injector are in spatele axului cu came,un surub care il tine fixat la la locul lui. Doar unul.iar injectoarele se trag inapoi. Tipul ce m-a ajutat lucreaza in atelier iar la el la atelier asa le schimba.Nu.zic ca e corecta metoda..doamne fereste.dar acum nu mai am probleme cu fumul,si intreruperi in mers.deci a dat roade.saiba de foc....la mine nu a existat...Smile)) era un inel de metal (nu de cupru) ce avea in interior o garnitura(vin cu.totul) care vine exact la gura de pulverizare a injectorului. era ce ciupisem.noi de venea ulei pe retur. Poate nu vbim de acelasi motor.(y20dth. An 2001)Diseara revin cu poze.ca am promis ca pun si contactul (partea electrica) si nu am avut timp.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR