Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • vasile68

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Va salut baieti, sunt la prima postare si precizez ca am rasfoit paginile dar, cum nu am gasit concret ce vreau eu, cer ajutorul vostru in ideea ca poate va fi util si altor colegi. In urma cu ceva timp am fost nevoit sa schimb butuc roata dreapta fiindca incepuse sa huruie si, cu speranta ca astfel voi rezolva si ABS-ul ce era nefunctional de la achizitionarea masinii ( mi-am asumat chestia asta ) am cumparat butuc AIC Competition Line . S-a montat acel butuc in service = abs in continuare nefunctional , dadea o eroare ceva gen Signal Malfunction...bla..bla...pe dreapta . Explicatie mecanic = senzor defect in butuc nou Question Bun. Ulterior am mai achizitionat un butuc ( SKF) SH doar asa sa fie de rezerva si pentru evaluare senzor comparativa. Ca sa nu plictisesc cu povestea introductiva, masurati ambii senzori ( si la AIC si la SKF ) pe multimetru digital , pe scara de 20 Kohmi , intr-un sens masoara 8.9 Kohmi, daca inversez tastele da valoarea de 2,6 Kohmi. Apoi, daca pun instrumentul pe diode ,intr-un sens arata ca o dioda ( cca 700 ohmi) , in celalalt sens nimic. Stie cineva dintre voi cum trebuie masurat corect un senzor abs si ce valori trebuie sa aiba ? Multumesc anticipat !
p/s. traseul de cablaj de la roata pana la calculator abs s-a verificat si e ok
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
ABS - nu mergea pe toate rotile sau numai pe roata aceasta de pe dreapta.
Sigurantele au fost verificate.
Calculatorul ABS - probleme cu un pini pe placa (contact imperfect, oxidat) sau Calculatorul ABS defect poate unul SH la fel.
https://www.clubopel.com/vie...p?p=845071#845071


Cum este la masina mea este intre 500-3000 Ω deconectat.
Convert 2.6 Kohm to 2600 ohm - dupa mine senzorul este bun.
Poate explica colegi mai bine si eu sunt pe langa.

Era bine daca stiai eroarea bla bla... nu prea ajuta.
  • vasile68

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc @ T.ion ca mi-ai atras atentia, revin cu unele precizari:
-martor aprins in bord permanent, abs nefunctional pe toate rotile
-sigurante ok
-baterie noua
-incarcare baterie ok
-cablaj de la senzor pana la mufa calculator ABS verificat, ok
Referitor la eroarea bla,bla , mea culpa, nu am retinut codul de eroare, stiu sigur insa ca era doar o singura eroare, ceva de genul : Rear Right Signal senzor ( ?) Circuit (?) Malfunction si NU continea nicio referire la cuvinte gen Valve Relay, Solenoid, Inlet, Outlet
@ T.ion, te rog sa dezvolti ce inseamna intre 500- 3000 ohmi ? in ce conditii variaza aceasta valoare ? Intreb fiindca la masuratoarea mea, cu multimetrul pus pe senzor si invartind butucul cu mana nu se modifica nimic, mai mult, pus instrumentul pe scara de mV la rotirea butucului tot nimic...( masuratori identice la ambii butuci specificati mai sus).
As completa cu o intrebare interesanta, poate a avut cineva curiozitatea, in mufa de la roata ce vine de la calculator ABS ( deci e deconectat senzorul), la un sistem functional vine ceva tensiune cand e contactul pus , ce tensiune ar trebui sa gasim acolo ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR