dorutudj
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Suceava
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2010
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Nu are loc de vizitare - deci trebuie dat jos din cate stiu eu.
inainte sa il dai jos spune-ne ce probleme ai cu masina, sau cu pompa de benzina.
Si ce probe ai facut ce erori ai in bord.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Ultima modificare făcută de T.ion la Vin 10 Jun, 2016 4:51 pm
inainte sa il dai jos spune-ne ce probleme ai cu masina, sau cu pompa de benzina.
Si ce probe ai facut ce erori ai in bord.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Ultima modificare făcută de T.ion la Vin 10 Jun, 2016 4:51 pm
dorutudj
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Suceava
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2010
- Mesaj Privat
Pompa porneste cand vrea ea. Am schimbat releul principal si cel al pompei pentru ca pe releul principal era memorata o eroare ca releul a ramas blocat pe poz inchis. Mai apare o eroare de voltaj mic pe releul pompei dar cred ca apare aceasta eroare din cauza faptului ca bateria aveau 11.7 volti in momentul testarii. Si ar mai fi o problema care nu are legatura cu starea pompei si anume: pompa functioneaza incontinuu. Daca stai zece min cu contactul pus ea functioneaza fara oprire. Din cate stiu eu trebuie sa se opreasca dupa cateva secunde de la punerea contactului. Aici cred ca ete o problema din calculator sau probabil ceva de la instalatie. Exista o modificare la instalatia electrica a releului pompei de benzina(un fir legat la masa care vine din instalatie dar impreuna cu firelel care duc la releu)
Multumesc pentru grafica demontarii.
Multumesc pentru grafica demontarii.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Verifica incarcarea poate este alternatorul. cu motorul pornit trebuie sa ai intre 13.8-14.4v daca este sub, posibil sa fie el verifica de mai multe ori.
Sau poate fi ECU... contactul... vezi schema de sus.
Eu vad asa Releu, Contact, ECU, pompa... incarcare, baterie vezi care din ele.
Z16XE boala lui este ECU si EGR-ul.
- vezi prima data unde este cauza sa nu desfaci degeaba pentru pompa, faci niste verificari evantual de mai multe ori.
https://www.clubopel.com/vie...p=1872633#1872633 - "Patura Fibra Ceramica - de Seminee"
Vezi ce mai spun colegi.
Sau poate fi ECU... contactul... vezi schema de sus.
Eu vad asa Releu, Contact, ECU, pompa... incarcare, baterie vezi care din ele.
Z16XE boala lui este ECU si EGR-ul.
- vezi prima data unde este cauza sa nu desfaci degeaba pentru pompa, faci niste verificari evantual de mai multe ori.
https://www.clubopel.com/vie...p=1872633#1872633 - "Patura Fibra Ceramica - de Seminee"
Vezi ce mai spun colegi.
dorutudj
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Suceava
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2010
- Mesaj Privat
Cunosc situatia cu ECU de la acest model. Alternatorul incarca bine., 14.2 in gol si 13.7-13-8 cu faza scurta aprinsa si ventilator la maxim. Probabil cedeaza bateria. Releul a fost schimbat, contactul nu ridica probleme. Neclar imi este de ce functioneaza pompa non stop cand este contactul pus cu motorul oprit, asta cand porneste.
dorutudj
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Suceava
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2010
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
"Neclar imi este de ce functioneaza pompa non stop cand este contactul pus cu motorul oprit, asta cand porneste. "
Verifica mai atent zona la releu si masoara pe pini. Vezi schema.
- Comanda cu masa din ECU
- Curent din contact
- intrerupatorul din releu
Cam aici eu unul as cauta. - vezi schema de sus.
Vezi sa nu aibe fir de masa tras direct la soclu releu, poate are o improvizatie care aduce masa la pin 85 la releu.
Cum ai spus si tu mai sus. - verifica pin 85 comanda masa de la ECU - urmareste firul unde duce.
Ultima modificare făcută de T.ion la Vin 10 Jun, 2016 5:55 pm, modificat de 10 ori în total
Verifica mai atent zona la releu si masoara pe pini. Vezi schema.
- Comanda cu masa din ECU
- Curent din contact
- intrerupatorul din releu
Cam aici eu unul as cauta. - vezi schema de sus.
Vezi sa nu aibe fir de masa tras direct la soclu releu, poate are o improvizatie care aduce masa la pin 85 la releu.
Cum ai spus si tu mai sus. - verifica pin 85 comanda masa de la ECU - urmareste firul unde duce.
Ultima modificare făcută de T.ion la Vin 10 Jun, 2016 5:55 pm, modificat de 10 ori în total
dorutudj
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Suceava
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2010
- Mesaj Privat
- joanovics
- **
- 135 mesaje
- din 18 Jul 2012
- Zafira 2001 Z16XE
- Mures
joanovics
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Mures
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salutare.Desii e o tema veche poate gasesc rezolvare aici A mea zafira 1.6 face urmatoarea figura:cand rezervorul este la sfert sau mai putin la viraje in stanga sau pe drum inclinat in dreapta se intrerupe alimentarea cu benzina.Acesta se intampla numai pe caldura,si drum lung.In oras chiar daca sunt pe galben nu face