- petrescu.robert
- OP
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
- petrescu.robert
- OP
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
Calculatorul nu este cel original al pompei de injecție și este recondiționat ,mașina pornește bine nu scoate fum și are și putere singura problema este la ralanti are o trepidație și din când în când unele întreruperi în acel moment afișajul calculatorului de bord aratã și consum instant de 0,0 L/H. De unde se poate regla acest consum mașina înainte avea un consum instant de minim 0,6 L/H
Ultima modificare făcută de petrescu.robert la Joi 07 Mar, 2019 6:14 pm
Ultima modificare făcută de petrescu.robert la Joi 07 Mar, 2019 6:14 pm
- petrescu.robert
- OP
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
Acesta este capacul calculatorului original al pompei,. Pe mașina este montat un calculator recondiționat cu aceeași serie cã cel original dar nu prea merge bine .Mai am o pompa sh cod 015 dar calculatorul de pe ea are o serie un pic mai diferita . Cine poate sa mi spunã dacã s ar potrivi menționez cã și pompa mea are același cod 015. Senzorul iwz nu sa demontat de pe pompa
Ultima modificare făcută de petrescu.robert la Joi 07 Mar, 2019 6:53 pm
Ultima modificare făcută de petrescu.robert la Joi 07 Mar, 2019 6:53 pm
- petrescu.robert
- OP
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
- dan costea
- **
- 383 mesaje
- din 25 Nov 2010
- Astra 2008 x14xep
- Galati
dan costea
- Mesaje scrise: 383
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 x14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2010
- Mesaj Privat
- petrescu.robert
- OP
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
- petrescu.robert
- OP
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
Iatã ce valoare arata atunci cînd pe calculatorul mașini apare litera F. Menționez cã în acest interval de 5 /10 sec. aceasta valoare de 0,5 l/h se schimbã destul de des 0,0 L/h /0,7/ 1,2/ etc. Rog pe cine se mai pricepe la aceasta pompa vp44 PSG 5 de unde se mai poate regla acest consum instant la ralanti de 0,1. L/H ,înainte de schimbarea calculatorului de pe pompa de injecție acest consum nu scãdea sub 0,6 L/H când motorul ajungea la 90 de grade va mulțumesc și drumuri bune
- deleted-119598
- *
- 29 mesaje
- din 02 Jul 2017
deleted-119598
- Mesaje scrise: 29
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2017
- Mesaj Privat
Parea mea este ca tranzistorul cu care a fost reparat calculatorul nu este ceea ce trebuie;adica nu comuta corect si de aici aceste neajunsuri.Practic tranzistorul lucreaza in regim de comutatie(regim greu, curenti mari si caldura)si in anumite situatii poate sa nu comute sau din contra poate sa comute fara comanda pe grila(regim de avalansa)...mai pe romaneste nu poate tine pasul cu comanda care o primeste din calculator iar valorile pe care le citeste testerul sunt incorecte.Cauta un cunoscut,un prieten care stie bine electronica de putere si o sa te lamureasca ce se intimpla la tine.Eu am incercat sa iti explic mai pe intelesul tau(foarte pe scurt) ce se petrece acolo,in electronica NIMIC nu functioneza cam pe aproape(cum cred multi)ci EXACT;altfel apar problemele...nu e nici un alt secret sau conspiratie!
- petrescu.robert
- OP
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
Mersi de raspuns opel 2000 si nu contrzic ce spui tu dar ciudat este ca dimineata cand pornesc motorul consumul instant este si 1,2 /1,5 l/h depinde cat de racoare este afara iar cu cat se incalzeste motorul acest coonsum scade treptat , eu mai am o pompa de injectie complecta cu acelasi cod 015 ca cea de pe masina ,crezi ca este ok sa iau doar calculatorul de pe aceasta pompa si sa l montez pe masina singura problema la acest calculator este acea serie de pe capacul de vizitare vezi poze mai sus difera ultimile 3 cifre crezi ca s ar potrivi doar calculatorul ,nu ma deranjeaza acest consum de 0,1 l/h la relanti dar motorul nu functioneaza prea ok se simt niste vibratii in caroserie si mai da sa moara uneori asta se intampla cand motorul se mai incalzeste de la 40 grade in sus mersi de raspuns si drumuri bune
- deleted-119598
- *
- 29 mesaje
- din 02 Jul 2017
deleted-119598
- Mesaje scrise: 29
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2017
- Mesaj Privat
Pai nu am de unde sa stiu daca se potriveste...ceva imi da cu virgula;de ce nu faci o testare a controlerului(calculatorului)de pe pompa asa cum am aratat in topicul de diagnosticare?https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=154409 asa o sa sti exact ce ai de facut.Uite,inca o data, un exemplu de ce poti afla in imagine.
- petrescu.robert
- OP
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
Am incercat acest test dar testerul nu se conecteaza la calculatorul pompei este posibil ca acel calculator sa fie reparat incorect sau interfata mea opcom sa aibe o problema mersi de sfat si poate saptamina viitoare voi avea timp sa montez calculatorul de pe pompa sh ,din cate am mai citit daca se monteaza un alt calculator pompa de injectie trebuie pusa pe bancul de probe pentru a fi setata o seara buna si mersi de mesaj daca i ti mai vin idei sunt bine venite poate incers sa misc si senzorul iwz sa vad daca se schimba ceva
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Ma uit pe imaginea postata de colegul @Opel 2000 si imi dau seama ca cei ce au creat si construit pompa asta de injectie care este ,,atat de complexa,, au avut inteligenta necesara sa-i ataseze si un modul de diagnosticare pe masura. Si daca masina de pe care s-a facut log-ul din imaginea atasata a pornit si se putea merge cu ea, presupun doar ca pompa asta de injectie VP44 este una care indura multe erori dar nu te lasa in drum (deci totusi ajungi cu masina acasa).
- deleted-119598
- *
- 29 mesaje
- din 02 Jul 2017
deleted-119598
- Mesaje scrise: 29
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2017
- Mesaj Privat
Daca zici ca nu se conecteaza cu controlerul de pe pompa atunci nu stiu ce ar putea sa fie...de curiozitate m-am jucat si cu alte module de VP44 si la toate am reusit sa fac diagnoza,sigur fiecare cu povestea lui!
@ahappyuser de mers o mers si cu erorile alea dar niciodata nu te puteai baza ca maine va fi la fel erorile 93-CAN-BUS si 94-selftest au fost,spre exemplu, din cauza sursei interne de 5v care fluctua intre 4,9~3,4v;am pus o sursa LM7805 https://www.sparkfun.com/dat...onents/LM7805.pdf si au disparut erorile respective.Au ramas apoi 89-injection begin si 81-fuel quantity solenoid valve care au provenit din cauza bobinei care avea intreruperi(nu totdeauna,cand la cald, cand la rece);am schimbat bobina cu una NOUA,au disparut si erorile respective.Apoi erorile 82-angle sensor/iwz system,fault si 83-angle sensor/iwz system,fault au disparut prin schimbarea senzorului cu banda.In sfarsit,multa bafta,sper sa rezolvi problema!
LE:daca nu folosesti mufa,ai mare grija cand conectezi firele pe modulul pompei sa nu faci vreo gresela!
@ahappyuser de mers o mers si cu erorile alea dar niciodata nu te puteai baza ca maine va fi la fel erorile 93-CAN-BUS si 94-selftest au fost,spre exemplu, din cauza sursei interne de 5v care fluctua intre 4,9~3,4v;am pus o sursa LM7805 https://www.sparkfun.com/dat...onents/LM7805.pdf si au disparut erorile respective.Au ramas apoi 89-injection begin si 81-fuel quantity solenoid valve care au provenit din cauza bobinei care avea intreruperi(nu totdeauna,cand la cald, cand la rece);am schimbat bobina cu una NOUA,au disparut si erorile respective.Apoi erorile 82-angle sensor/iwz system,fault si 83-angle sensor/iwz system,fault au disparut prin schimbarea senzorului cu banda.In sfarsit,multa bafta,sper sa rezolvi problema!
LE:daca nu folosesti mufa,ai mare grija cand conectezi firele pe modulul pompei sa nu faci vreo gresela!
- petrescu.robert
- OP
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Lasã masina si pompa in pace , ce ar fi trebuit sã facã meseriasul daca ti a dat numai calculatorul jos sa regleze senzorul de avans si de aceea acele valori la cantitatea injectata de 2.5 . Ai avansul mic . Avansul Tb sa stea intre 3.8 -5.8 cand temperatura motorului este la 90 gr.. ca sa fie totul cum trebuie , va trebui sã dai iar admisia jos , sa desfaci calc pompei sa ajungi la senzorul de avans( pqnglica) si sa reglezi avansul .pt asta cautã tipicul lui Rolland cel cu pompe de injecție si acolo iti va spune cum se regleazã avansul , sau iti las eu mesaj privat.
- petrescu.robert
- OP
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
Scuze Gabi dar am vãzut foarte târziu mesajul tau ,într-adevãr nu am umblat la senzorul ivz cel care este cu acea pamblica pânã acum am mai incercat și alt calculator de injecție de pe altã pompa cu același cod 015 mașina a pornit dar mergea chiar un pic mai prost ,schimbarea calculatoarelor le am fãcut fãrã a demonta și acel senzor am dezlipit pamblica din lipiturile calculatorului , de reglat acest senzor am vãzut cum se procedeazã se slãbesc cele 2 șuruburi și se mișcã senzorul înspre motor sau spre radiator ,nu am umblat pânã acum la acest senzor dar am sa incerc și varianta asta cu toate cã pe cine am mai intrebat au spus cã dor pe bancul de probe se poate calibra aceasta pompa vp44 .Am sunat și la Buzãu este un service care se ocupa cu așa ceva și am întrebat cât m ar costa verificarea unei pompe și montarea ei pe mașina eu având una din dezmembrãri prețul cerut de ei find de 500lei cu testat pompa și montat pe mașina un preț foarte ok fata de hoții din București care pentru aceeași operațiune ajungea m undeva pe la 1500 lei ,mulțumesc de rãspuns o zi buna și revin cu detalii când mașina va funcționa în parametri
Ultima modificare făcută de petrescu.robert la Sam 13 Apr, 2019 10:15 am
Ultima modificare făcută de petrescu.robert la Sam 13 Apr, 2019 10:15 am
- petrescu.robert
- OP
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
- deleted-119598
- *
- 29 mesaje
- din 02 Jul 2017
deleted-119598
- Mesaje scrise: 29
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2017
- Mesaj Privat
Nu stiu daca conteaza chiar asa mult pozitia acelui senzor iwz(rolul valvei tcv,cea de jos,este sa aduca avansul la valoarea corecta prescrisa din controler)dar conditia ESENTIALA este ca distributia sa fie corect pusa la punct;nu pe aproape,ci EXACT.Cad am mesterit la pompa l-am desfacut si schimbat/interschimbat senzorul de am pierdut sirul numaratorii;totusi acum avansul se situeaza,cu motorul cald la 90grade,intre 4,3~4,4 grade,relanti.
La felul in care a fost conceputa distributia acestui motor ai posibilitatea sa o pui exact la punct,trebuie un pic de rabdare...
Si ce daca ai fost tu meserisaul?nimeni nu reuseste din prima,important e sa continui...daca faci greseli asta e,nu platesi tu pentru greselile altora care mai fac si practica/experimente pe masina ta.
Sa ne tii la curent,spor la mesterit.
La felul in care a fost conceputa distributia acestui motor ai posibilitatea sa o pui exact la punct,trebuie un pic de rabdare...
Si ce daca ai fost tu meserisaul?nimeni nu reuseste din prima,important e sa continui...daca faci greseli asta e,nu platesi tu pentru greselile altora care mai fac si practica/experimente pe masina ta.
Sa ne tii la curent,spor la mesterit.
- petrescu.robert
- OP
- 242 mesaje
- din 19 Jun 2007
- Astra 2001 y20dth
- Bucuresti
petrescu.robert
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2007
- Mesaj Privat
Este posibil sa fie și din distribuție ce nu am menționat de când încerc sã rezolv aceasta dilema este cã în dimineața când mașina a refuzat sã porneascã am dat și cu ceva spray de pornire pânã am reușit sã distrug carcasa electromotorului respectiv partea care intra în carcasa cutiei de viteze ce acționeazã coroana de pe volanta ,unele bucãți din acea parte de electromotor au cazut pe lângã ambreiaj cã și acum le mai aud câteodatã la anumite viraje cum zdrãngãne prin carcasa cutiei de viteze ,tot ce este posibil ca socul produs de blocarea și ruperea acelei carcase sa ducã la dereglarea distribuției sau a pompei de injecție cu toate cã motorul pornește destul de repede și are un mers regulat pânã se încãlzește motorul pe la 50 de grade dupã care la relanti incep unele întreruperi iar consumul instant scade la 0,1 L /h uneori aratã și 0,0l/h daca pornesc câțiva consumatori (faza scurta ,aerotermã treapta 2 etc.) Motorul se comportã un pic mai normal fara acele mici întreruperi iar consumul instant sta undeva la 0,1 /0,2l/h , 90 de grade temperatura motorului ,mulțumesc de rãspuns voi incerca și varianta asta cu toate cã la distribuție nu prea am cunoștințe așa bune
AValentin33- Suspendat
- 176 mesaje
- din 19 Dec 2018
AValentin33- Mesaje scrise: 176
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2018
- Mesaj Privat