- Murderer27
- OP
- 138 mesaje
- din 23 Mai 2011
- Astra 2002
- Alba
Murderer27
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2011
- Mesaj Privat
Simptome:
Am niste pierderi enorme de ulei in ultima vreme. Vara trecuta inainte sa fac un drum de vreo 1000 km si am verificat joja si mai aveam f putin doar pe varf. Am completat, a doua zi iar am avut pierderi, am completat iar si am avut pace. Acum de 3 zile am facut un drum de Cluj, aveam iar putin ulei doar pe varf la joja, am completat am ajuns acasa a doua dimineata iar doar pe varf. Mentionez faptul ca nu scoate fum deloc, sub masina m-am uitat si nu am pata de ulei dimineata. Ciudat faptul ca dupa ce ajunge doar pe varf la joja nu mai scade, nu mi se aprinde martorul de ulei in bord. Aa da si cand pornesc motorul, imi clipeste becul de la ulei de 2 ori dar se stinge si nu se mai aprinde deloc, doar in timpul pornirii. Puteti sa imi dati niste sfaturi cum ar trebui sau unde ar trebui sa verific? Multumesc mult
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2002
Cod motor: Z14XE
Am niste pierderi enorme de ulei in ultima vreme. Vara trecuta inainte sa fac un drum de vreo 1000 km si am verificat joja si mai aveam f putin doar pe varf. Am completat, a doua zi iar am avut pierderi, am completat iar si am avut pace. Acum de 3 zile am facut un drum de Cluj, aveam iar putin ulei doar pe varf la joja, am completat am ajuns acasa a doua dimineata iar doar pe varf. Mentionez faptul ca nu scoate fum deloc, sub masina m-am uitat si nu am pata de ulei dimineata. Ciudat faptul ca dupa ce ajunge doar pe varf la joja nu mai scade, nu mi se aprinde martorul de ulei in bord. Aa da si cand pornesc motorul, imi clipeste becul de la ulei de 2 ori dar se stinge si nu se mai aprinde deloc, doar in timpul pornirii. Puteti sa imi dati niste sfaturi cum ar trebui sau unde ar trebui sa verific? Multumesc mult
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2002
Cod motor: Z14XE
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
ai asteptat fo 15 minute sa se adune uleiu' in carter inainte sa iei nivelu'?
Intre nivelu' minim si maxim este cam 1 l... daca pierde 1l in1000 km nu scoate fum...
Pierderile pot fi pe mai multe locuri... segmenti, suppe, capac culbutori... Verifica furtunasu care merge de la capacu' chiulasa la clapeta acceleratie (carburator) si vezi daca e ulei pe acolo
Intre nivelu' minim si maxim este cam 1 l... daca pierde 1l in1000 km nu scoate fum...
Pierderile pot fi pe mai multe locuri... segmenti, suppe, capac culbutori... Verifica furtunasu care merge de la capacu' chiulasa la clapeta acceleratie (carburator) si vezi daca e ulei pe acolo
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Murderer27
- OP
- 138 mesaje
- din 23 Mai 2011
- Astra 2002
- Alba
Murderer27
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2011
- Mesaj Privat
luciraica am curatat de curand clapeta de acceleratie si avea o urma de lichid, nu era ulei furtunasul respectiv.
dancuciureanu nu este afumat esapamentul. Inca o chestie, nu stiu daca are vreo relevanta, am avut un cod de eroare p0400 am desfacut EGR am dat impulsuri de la baterie si nu a iesit pistonasul, deci imi trebuie alta supapa aia e clar, dar are vreo legatura cu pierderile de ulei?
Mai mult, nu inteleg de ce in 2 perioade de timp scurte a scazut asa tare nivelul iar apoi pierderile au stagnat.
dancuciureanu nu este afumat esapamentul. Inca o chestie, nu stiu daca are vreo relevanta, am avut un cod de eroare p0400 am desfacut EGR am dat impulsuri de la baterie si nu a iesit pistonasul, deci imi trebuie alta supapa aia e clar, dar are vreo legatura cu pierderile de ulei?
Mai mult, nu inteleg de ce in 2 perioade de timp scurte a scazut asa tare nivelul iar apoi pierderile au stagnat.
- Murderer27
- OP
- 138 mesaje
- din 23 Mai 2011
- Astra 2002
- Alba
Murderer27
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2011
- Mesaj Privat
revin cu detalii. Astazi am bagat masina, se pare ca masina consuma ulei, se vede pe toba la o verificare mai atenta. Ramane de facut un test de compresie, sa vedem daca e ok o sa schimbam simeringurile de la supape si sper sa se rezolve, daca nu o sa urmeze o segmentare. O sa va tin la curent cu problema mea.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Studiaza putin cum e cu reparatiile la motoarele astea,de multe ori doar segmentare nu-i suficient,ghiduri simeringuri supape,golit tacheti va merge sigur bine dupa aia.Motoarele de opel au prostul obicei sa consume oricat ulei fara urme vizibile si fara scaderi de compresie,o sa gasesti la demontare mai mult ca sigur depuneri pe talere si scaune supape si capul pistoanelor,calamina .
- Murderer27
- OP
- 138 mesaje
- din 23 Mai 2011
- Astra 2002
- Alba
Murderer27
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2011
- Mesaj Privat
Badescu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2016
- Mesaj Privat