- Bogdan101996
- OP
- 128 mesaje
- din 14 Aug 2015
- Astra 2005 Z13DTH
- Hunedoara
Bogdan101996
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
Simptome: Problema a inceput acum un an, cand s-a aprins in bord robinetul asta,"elicopterul" sau cum ii zice, check engine, cod eroare P1125 ceva cu electrovalva turbo. Bun. Am schimbat turbo, la fel, la 2500 rotații masina se limiteazã(Astra G din 2000), nu mai trage deloc si se aprinde becul in bord. Daca o opresc si o pornesc,becul se stinge si trage iar pana la 2500. Am schimbat turbo, la fel,am schimbat electrovalva, la fel,am schimbat ecu,la fel,am schimbat egr,la fel. M-am obișnuit cu ea, si zilele trecute am vazut ca egr-ul era plin de ulei,l-am desfãcut,curãțat,si nu avea garnitura unde se prinde pe admisie,i-am facut eu una,iar garnitura de la turbo,de unde sunt paleții nu era pe țeava,era bãgata pe conducya(mecanicii astia). Am pus egr la loc, am plecat cu ea, si masina 50 km a tras incredibil,in treapta 4 120/kmh si mai mergea. A doua zi,am plecat cu ea la drum,dupa 40 km s-a aprins becul iar. Egr nu mai sufla pe acolo, furtunele sunt etanșe,doar intercoerul e spart,are ulei pe el.
Poate fi problema de la intercooler? Am schimbat si debilmetrul de aer anul trecut. Chestia e cand merge,cand nu.
Cod(uri) eroare:
P1125
Model: Astra
An fabricatie: 2000
Cod motor: Y17DT
Poate fi problema de la intercooler? Am schimbat si debilmetrul de aer anul trecut. Chestia e cand merge,cand nu.
Cod(uri) eroare:
P1125
Model: Astra
An fabricatie: 2000
Cod motor: Y17DT
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Pari a avea o masina foarte buna....
Traseul turbo trebuie sa fie etans. Orice pierdere de presiune (zone cu ulei pe tubulaturi/intercooler) rezulta si in pierdere de putere, eventual masina scoate si fum mai mult.
Furtunele trebuie sa fie curate la coliere. Daca ai ulei in zona colierelor, se demonteaza elementii imbinati, se curata, degreseaza si se monteaza inapoi cu colier NOU.
Ca sa traga bine, trebuie sa ai toate componentele astea curate si in parametri:
- debitmetru
- egr
- senzor MAP (senzor presiune turbo) - se afla pe galeria de admisie
- traseu vacuum fara pierderi - verifici atent toate furtunele subtiri, imbinarile, sa nu fie crapaturi etc
- electrovalve functionale
De asemenea la EGR, turbo, etc... se pun garnituri de etansare NOI, nu tot felu de table improvizate.
Traseul turbo trebuie sa fie etans. Orice pierdere de presiune (zone cu ulei pe tubulaturi/intercooler) rezulta si in pierdere de putere, eventual masina scoate si fum mai mult.
Furtunele trebuie sa fie curate la coliere. Daca ai ulei in zona colierelor, se demonteaza elementii imbinati, se curata, degreseaza si se monteaza inapoi cu colier NOU.
Ca sa traga bine, trebuie sa ai toate componentele astea curate si in parametri:
- debitmetru
- egr
- senzor MAP (senzor presiune turbo) - se afla pe galeria de admisie
- traseu vacuum fara pierderi - verifici atent toate furtunele subtiri, imbinarile, sa nu fie crapaturi etc
- electrovalve functionale
De asemenea la EGR, turbo, etc... se pun garnituri de etansare NOI, nu tot felu de table improvizate.
- Bogdan101996
- OP
- 128 mesaje
- din 14 Aug 2015
- Astra 2005 Z13DTH
- Hunedoara
Bogdan101996
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
Debitmetrul e nou cumpãrat, egr curat,nu are scurgeri. Garnitura am facut-o din clingherit,ca una noua. La turbo nu se vede ulei,pe țevi sau ceva. Doar intercoolerul stiu sigur ca e spart,ca e plin de ulei,si se vede crãpat. Furtunele le-am schimbat acum ceva vreme, iar zilele astea cel de la servofrana era spart,si azi am vazut ca si cel ce intra in electrovalva de la egr era spart si l-am schimbat. Am luat borna putin si mai incolo ies cu ea, poate era doar de la furtunul ala...
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- Bogdan101996
- OP
- 128 mesaje
- din 14 Aug 2015
- Astra 2005 Z13DTH
- Hunedoara
Bogdan101996
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
- Bogdan101996
- OP
- 128 mesaje
- din 14 Aug 2015
- Astra 2005 Z13DTH
- Hunedoara
Bogdan101996
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
Postez aici urgent! Sunt la Cluj,mi-am luat teapa! Opel Astra H 2006 1.3. Masina impecabila,in proba la fel,plec cu ea spre casa(HUNEDOARA) si la urcare pe autostrada nu mai trage,se aprinde un bec in bord si un zgomot la motor. Omul nu mai vrea sa imi dea banii, ca zice ca masina o fost buna,si un mecanic a zis ca e distribuitã sãritã,ceea ce cred ca e inposibil. Ce pot face sau ce are? Urgent va rog
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- Bogdan101996
- OP
- 128 mesaje
- din 14 Aug 2015
- Astra 2005 Z13DTH
- Hunedoara
Bogdan101996
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
Revin cu post. Am verificat masina cap coada. Totul era perfect. Am mers cu ea in proba,la fel. Am dat banii,acte,etc,am scos-o din târg sa iau cealalta masina si cu asta sa plece tata. Cand sa urce pe autostrada, a zis ca i s-a aprins becul la ulei si masina nu a mai tras. Menționez,s-a aprins becul la ulei câteva secunde si s-a stins,nu alt bec,nu nimic,si fum nu a scos un gram,ca eram in spatele lui. Am oprit masina si scotea unzgomot ciudat,a metal asa. Ne-am întors cu masina cam 10 km si a mers,dar nu trãgea. Daca era rupt lanțul masina nu mai merge,eu zic. Probabil e sãrit de pe niște dinti sau ceva. Nu stiu cum aratã o distribuție pe lanț.. Mecanicul unde am dus-o a verificat daca se învârte axul cu came,si da,se învârtea,a desfãcut filtrul de ulei si nu avea Șpan in el. Daca stie cineva,a patit,poate ma ajuta cu detalii,ma mai linișteste.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Bogdan101996
- OP
- 128 mesaje
- din 14 Aug 2015
- Astra 2005 Z13DTH
- Hunedoara
Bogdan101996
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
Revin cu post! Dupa 3 saptamâni in care masina a stat in curtea unui mecanic,doar schimbându-i distribuția( s-a rupt o patina întinzatoare, lanțul nu a sãrit dar a dat in capac,a facut uzura) am luat masina acasa mai rau. Mai exact, el a desfãcut capacul de sus, a vazut ca sunt 4 culbutori rupți,i-a schimbat si atat. A pus capacul la loc,masina nu merge,nu se tureazã mai mult de 3 ture cu furtunele la turbo,cu ele scoase da. Concluzia lui: turbo dus(turbo a mers inainte). Desface dupa toate astea filtru de ulei: plin de poti mici de Șpan. Am luat masina de la el,cu furtune scoase,cu fum ieșind de peste tot. Problema mea e: de ce baga gazele pe furtunul de la filtru de Aer si debilmetru(cu ulei) înspre afara? Adicã dinspre motor spre exterior,cãci trebuie sa fie invers,pe acolo sa tragã aer de afara.