delysid
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2015
- Mesaj Privat
Acum câteva sãptãmâni, când începuse sa se încãlzeascã afarã, am dat și eu drumul la AC, un scârțâit de curea. Dupa 2 accelerari, scârțâitul a dispãrut și a început sa bage aer rece (asa și asa). Am mers cu AC-ul pornit cam o ora, când am ajuns la un semafor, în coloana, la care am stat de aproximativ 6 ori. La un moment dat am observat ca a început sa clipeascã martorul pentru temperatura apa. Am oprit imediat AC-ul, am tras pe dreapta, am lãsat 1 min sa meargã la ralanti motorul și apoi l-am oprit si l-am lãsat sa se rãcoreascã 5 minute. La pornire, martorul nu s-a mai aprins.
Am verificat nivelul lichidului de rãcire, am completat cu max 50ml de apa demineralizata. Câteva zile mai târziu, aceeași poveste, la semafor, martor aprins. În momentul acela am plecat cu mașina la service. Acolo mi-au verificat compresorul, l-au încãrcat cu freon și ulei, iar ca mãsurã preventiva am schimbat și cureaua de accesorii. Mi s-a zis ca ar trebui sa fie rezolvata problema mea.
Dupã câteva sãptãmâni de vreme rãcoroasã, au reînceput caldurile, și implicit necesitatea utilizãrii AC-ului. Dupa cum va așteptați probabil, aceeași problema. Între timp mi s-a defectat și sonda lambda, asa ca am avut motiv sa duc mașina în service iarãși. Am schimbat sonda, le-am explicat problema cu temperatura/apa. Au testat mașina: aer, termostat, ventilatoare, pompa de apa... Nimic... Am primit mașina de la service cu raspunsul ca au testat, și, din punctul lor de vedere, nu exista problema descrisa.
Ultima sãptãmânã am mers cu AC-ul pornit și nu am mai avut neplãceri.
PS: e normal la ralanti sa se opreascã compresorul si sa nu mai bage aer rece-rece?
Are cineva idee ce se întâmplã, sau de ce?
Mulțumesc!
Am verificat nivelul lichidului de rãcire, am completat cu max 50ml de apa demineralizata. Câteva zile mai târziu, aceeași poveste, la semafor, martor aprins. În momentul acela am plecat cu mașina la service. Acolo mi-au verificat compresorul, l-au încãrcat cu freon și ulei, iar ca mãsurã preventiva am schimbat și cureaua de accesorii. Mi s-a zis ca ar trebui sa fie rezolvata problema mea.
Dupã câteva sãptãmâni de vreme rãcoroasã, au reînceput caldurile, și implicit necesitatea utilizãrii AC-ului. Dupa cum va așteptați probabil, aceeași problema. Între timp mi s-a defectat și sonda lambda, asa ca am avut motiv sa duc mașina în service iarãși. Am schimbat sonda, le-am explicat problema cu temperatura/apa. Au testat mașina: aer, termostat, ventilatoare, pompa de apa... Nimic... Am primit mașina de la service cu raspunsul ca au testat, și, din punctul lor de vedere, nu exista problema descrisa.
Ultima sãptãmânã am mers cu AC-ul pornit și nu am mai avut neplãceri.
PS: e normal la ralanti sa se opreascã compresorul si sa nu mai bage aer rece-rece?
Are cineva idee ce se întâmplã, sau de ce?
Mulțumesc!
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
delysid
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2015
- Mesaj Privat