guitz
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2016
- Mesaj Privat
Simptome: De ceva timp ma confrunt cu o problema si nici un mecanic nu reuseste sa imi spuna exact care e cauza. La viteze mari (peste 120km/h sau cand urc o panta mai abrupta, mai lunga) masina intra in modul de protectie "Engine power is reduced", turatia nu mai trece de 3000 ture si opreste turbo. In bord nu se aprinde nici un martor, doar acest mesaj pe ecranul din mijloc. Daca opresc masina si dupa 5 secunde o pornesc merge normal. Mentionez ca uneori la relantiv cand stau pe loc am usoare fluctuatii ale turatiei. Am pus un tester si eroarea e urmatoarea:
Cod(uri) eroare:
P1259-12: High Pressure Fuel Pump Performance
Model: Astra
An fabricatie: 2010
Cod motor: 1.7DTJ 110 cai
Multumesc
Cod(uri) eroare:
P1259-12: High Pressure Fuel Pump Performance
Model: Astra
An fabricatie: 2010
Cod motor: 1.7DTJ 110 cai
Multumesc
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
guitz
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2016
- Mesaj Privat
guitz
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2016
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
guitz
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2016
- Mesaj Privat
guitz
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2016
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,854 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Ce presiunea ai in rampa? Poate e senzorul din capãtul rampei cu probleme:citeste greșit si de aici limitarea.
Injectoarele le ai verificat? Ce timpi de injecție ai? Ar mai fi de facut un test de retur pt injectoare.
Filtrul de motorinã e ok?
Variațiile de turatie cand se manifesta? Motor rece, cald, ac pornit/oprit?
Injectoarele le ai verificat? Ce timpi de injecție ai? Ar mai fi de facut un test de retur pt injectoare.
Filtrul de motorinã e ok?
Variațiile de turatie cand se manifesta? Motor rece, cald, ac pornit/oprit?
CatalinGh
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2015
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,854 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
vlaialin
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2012
- Mesaj Privat
TScantei
- Mesaje scrise: 56
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2018
- Mesaj Privat
Vlaialin ,
Incearca varianta aceasta . Nu sunt sigur ca este asa ,dar am auzit vorbindu-se despre o situatie asemanatoare .
Posibil sa ai un traductor de vibratii la arborele cotit . Este mai greu de vazut deoarece este sub motor . Daca traductorul este defect atunci iti semnalizeaza ca si cum nu ar exista suficient ulei la motor si poate chiar sa ti-l opreasca , dupa care porneste din nou.
Incearca varianta aceasta . Nu sunt sigur ca este asa ,dar am auzit vorbindu-se despre o situatie asemanatoare .
Posibil sa ai un traductor de vibratii la arborele cotit . Este mai greu de vazut deoarece este sub motor . Daca traductorul este defect atunci iti semnalizeaza ca si cum nu ar exista suficient ulei la motor si poate chiar sa ti-l opreasca , dupa care porneste din nou.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- aaresis
- **
- 239 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Vectra 2005 1.9DTH
- Bucuresti
aaresis
- Mesaje scrise: 239
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 1.9DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Tot teoretic daca ai avea presiune scazuta ai avea mai multe gaze nearse si atunci ECU ar injecta mai putina motorina ca sa arda macar aia.
Iar, teoretic daca ai presiune mica pe injectoare cea raportata fals ECU mareste timpul de injectie, sa aiba destula motorina desi in realitate e prea multa.
Teoretic si un senzor de temperatura joaca feste, ECU vede motor rece sau aer aspirat rece si baga motorina in plus.
Teoria poate continua dar NICIODATA o diagnoza facuta de amatori sau pseudo-mecanicosi nu da rezultate mura-gura la modul sa scrie schimba aia.
Iar, teoretic daca ai presiune mica pe injectoare cea raportata fals ECU mareste timpul de injectie, sa aiba destula motorina desi in realitate e prea multa.
Teoretic si un senzor de temperatura joaca feste, ECU vede motor rece sau aer aspirat rece si baga motorina in plus.
Teoria poate continua dar NICIODATA o diagnoza facuta de amatori sau pseudo-mecanicosi nu da rezultate mura-gura la modul sa scrie schimba aia.
- aaresis
- **
- 239 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Vectra 2005 1.9DTH
- Bucuresti
aaresis
- Mesaje scrise: 239
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 1.9DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salut.Am reușit sa fac compresia azi..Am 22 pe fiecare cilindru..Am plecat cu masina pe centura si am urmarit in mers valorile la injectoare .Am vazut ca atunci cand o accelerez de fiecare data valorile se echilibreaza..Chiar stau foarte bine..0.34 ,0 6 maxim...Cum ma apropii sa ma opresc..imediat ele incep sa creasca..Aici ma refer la injectorul 4 cu plus..si la inj 1 cu minus.Cum o accelereaz...imediat isi revin la valori bune sau cand merg constant pe autostrada.Sa fie cum a o problemã de amestec aer motorina..Iar cand o turez sa isi traga aer suficient ca sa mearga bine?Pe opcom nu am erori.