Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • catalin2004

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Simptome: Va salut din nou.Dupa un drum de vreo 30 km a ajuns temperatura apei la 100 de grade.Nu am avut timp sa mã uit la ea,si am lasat-o așa.La pauza de masa(dupa 6 ore) am gasit vasul de expansiune gol (nivelul apei era la fundul vasului...unde intra furtunul in vas).Am completat apa,si in 3 km era din nou la 100 de grade.Am anulat termostatul,am înlocuit apa cu anticongelant si într-un km era din nou aproape pe rosu ( undeva intre 100 de grade si prima gradatie de rosu ).Cand am verificat din nou antigelul era la acelasi nivel...pe fundul vasului,dar am gasit stropi pe vas...pe afara (sarise pe la capacul vasului).Am asteptat sa se rãceascã putin...am completat din nou antigelul,si am încercat sa dau cheie dar nu a mai pornit(temperatura era undeva la 85 de grade).Motorul se învârtea rotund...ca si cum nu avea motorina dar nu a pornit.Intrebarea mea:SA FIE SI CHIULASA DUSA?

Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2001
Cod motor: Y20DTH
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mai mult ca sigur ai distrus garnitura de chiulasa si posibil chiar si chiulasa. Dupa primul eveniment nu trebuia sa mai mergi cu ea deloc si sa vezi care era cauza cresterii temperaturii. Probabil era blocat termostatul pe inchis sau chiar pompa de recirculare a antigelului blocata sau rupta si se rezolva atunci simplu. Prin faptul ca ai umblat cu ea asa este posibil sa fi distrus mai multe. Ala este motor care trebuie luat si purecat complet ce anume s-a defectat si ce trebuie inlocuit... Spor la bagat bani si timp. Posibil sa ajungi sa cumperi altul second in functie de piesele care trebuie schimbate si costul lor.
  • catalin2004

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Termostatul e bun.L-am probat dupa aia si functioneaza.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
atunci este clar, ai presiune prea mare in instalatia de racire si este din cauza garniturii de chiulasa care este arsa undeva si pe acolo intra presiunea din cilindru in sistemul de racire. Este nasol, va trebui demontat tot motorul si verificat bine de tot apoi. Facuta rectificarea la chiulasa si schimbat tot ce trebuie. Costa multi bani si timp...
  • catalin2004

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Daca dau la automat,motorul se aude frumos...rotund...ca si cum nu ar avea motorina.Daca ar fi chiulasa si supapele nu ar fi trebuit sa se audã bãtãi in motor? Sau e posibil ca eu când am mers cu masina am incins prea tare motorul si segmentii s.au strâns pe piston si am rãmas fãrã compresie?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Fa test de compresie si te lãmurești.
  • catalin2004

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Am omis sa mentionez faptul ca atunci când mergeam cu ea... ,,ca sa o ajut" sa se mai rãceascã ii opream motorul in mers si o lãsãm pe ea sa meargã din inertie.O acceleram pana la 80-90km/ora si ii opream motorul.Il reporneam când mi se pãrea ca merg prea încet...undeva la 35-40 km/ora.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ai facut cele mai mari prostii posibile si consecintele le vei vedea cand te apuci de reparatii... NU TREBUIA SA MAI UMBLI CU EA.
ce faceai tu cu mers pana al 80-90 apoi opritul motorului ajuta numai bine la coalmatarea si blocarea segmentilor cu adunarea de reziduri de ulei ars (de la temperatura pe ei). legat de chiulasa, nu trebuie sa bata nimic, trebuie doar sa se strambe de la caldura si sa se strice una alta pe acolo...
sunt chiar curios ce defecte vei gasi la motor...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR