- catalin2004
- OP
- 7 mesaje
- din 23 Jun 2016
- Vectra 2001 Y20DTH
- Calarasi
catalin2004
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2016
- Mesaj Privat
Simptome: Va salut din nou.Dupa un drum de vreo 30 km a ajuns temperatura apei la 100 de grade.Nu am avut timp sa mã uit la ea,si am lasat-o așa.La pauza de masa(dupa 6 ore) am gasit vasul de expansiune gol (nivelul apei era la fundul vasului...unde intra furtunul in vas).Am completat apa,si in 3 km era din nou la 100 de grade.Am anulat termostatul,am înlocuit apa cu anticongelant si într-un km era din nou aproape pe rosu ( undeva intre 100 de grade si prima gradatie de rosu ).Cand am verificat din nou antigelul era la acelasi nivel...pe fundul vasului,dar am gasit stropi pe vas...pe afara (sarise pe la capacul vasului).Am asteptat sa se rãceascã putin...am completat din nou antigelul,si am încercat sa dau cheie dar nu a mai pornit(temperatura era undeva la 85 de grade).Motorul se învârtea rotund...ca si cum nu avea motorina dar nu a pornit.Intrebarea mea:SA FIE SI CHIULASA DUSA?
Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2001
Cod motor: Y20DTH
Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2001
Cod motor: Y20DTH
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
mai mult ca sigur ai distrus garnitura de chiulasa si posibil chiar si chiulasa. Dupa primul eveniment nu trebuia sa mai mergi cu ea deloc si sa vezi care era cauza cresterii temperaturii. Probabil era blocat termostatul pe inchis sau chiar pompa de recirculare a antigelului blocata sau rupta si se rezolva atunci simplu. Prin faptul ca ai umblat cu ea asa este posibil sa fi distrus mai multe. Ala este motor care trebuie luat si purecat complet ce anume s-a defectat si ce trebuie inlocuit... Spor la bagat bani si timp. Posibil sa ajungi sa cumperi altul second in functie de piesele care trebuie schimbate si costul lor.
- catalin2004
- OP
- 7 mesaje
- din 23 Jun 2016
- Vectra 2001 Y20DTH
- Calarasi
catalin2004
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2016
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
atunci este clar, ai presiune prea mare in instalatia de racire si este din cauza garniturii de chiulasa care este arsa undeva si pe acolo intra presiunea din cilindru in sistemul de racire. Este nasol, va trebui demontat tot motorul si verificat bine de tot apoi. Facuta rectificarea la chiulasa si schimbat tot ce trebuie. Costa multi bani si timp...
- catalin2004
- OP
- 7 mesaje
- din 23 Jun 2016
- Vectra 2001 Y20DTH
- Calarasi
catalin2004
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2016
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- catalin2004
- OP
- 7 mesaje
- din 23 Jun 2016
- Vectra 2001 Y20DTH
- Calarasi
catalin2004
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2016
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
ai facut cele mai mari prostii posibile si consecintele le vei vedea cand te apuci de reparatii... NU TREBUIA SA MAI UMBLI CU EA.
ce faceai tu cu mers pana al 80-90 apoi opritul motorului ajuta numai bine la coalmatarea si blocarea segmentilor cu adunarea de reziduri de ulei ars (de la temperatura pe ei). legat de chiulasa, nu trebuie sa bata nimic, trebuie doar sa se strambe de la caldura si sa se strice una alta pe acolo...
sunt chiar curios ce defecte vei gasi la motor...
ce faceai tu cu mers pana al 80-90 apoi opritul motorului ajuta numai bine la coalmatarea si blocarea segmentilor cu adunarea de reziduri de ulei ars (de la temperatura pe ei). legat de chiulasa, nu trebuie sa bata nimic, trebuie doar sa se strambe de la caldura si sa se strice una alta pe acolo...
sunt chiar curios ce defecte vei gasi la motor...