Tudor82
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2004 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Cu ocazia sarbatorilor "Pascale" am avut parte de surpriza mentionata in titlu. Bine inteles fiind putin ofuscat de servicile prestate de mecanicii din zona am devenit membru DIY. Poveste: Volan pozitia 0 (roti drepte) , cheia intra in contact dar nu trece in pozitia 1. Stiu ... trage de volan , lamele sub butuc (tutorial astra H) , ulei de masline si w40 sau bormasina si un burghiu pe masura.
ASA Nu!
1. Butuc Vectra c este diferit de astra.
2. Ulei , vaselina , w40 datorita pozitiei contactului ajunge direct pe contactele CIM si te alegi cu un pom de craciun!
3. Burghiu ... duraluminiu + cupru + arc + plastic (bag mina in foc ca dai in yala electrica) = terci fara nici un rezultat.
Solutia ... Dezastru dar din greseli invatam!
Volanul in pozitia 0 nu ai acces la suruburile de la airbag nu poti da volanul jos = volan reglabil coborit si scos maxim dezlipit mansonul cu grija si tras de capacul superior pina plenesc urechile (2 la numar) - (nu atingem CIM). Capacul inferior mai are un surub jos si cade singur. In acest moment ai acces partial la suruburile AirBag poti da volanul jos. M-AM SCOS spun unii ... am acces la siguranta butucului si il scot .
4 Butucul la Vectra C se poate schimba doar cu cheia introdusa in pozitia 1 sau 2 (in functie de model) dar nu si in pozita 0! Flex si o luminare!
Pentru cei norocosi care nu au dat cu ulei,w40,burghiu, etc ... in lateral stinga spate a butucului sunt 2 stifturi care elibereaza carcasa butucului in intregime.Trebuiesc scoase nu bagate in interior. (Nu garantez ca merge, la mine a fost burghiu + ciocan ) ).
Si am ajuns la etapa finala ... butuc distrus , yala electrica distrusa , inel tag key rupt, imobilizator volan blocat (Eu cum plec acasa ?) ...
HardWire Yala electrica contact 7 pini ? (la logan sunt 4 din care 2 sunt masa) Plingi linga ea si unii iti spun sa consulti TIS2000 .. PE bune ?
Pentru ca am cautat/vazut niste tutoriale pentru Engine start/stop button in vederea eliminarii contactului este posibil dar ... multa bataie de cap , fara ajutor (secret de stat) ... si mai multa bataie de cap dar tot nu dau 200 euro pe un kit de start SH care mai trebuie si imperecheat adica alte 200 e ...
Stage 1 : (cheie in contact) : pin 2+3
Stage 2 : PIN 1+2+3
Stage 3 : Pin 1+3+4 (martori bord)
Stage 4: : pin 3+4+5 engine start cu revenire la stage 3
pin 6+7 sunt in aer
Revin cu poze imediat , sper ca experienta mea negativa sa foloseasca cuiva.
ASA Nu!
1. Butuc Vectra c este diferit de astra.
2. Ulei , vaselina , w40 datorita pozitiei contactului ajunge direct pe contactele CIM si te alegi cu un pom de craciun!
3. Burghiu ... duraluminiu + cupru + arc + plastic (bag mina in foc ca dai in yala electrica) = terci fara nici un rezultat.
Solutia ... Dezastru dar din greseli invatam!
Volanul in pozitia 0 nu ai acces la suruburile de la airbag nu poti da volanul jos = volan reglabil coborit si scos maxim dezlipit mansonul cu grija si tras de capacul superior pina plenesc urechile (2 la numar) - (nu atingem CIM). Capacul inferior mai are un surub jos si cade singur. In acest moment ai acces partial la suruburile AirBag poti da volanul jos. M-AM SCOS spun unii ... am acces la siguranta butucului si il scot .
4 Butucul la Vectra C se poate schimba doar cu cheia introdusa in pozitia 1 sau 2 (in functie de model) dar nu si in pozita 0! Flex si o luminare!
Pentru cei norocosi care nu au dat cu ulei,w40,burghiu, etc ... in lateral stinga spate a butucului sunt 2 stifturi care elibereaza carcasa butucului in intregime.Trebuiesc scoase nu bagate in interior. (Nu garantez ca merge, la mine a fost burghiu + ciocan ) ).
Si am ajuns la etapa finala ... butuc distrus , yala electrica distrusa , inel tag key rupt, imobilizator volan blocat (Eu cum plec acasa ?) ...
HardWire Yala electrica contact 7 pini ? (la logan sunt 4 din care 2 sunt masa) Plingi linga ea si unii iti spun sa consulti TIS2000 .. PE bune ?
Pentru ca am cautat/vazut niste tutoriale pentru Engine start/stop button in vederea eliminarii contactului este posibil dar ... multa bataie de cap , fara ajutor (secret de stat) ... si mai multa bataie de cap dar tot nu dau 200 euro pe un kit de start SH care mai trebuie si imperecheat adica alte 200 e ...
Stage 1 : (cheie in contact) : pin 2+3
Stage 2 : PIN 1+2+3
Stage 3 : Pin 1+3+4 (martori bord)
Stage 4: : pin 3+4+5 engine start cu revenire la stage 3
pin 6+7 sunt in aer
Revin cu poze imediat , sper ca experienta mea negativa sa foloseasca cuiva.
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Te compatimesc pt. experienta ta. Nu stiu cum ai blocat contactul dar o sa ai viata grea.
Kitul de pornire la Vectra C n-are cum sa fie doar 200 E.
Ieri a venit cineva sa-i montez un CIM de Vectra C si doar CIM-ul l-a cotat 300 E, fara sa-i dea codul de securitate. Kitul de pornire la Vectra C contine o gramada de calculatoare, printre care doar ECU - 200 E.
Kitul de pornire la Vectra C n-are cum sa fie doar 200 E.
Ieri a venit cineva sa-i montez un CIM de Vectra C si doar CIM-ul l-a cotat 300 E, fara sa-i dea codul de securitate. Kitul de pornire la Vectra C contine o gramada de calculatoare, printre care doar ECU - 200 E.
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- cuculica
- ****
- 1,235 mesaje
- din 28 Dec 2009
- Astra 2011 z17 dtj
- Bacau
cuculica
- Mesaje scrise: 1,235
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 z17 dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- jd3rul
- **
- 247 mesaje
- din 06 Dec 2009
- Vectra 2003 Z16XE
- Constanta
jd3rul
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2009
- Mesaj Privat
Tudor82 a scris:Cu ocazia sarbatorilor "Pascale" am avut parte de surpriza mentionata in titlu. Bine inteles fiind putin ofuscat de servicile prestate de mecanicii din zona am devenit membru DIY. Poveste: Volan pozitia 0 (roti drepte) , cheia intra in contact dar nu trece in pozitia 1. Stiu ... trage de volan , lamele sub butuc (tutorial ast
Revin cu poze imediat , sper ca experienta mea negativa sa foloseasca cuiva.
Revin cu poze imediat , sper ca experienta mea negativa sa foloseasca cuiva.
Salutari Tudor! Ai mai reusit ceva? Sunt in aceeasi situatie.
A mai postat lumea solutii dar nu au inteles ca nu se poate roti volanul ca sa desurubezi cele 2 suruburi.