- Stig
- OP
- 218 mesaje
- din 03 Oct 2009
- Vectra 2003 Y20DTH
- Timis
Stig
- Mesaje scrise: 218
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2009
- Mesaj Privat
Salutare,
Am un Opel Vectra C GTS 2003, care initial a avut motor Y22DTR PSG16. Am inlocuit motorul cu un Y20DTH PSG16 cu tot cu pompa si implicit cu ECU.
Problema este ca nu reusesc sa programez noul ECU in CIM cu OPCOM-ul.
In momentul in care dau RESET ECU, imi apare "please wait..." si asa ramane, iar ca si eroare in ECU am
P1614-00 - Immobiliser Wrong Signal Received.
In IPC am U2107-71 Invalid data from BCM.
Masina de pe care s-a luat motorul si ECU este Uk, daca are vreo relevanta.
Am un Opel Vectra C GTS 2003, care initial a avut motor Y22DTR PSG16. Am inlocuit motorul cu un Y20DTH PSG16 cu tot cu pompa si implicit cu ECU.
Problema este ca nu reusesc sa programez noul ECU in CIM cu OPCOM-ul.
In momentul in care dau RESET ECU, imi apare "please wait..." si asa ramane, iar ca si eroare in ECU am
P1614-00 - Immobiliser Wrong Signal Received.
In IPC am U2107-71 Invalid data from BCM.
Masina de pe care s-a luat motorul si ECU este Uk, daca are vreo relevanta.
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- Stig
- OP
- 218 mesaje
- din 03 Oct 2009
- Vectra 2003 Y20DTH
- Timis
Stig
- Mesaje scrise: 218
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2009
- Mesaj Privat
Am ambele coduri, am si toate celelalte module( CIM, ECU, IPC, UEC, REC, DDM, PDM).
Daca montez cim-ul de pe cea de UK, reusesc sa le imperechez, dar sunt diferite. Cea de UK are SAS pe caseta de directie, iar cim-ul meu are SAS-ul integrat si din cauza asta am multe erori cu CIM-ul de UK.
@CristianTM - imi poti spune si costul operatiunii?
Daca montez cim-ul de pe cea de UK, reusesc sa le imperechez, dar sunt diferite. Cea de UK are SAS pe caseta de directie, iar cim-ul meu are SAS-ul integrat si din cauza asta am multe erori cu CIM-ul de UK.
@CristianTM - imi poti spune si costul operatiunii?