- deleted-24653
- OP
- 100 mesaje
- din 27 Oct 2008
deleted-24653
- Mesaje scrise: 100
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salut, mi-am achizitionat recent un set de becuri tip led pentru faza scurta (H7/40W/6000K/bec). Din pacate, pe langa eroarea din bord, cand sunt oprite, acestea licaresc precum luminile de pe aripile unui avion. Am incercat si cu niste rezistente aplicate in paralel dar tot licareau. Ca lumina sunt superioare unei instalatii Xenon asa ca nu vreau sa renunt la ele asa usor. Ma poate ajuta cineva sa le montez in asa fel incat sa nu mai licareasca? Din ce stiu, nu se poate dezafecta din calculatorul masinii, asta fiind cea mai rapida si usoara metoda. Ajutor contra cost, evident si ma deplasez eu (in sau afara de Bucuresti) dar sa fie o distanta rezonabila fata de Bucuresti. Multumesc anticipat.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Becul standard h7 are 55w.
Dar nu cred ca asta e problema, ci rezistenta pe care becul o are.
Led-ul opune alta rezistenta in circuit fata de un bec normal, deci eroarea din bord e normala.
La fel si la aprindere, becul cu led se poate aprinde slab si la 3-4v si timpul de aprindere e mult mai mic, pe cand la un bec cu filament becul se aprinde mai greu, deci de aici vine licaritul.
Iti trebuie becuri compatibile can-bus.
In afara de asta cred ca o sa ai probleme si la itp dar si daca te intalnesti cu vreun echipaj de politie pentru ca led-urile astea lumineaza cam ca xenoanele, pe toata suprafata si chiar daca ai far cu lupa focalizarea e alta, deci farul trebuie reglat. Daca revii la halogen, il reglezi din nou...
Dar nu cred ca asta e problema, ci rezistenta pe care becul o are.
Led-ul opune alta rezistenta in circuit fata de un bec normal, deci eroarea din bord e normala.
La fel si la aprindere, becul cu led se poate aprinde slab si la 3-4v si timpul de aprindere e mult mai mic, pe cand la un bec cu filament becul se aprinde mai greu, deci de aici vine licaritul.
Iti trebuie becuri compatibile can-bus.
In afara de asta cred ca o sa ai probleme si la itp dar si daca te intalnesti cu vreun echipaj de politie pentru ca led-urile astea lumineaza cam ca xenoanele, pe toata suprafata si chiar daca ai far cu lupa focalizarea e alta, deci farul trebuie reglat. Daca revii la halogen, il reglezi din nou...
- deleted-24653
- OP
- 100 mesaje
- din 27 Oct 2008
deleted-24653
- Mesaje scrise: 100
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2008
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Becurile sunt plug and play, dar in soclul becului exista un circuit electronic.
Led-urile acelea nu functioneaza la 12 v.
Chiar daca ar avea 300w tot ar licari pentru ca masina le verifica in permanenta si se asteapta ca acolo sa fie un bec cu filament.
Cred ca poti incerca sa programezi in uec functia xenon si sa vezi daca mai licare.
Led-urile acelea nu functioneaza la 12 v.
Chiar daca ar avea 300w tot ar licari pentru ca masina le verifica in permanenta si se asteapta ca acolo sa fie un bec cu filament.
Cred ca poti incerca sa programezi in uec functia xenon si sa vezi daca mai licare.
- deleted-24653
- OP
- 100 mesaje
- din 27 Oct 2008
deleted-24653
- Mesaje scrise: 100
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2008
- Mesaj Privat