opel_rsi
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2013
- Mesaj Privat
Va salut!
Azi am schimbat filtrul de benzina (Mahle) la masina din semnatura. Am mai facut aceasta operatiune si in trecut, nu era ceva nou, insa dracu' nu doarme. Cand am dat jos filtrul uzat, au ramas pe teava filtrului 2 garnituri (galben si maro). Nu am reusit sa le imping inapoi in acel clips (vezi imagine), astfel am zis sa le pun pe teava noului filtru sperand ca o sa se aseze corepsunzator. Am montat la loc, clipsurile le-am unit, totul era ok. Pornesc masina si vad ca picura in partea dreapta a filtrului. Demontez, montez la loc, pornesc masina si incepe sa stropeasca benzina. Am mai incercat sa pun la loc acele garnituri fara succes, ba chiar le-am rupt la un moment dat.
Ce as putea face, cum as putea rezolva macar sa pot merge cu masina luni pana la un service. Multumesc.
Azi am schimbat filtrul de benzina (Mahle) la masina din semnatura. Am mai facut aceasta operatiune si in trecut, nu era ceva nou, insa dracu' nu doarme. Cand am dat jos filtrul uzat, au ramas pe teava filtrului 2 garnituri (galben si maro). Nu am reusit sa le imping inapoi in acel clips (vezi imagine), astfel am zis sa le pun pe teava noului filtru sperand ca o sa se aseze corepsunzator. Am montat la loc, clipsurile le-am unit, totul era ok. Pornesc masina si vad ca picura in partea dreapta a filtrului. Demontez, montez la loc, pornesc masina si incepe sa stropeasca benzina. Am mai incercat sa pun la loc acele garnituri fara succes, ba chiar le-am rupt la un moment dat.
Ce as putea face, cum as putea rezolva macar sa pot merge cu masina luni pana la un service. Multumesc.
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
opel_rsi
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2013
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Are doua clipsuri in parti trebuie apasate in acelasi timp.
Eu am folosit doua butoiase folosindu-ma si patent ca sa le apas.
Daca mufa nu este crapata/afectat pui clipsurile vechi (ca in poza 2) il montezi corect si asta este.
Verifica si sageata de sens de pe filtru sa fie spre inainte - (spre motor)
incearca sa nu afectezi mufa (sa nu o crapi)
Dupa mine treaba este simpla. - acum depinde de ce este afectat in mufa...
improvizeaza ceva de genul. | ca idee...
Eu am folosit doua butoiase folosindu-ma si patent ca sa le apas.
Daca mufa nu este crapata/afectat pui clipsurile vechi (ca in poza 2) il montezi corect si asta este.
Verifica si sageata de sens de pe filtru sa fie spre inainte - (spre motor)
incearca sa nu afectezi mufa (sa nu o crapi)
Dupa mine treaba este simpla. - acum depinde de ce este afectat in mufa...
improvizeaza ceva de genul. | ca idee...
- raduandrei77
- ***
- 778 mesaje
- din 31 Oct 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Ialomita
raduandrei77
- Mesaje scrise: 778
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2010
- Mesaj Privat
Si la mine au iesit garniturile cand am cumparat masina si am schimbat filtru. Cauta la dezmembrari oringuri sau cumpara niste oringuri universale. Vezi ca oringurile au o siguranta de plastic inel trebuie scoasa asta se baga oringurile si se clipseaza bine siguranta inel! La mine curgea benzina pentru ca nu intrase bine siguranta
opel_rsi
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2013
- Mesaj Privat
Pana la urma am taiat capatul cablului pe care era mufa neagra si am am facut un by-pass cu furtun de benzina. Pierderi nu mai am.
Dupa ce am citit comentariul lui raduandrei77, am zis sa verific mufa taiata, sa vad despre ce sigurante de plastic vorbeste. Nu am gasit nimic. Dupa ce am iesit cu masina din curte unde am facut operatiunea, am inceput sa strang sculele. Acolo unde s-a scurs benzina, am gasit sigurantele. Probabil cand am scos filtrul vechi, au cazut acele sigurante, oringurile de cauciuc le aveam, pentru ca au iesit impreuna cu filtrul. La un moment dat am gasit si montat garnituri noi, insa fara acele sigurante nu strangea cum trebuie. Neatentia costa. Acuma imi pare rau ca am taiat cablul, insa aveam nevoie de masina. Voi incerca sa caut la dezmembrari un astfel de cablu.
Dupa ce am citit comentariul lui raduandrei77, am zis sa verific mufa taiata, sa vad despre ce sigurante de plastic vorbeste. Nu am gasit nimic. Dupa ce am iesit cu masina din curte unde am facut operatiunea, am inceput sa strang sculele. Acolo unde s-a scurs benzina, am gasit sigurantele. Probabil cand am scos filtrul vechi, au cazut acele sigurante, oringurile de cauciuc le aveam, pentru ca au iesit impreuna cu filtrul. La un moment dat am gasit si montat garnituri noi, insa fara acele sigurante nu strangea cum trebuie. Neatentia costa. Acuma imi pare rau ca am taiat cablul, insa aveam nevoie de masina. Voi incerca sa caut la dezmembrari un astfel de cablu.
Rusher
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2016
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat