- auras112
- OP
- 147 mesaje
- din 17 Apr 2014
- Astra 2001 Z16SE
- Teleorman
auras112
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2014
- Mesaj Privat
Salutare colegi !
Simptome: Am un Opel Astra G 1.6 8v (z16se) si intampin o problema. Am avut o gaura la imbinarea dintre teava care vine de la catalizator si teava de la toba intermediara ( de la mijloc). Am astupat-o cu sudura si de la un timp cred ca a cedat sudura si se aude ca rasufla pe acolo.gaura este cam de grosimea a 3 bete de chibrit. este posibil ca acea gaura sa-mi afecteze cuplul masinii? pentru ca mi se pare ca urca mai greu in turatie acum.
Multumesc anticipat !
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z16SE
Simptome: Am un Opel Astra G 1.6 8v (z16se) si intampin o problema. Am avut o gaura la imbinarea dintre teava care vine de la catalizator si teava de la toba intermediara ( de la mijloc). Am astupat-o cu sudura si de la un timp cred ca a cedat sudura si se aude ca rasufla pe acolo.gaura este cam de grosimea a 3 bete de chibrit. este posibil ca acea gaura sa-mi afecteze cuplul masinii? pentru ca mi se pare ca urca mai greu in turatie acum.
Multumesc anticipat !
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z16SE
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- auras112
- OP
- 147 mesaje
- din 17 Apr 2014
- Astra 2001 Z16SE
- Teleorman
auras112
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2014
- Mesaj Privat
lord73
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
- auras112
- OP
- 147 mesaje
- din 17 Apr 2014
- Astra 2001 Z16SE
- Teleorman
auras112
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2014
- Mesaj Privat
nu stiu. din cauza la turatie cred. ca am EGR anulat si toate gazele evacuate au trecut prin catalizator, nu au mai fost recirculate de EGR, si eu cum am mania sa schimb in turatie mare, uneori chiar si in 6000-6500 ( cand imi vine s-o fugaresc) a fost mult pana s-a spart putin din fagure ca dupa se duce tot