Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • DaniArad

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Simptome:
Nu tot timpul dar din cand in cand turometru nu mai sta stabil, gen de la 1300 scade la 1100 si tot asa ca si cum as accelera el (i-as da asa scurt) s-a turat si la 1800 si scadea la 1500. Nu mai stiu ce sa fac, am curatat clapeta de acceleratie si bujiile. Am intrebat mecanici si nici un rezultat toti vin cu pareri diferite Sad Maine fac un test de compresie. Mentiune consuma si ulei in ultimul timp mai exact in ultimele doua saptamani (100g la 100km)
Cod(uri) eroare:
---- Nu ma eroare in bord
Model: (model opel?)
An fabricatie: 2004
Cod motor: (cod motor?)
Skip ads

  • DaniArad

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Va rog o parere m-ar ajuta foarte mult, nu mai stiu la cine sa apelez, poate voi v-ati lovit de problema asta, vreau sa adaug ca atunci cand am ajuns la un mecanic facea exact asta si a conectat testul la ea, pe cand sa plec parca s-a aprins asa fum iesea si de sub capota si pe toba. Am abandonat-o acolo si el mi-a zis ca trebuie segmentata insa mi-e greu sa cred asta nu pica un motor asa cu una cu doua, nu l-am fiert, nu am umblat fara ulei, apa nu scade din vas....
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ti-o fi greu sa crezi,dar apeleaza la masuri reale,cum ar fi testul de compresie si din acel moment stii ce ai de facut.E de necrezut ca un test de diagnoza,poate genera efectele spuse de tine...,cauta cauzele reale...
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca nu dai un minim de informatii despre masina, cum vrei sa primesti sfaturi?
Deci: ce motor ai? Si sa nu te aud ca "pe benzina" ca te trimit sa faci ture in jurul blocului

Consumul ala de ulei e fie de la segmenti (ancransati) fie de la semeringuri supape. Daca mecanicul site meserie, o sa iti faca un rk la motor cap coada (adica il desface bucati marunte, vede tot ce e pe acolo, curata, etc) si ar cam trebui sa fie in regula...
  • DaniArad

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Cu scuzele de rigoare vin cu competari, motor z16xep, testul de compresia l-am facut la rece, am pe trei cilindrii 15 pe unul 12 (nu cred ca e grav) azi am dat capacul de pe culbutori jos si am suflat pe supapa aia ce nu se poate inlucui (sper ca am fost explicit) si am constatat ca suflu si trag aer cum vreau (nu stiu dar banuiesc ca nu e normal). Ca o ultima informatie am vazut ca pe frutunul ce duce in clapeta de acceletatie e numai ulei...si cand incepe sa imi scoata fum la variatiile de acceleratie numai de aici trage de altundeva nu are de unde zic eu
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Si aici ai citit ?
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=420
  • DaniArad

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Da, am citit si acum am dat capacul jos in inlocuiesc cu unul la mana a doua si daca imi face figuri iar scot furtunu', ii fac o bucla in sus sa cu imi curga ulei si il scot liber oe langa motor iar orificiul din clapeta in infund eu cu ceva, chiar si un bat Smile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Unul second deja are membrana putreda si va tine putin.
Pune o valva PCV noua din magazin, nu conteaza marca ca toate pica nu numai la Opel. Ca la motorul asta e in capac saracia aici gandire deficitara. Crezi ca BMW sau Audi stau mai bine ?
Te duci mataluta si cumperi de Daewoo ca sunt ieftine, cam 5 buc ca deja nu prea se mai gasesc. Inainte de a plati le probezi ca eu mi-am luat odata teapa. Daca nu stii cum se probeaza intrebi un taximetrist adevarat care a avut Tico, Matiz, Cielo ca eu deja va spun cam multe si nimeni nu-mi plateste net, calculator, curent etc.
  • cosminc2009

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
o sa incerc sa pun si eu o valva PCV la x16xel, poate i-o prinde bine Smile
  • DaniArad

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
acum ca l-am dat jos il inlocuiesc si daca mai apare problema asta inlocuiesc furtunul cu unul de cauciuc care imi permite montarea acestei valve pe el.
M-am mai gandit la ceva daca as suspenda furtunul ala sa ii fac o bucla mai sus de capac sa nu curga ulei si sa ii dau drumul pe langa motor in atmosfera iar gaura de la clapeta sa o infund. Imi schimba mersul motorului, ma gandesc ca nu pentru ca acolo sunt gaze arse lipsite de oxigen ceea ce nu ajuta la ardere.
Eu va multumesc si o sa iau valva respectiva sa o am in caz de reaparitia problemei. Eu sunt 80% sigur ca asta e buba ca am gasit ulei in striatiile furtunului dupa ce l-am desfacut
  • DaniArad

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
cu drag v-as oferi mai mult decat o bere in schimbul informatiilor care m-au ajutat si din postul asta si din posturile anterioare. Revin cu detalii dupa ce am pus capacul sus
  • DaniArad

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut dragilor, tin sa va anunt ca am schimbat capacul si masina merge ok insa daca imi mai pica ce am de gand sa fac e sa scot furtunul in aer liber si sa infund clapeta de la acceleratie (am facut o proba si daca il scot face exact cum imi facea mine nainte variaza turatiile si cand am pus degetu in origiciul de la clapeta a revenit la normal, mergea cat se poate de rotund motorul) Toate cele bune si inca ceva daca aveti nevoie de valva PCV de la Daewoo pot eu sa va dau, am luat o bucata ieri insa la pretul de 21 de lei (daewoo e pe duca)
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
"(daewoo e pe duca) " Oficial,Daewoo nu mai exista ca brand,a fost vindut de ceva vreme...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daewoo divizia automobile este gata demult, GM a cumparat licente si unele uzine. Si uite asa Chevrolet a coafat Matiz si a iesit Spark.
Mai exista stocuri vechi de cumperi sub sigla Daewoo, cele noi sunt cu eticheta GM exact ca la Opel.
  • alica89

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1995 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Salut tuturor am si eu un opel corsa b1.2 x12sz si mi se oprea in mers am dat jos egr si l am curata ,imi merge bn acum dar daca ma dau la ia imi da putin in nas si se aprinde kecul m a invatat un baiat sai fac un capac la egr dar cum I am pus capacul si m am dat la ia se aprinde kecul cum am dat jos garnitura"capacul acela"nu sa mai aprins dar din ce cauza daca m asi dat la ia da unpic in nas si atunci trage de la ce sa fie baieti?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR