Simule
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Danemarca
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2015
- Mesaj Privat
Simptome:
Salutare! De ceva timp am inceput sa am probleme cu pornirea motorului is vad ca se inrautateste situatia din ce in ce mai tare. De exemplu dimineata porneste cu greu, dar dupa ce o conduc putin, si sa zicem ca opresc motorul si il pornesc din nou, porneste imediat. Am fost la mecanic...mi-a zis ca pierde curent bateria probabil...a verificat cablurile si cica a gasit un cablu problema si l-a inlocuit. Surpriza! a 2-a zi la fel, iar a pornit greu. Bujiile sunt schimbate din luna Decembrie, (tinand cont de faptul ca inca mai am eroarea ECN038008 la testul cu pedalele chiar daca au fost schimbate), releul de la bujii l-am schimbat de asemenea.
Ieri de exemplu mecanicul a incercat sa porneasca motorul, dimineata, cu testerul pe masina si a incercat sa vada erorile dar nu a vazut nimic. Unii spun ca ar putea sa fie de la compresie...pompa de inalta presiune de exemplu, sau ceva senzor de la pompa de inalta presiune, dar ma gandesc ca ar trebui sa apara erorile care sa corespunda cu aceasta problema la testul cu pedale.
A sa nu uit. La schimbatul vitezelor, din viteza a 2-a in viteza a 3-a de exemplu, se aude ca si cum ar scapa presiune, dar se aude asa un fasait scurt .
Voi ce parere aveti? Cum as putea sa incerc sa gasesc problema cat mai repede? Va multumesc deocamdata.
Momentan la testul cu pedalele imi apar urmatoarele erori:
Cod(uri) eroare:
ECN007071- Ambient air temperature sensor
ECN038008- Glow plugs
ECN05007F/E-vehicle speed sensor (ceva de genul, nu sunt sigur)
Si tinand cont de faptul ca azi mi s-a terminat bateria din nou...au mai aparut cateva erori dar am observat ca dispar cu timpul daca nu mai raman fara curent.
ECN065070 - lipsa comunicare CIM
----
Model: Astra
An fabricatie: 2007
Cod motor: (cod motor?)
Salutare! De ceva timp am inceput sa am probleme cu pornirea motorului is vad ca se inrautateste situatia din ce in ce mai tare. De exemplu dimineata porneste cu greu, dar dupa ce o conduc putin, si sa zicem ca opresc motorul si il pornesc din nou, porneste imediat. Am fost la mecanic...mi-a zis ca pierde curent bateria probabil...a verificat cablurile si cica a gasit un cablu problema si l-a inlocuit. Surpriza! a 2-a zi la fel, iar a pornit greu. Bujiile sunt schimbate din luna Decembrie, (tinand cont de faptul ca inca mai am eroarea ECN038008 la testul cu pedalele chiar daca au fost schimbate), releul de la bujii l-am schimbat de asemenea.
Ieri de exemplu mecanicul a incercat sa porneasca motorul, dimineata, cu testerul pe masina si a incercat sa vada erorile dar nu a vazut nimic. Unii spun ca ar putea sa fie de la compresie...pompa de inalta presiune de exemplu, sau ceva senzor de la pompa de inalta presiune, dar ma gandesc ca ar trebui sa apara erorile care sa corespunda cu aceasta problema la testul cu pedale.
A sa nu uit. La schimbatul vitezelor, din viteza a 2-a in viteza a 3-a de exemplu, se aude ca si cum ar scapa presiune, dar se aude asa un fasait scurt .
Voi ce parere aveti? Cum as putea sa incerc sa gasesc problema cat mai repede? Va multumesc deocamdata.
Momentan la testul cu pedalele imi apar urmatoarele erori:
Cod(uri) eroare:
ECN007071- Ambient air temperature sensor
ECN038008- Glow plugs
ECN05007F/E-vehicle speed sensor (ceva de genul, nu sunt sigur)
Si tinand cont de faptul ca azi mi s-a terminat bateria din nou...au mai aparut cateva erori dar am observat ca dispar cu timpul daca nu mai raman fara curent.
ECN065070 - lipsa comunicare CIM
----
Model: Astra
An fabricatie: 2007
Cod motor: (cod motor?)
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Simule
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Danemarca
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2015
- Mesaj Privat
Buna iulian1971, multumesc pentru raspuns in primul rand! o sa am grija sa verific circuitul electric al bujiilor si instalatia electrica, desi doar ce a fost verificata. Nu sunt sigur de circuitul electric al bujiilor. Se poate face cu ajutorul unui multimetru? si inca o chestie interesanta este faptul ca la tester nu au aparut erorile de la testul cu pedalele. Oricum o sa-ti urmez sfatul, sunt curios. Mersi!
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Circuitul bujiilor e simplu de verificat.
Dimineata cu motorul rece, scoti fisele din bujii, conectezi multimetrul la - baterie, pui contactul si celalalt cablu al multimetrului il pui pe rand in fiecare fisa. Trebuie sa ai 12 V pe fiecare.
Daca ai 12 V pe fiecare fisa, bujiile au o problema. Chiar daca sunt noi e posibil sa nu fie modelul necesar motorului tau.
Pt. diagnoza iti recomand sa iti iei o interfata OPCOM, nu mai da banii la service.
Dimineata cu motorul rece, scoti fisele din bujii, conectezi multimetrul la - baterie, pui contactul si celalalt cablu al multimetrului il pui pe rand in fiecare fisa. Trebuie sa ai 12 V pe fiecare.
Daca ai 12 V pe fiecare fisa, bujiile au o problema. Chiar daca sunt noi e posibil sa nu fie modelul necesar motorului tau.
Pt. diagnoza iti recomand sa iti iei o interfata OPCOM, nu mai da banii la service.
Simule
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Danemarca
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2015
- Mesaj Privat
Iulian1971, am fost la un mecanic si mi s-a spus ca am o problema cu bujiile, ai avut dreptate. mi-a recomandat alt mecanic pt ca el nu avea sculele necesare. Miercuri o sa imi rezolve problema "sper", si o sa postez aici care a fost problema. Interesant este faptul ca masina porneste aproape perfect la peste 15 grade celsius. Multumesc si ne auzim saptamana asta!
- DarthVader
- *
- 18 mesaje
- din 03 Sep 2010
- Astra 2006 Z19DTH
- Bucuresti
DarthVader
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut. DACA bujiile nu sunt problema si nici bateria/alternatorul: cu OP-COM sau Tech2 (de preferat) verifica turatia electromotorului. Daca este in jurul a 200 rotatii, trebuie schimbat sau reconditionat (aprox 300 lei in RO). Un ambreiaj uzat trimite pilitura in electromotor. La peste 300 rotatii in electromotor porneste ca noua. Deasemenea daca la pornire greoaie smuceste/tremura cu zgomote in plus, o problema mai putin probabila (dar mai des intalnita la z19dt) ar fi ruperea unui suport/surub de prindere al electromotorului.
Abia dupa verificare bujii, baterie/alternator, electromotor incep sa ma gandesc la compresie, alimentare si alte asemenea probleme cu batai mari de cap.
Succes.
Abia dupa verificare bujii, baterie/alternator, electromotor incep sa ma gandesc la compresie, alimentare si alte asemenea probleme cu batai mari de cap.
Succes.
Simule
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Danemarca
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2015
- Mesaj Privat
Multumesc pentru info DarthVader! Am uitat sa mentionez faptul ca acum datorita faptului ca s-a incalzit afara, masina porneste mai usor, dar nu porneste la sfert de cheie. La temperaturi peste 15 grade. Nu ma pricep eu asa de bine dar am auzit ca masina foloseste bujiile doar la temperaturi sub 15 grade, iar acestea daca sunt defecte, masina se chinuie sa porneasca fara ele. Ce-i drept parca se aude un sunet ciudat de la alternator sau de la role dar cred ca sunt rulmentii. Miercuri o duc la mecanic si sper sa o rezolve.