straton
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2016
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
straton
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2016
- Mesaj Privat
straton
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2016
- Mesaj Privat
- mad2max
- ***
- 793 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
"...filtrul de particule se regenereaza la o anumita perioada si daca cumva se intampla ca acesta sa se regenereze tocmai atunci cand ai ajuns la destinatie si ii intrerupi ciclul de regenerare cantitatea de motorina in surplus care ajuta la procedeu ajunge in baia de ulei si se combina cu acesta,rezultand in primul rand cresterea nivelului pe joja si diluarea acestuia. "
Nici eu n-am inteles pe unde ajunge motorina in baia de ulei, dar fenomenul se produce.
Nici eu n-am inteles pe unde ajunge motorina in baia de ulei, dar fenomenul se produce.
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
fenomenul trebuie sa se produca argumentat..daca in timpul regenerarii tu opresti motorul sigur injectoarele nu vor continua sa bage motorina..si cat de mare ar fi surplusul in timpul functionarii motorului motorina ar trebuii sa arda doar daca nu e pulverizata fin de un injector exista acest risc dar asta ar insemna sa nu mearga bine motorul...la volkswagen la motoarele cu pumpe duse am intalnit treaba asta ca acolo motorina circula prin chiuloasa spre injectoare..dar la motoarele astea n-am auzit
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
La regenerare, cantitatea de motorinã injectata in cilindri este mult mai mare. Presupun ca, suplimentar, se face pre si post injecție.Daca opresti motorul cand face regenerare, motorina injectata in cilindrii care nu au fãcut explozie, se scurge in baie. Putin cate putin, se aduna.
Alta explicație nu vad.
Alta explicație nu vad.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat