Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Dan z19dth

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Simptome:

Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2005
Cod motor: Z19DTH
Salut
Am si eu o problema cu accelerarea.
Precizez colegilor ca am curatat Egr,clapeta,senzor presiune galerie,iar pe testar nu prezinta nici o eroare.
Simtoma e una ciudata: accelerand intre 1000 si 2000 de rotatii masina imi da un rateu mic dupa care merge ok.
In momentul in care intra turbina nu se mai simte nimic. Rateul e de tipul unei pierderi de putere. Ca si cand s ar taia aerul sau motorina.
Daca are cineva idee de la ce ar putea fi. ...
Multumesc
Skip ads

  • focsaadrian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Sal aceeasi problema am si eu la un astra h 1.7 cdti 2005 101 cp nu pot sa imi dau seama ce poate fi ?
  • Dan z19dth

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Daca cineva a patit asa ceva rugam sa ne ajute si pe noi.
  • Linu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra y19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Am si eu aproape aceeasi problema,doar ca la mine se manifesta intre 1750 de ture si 2000.In service mi-au zis ca e o intrerupere electrica si trebuie mers pe fire dar inca n-am gasit pe nimeni sa faca asta
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Si eu am la Z19DTH ceva similar, se simte cel mai bine in viteza a2a, accelerand progresiv patesc uneori ca intre 2000-3000 rpm sa am 2 caderi de putere, ca si cum ar da in nas.

EGR si Senzor boost au fost curatate asta vara, galeria de admisie e noua, clapetele OK.
Mai ramane sa vad electrovalva turbo, plus ca sunt 100% sigur ca am ceva pierderi de presiune pe traseul turbo.

Erori in bord nu apar, problema nu se manifesta tot timpul.
  • Dan z19dth

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Aceiasi prioblema o am si eu. Numai ca la mine se simte la turatie mai mica. Pana in 2500. Tot fara erori in bord. La electrovalva nu am verificat nimic nici eu. Daca rezolvi problema sa scrii te rog cum ai remediat.
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Eu zic ca e tot egr care va face figuri...
Incercati cu o tablita de aluminiu sa il blocati pe inchis si faceti iar un test.
  • sebiastrah

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2016

  • Mesaj Privat
De ce nu mergeti la un service, sau prieten care se pricepe si are un op com sa faca masuratori in mers in timp ce va da rateuri masina...puteti urmari valorile (presiune inalte, presiune turbo, etc) si ar fi mai usor de dat un diagnostic.

Sunt prea multe care pot fi, inclusiv un inceput de uzura de ambreiaj...tot asa se manifesta si la mine...cand era rece si o forjam mai tare cu a 2-a imi dadea 2 suturi si dupa nu mai avea treaba...
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Pentru ca nu face tot timpul, nu pot reproduce acele smuncituri cand vreau eu... face ea cand o apuca...
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
sunt de parere ca sunt pierderi de presiune pe traseul admisiei.
si eu am avut problema asta dupa ce am curatat egr si clapeta de acceleratie...
undeva era garnitura nasoala intre egr si un racord (la z19dt sunt 2 racorduri) si pe acolo cand i se parea ei sufla cate putin, pierzand putere (se observa pe unde scapa)...
la mine cand se manivestau smuciturile astea imi cam dadea si cu ceva fumulet pentru ca o calcam mai tare sa pot termina manevra de accelerare)...
am demomtat tot (incepand de la clapeta de acceleratie, egr, racitor de gaze de dinainte de egr si le-am izolat cat se poate de bine (a se intelege ca am incercat sa nu mai am pierderi pe acolo).
apoi am pus coliere de plastic (soricei sau cum le-or zice) la orice furtun am avut acces far sa ma julesc pana la coate.
de 2 ani de cand am facut manevra asta nu am mai observat nici acel fum si nici pierderi de putere.
si parca motorul trage si merge mai bine decat cand aveam problema pierderii de presiune...
nici eu nu aveam erori, nici in valorile citite pe motor nu s-au observat mari diferente inainte si dupa (am facut cateva printscreen-uri si am comparat inainte si dupa)...
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Este foarte posibil sa fie si asta la mine, cand am schimbat galeria de admisie nu am avut garnitura noua pentru EGR si a fost refolosita cea veche, care deja are inca o desfacere pentru curatare EGR. Am deja luata garnitura noua, la urmatoarea curatare egr voi monta placuta aia cu 3 gauri obturatoare + garnituri noi. Daca se rezolva voi reveni cu precizarea.
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Mai bine ii pui o tablita de aluminiu si il anulezi de tot
Egr baga toata mizeria in admisie...
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
As face asta daca as avea cum sa-l anulez si din soft... ca sa nu imi apara eroare.
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Iti da eroare dar poti merge si asa fara probleme.
Sau poti merge la unul dintre colegii nostri pentru anulare.
  • Dan z19dth

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Nu afecteaza consumul sau altceva anularea EGR?
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Nu are ce sa afecteze doar ca nu iti mai baga mizeria in admisie citeste la pagina unde fac baietii remapari aici pe forum si o sa vezi ce face egr la motor...sau dai o cautare pe google.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu e chiar asa cu egr-ul. Eu la g il verific anual si nu gãsit multa mizerie. Motorul se va încãlzi putin mai greu, gazele nearse nu se mai recicleaza. Adevarat, se intampla doar la ralanti, ca apoi se închide.
Mai multa mizerie se.colecteazã din lagarele tribunei, decat din egr.
Cand am desfãcut la j admisia, zona racitor gaze-egr era destul de curata. Mai urâtã era galeria de admisie, de unde se unesc circuitele egr- clapeta acceleratie. De unde se trage concluzia ca vaporii de ulei din turbina fac mai multa mizerie.
E doar o parere.
Rar gãsesti un "tuner" care sa iti zicã chiar tot.
Eu am pãțit: mi s-a înfundat dpf si m- am dus la unii( recomandați pe forum aici- cei mai buni). La discuția initiala, mi au spus ca verifica de ce s-a înfundat, nu il dau jos din prima. Cand am ajuns sa iau masina: e praf dpf-ul, l-am anulat. Ok, zic fericit. Din pacate altceva era praf, si a dus la infundarea dpf-ului. Am aflat mai tarziu in alta parte, dar pe banii mei. Nu mai zic de nervi. Asa ca, dati-mi voie sã nu-i mai cred.
Mare grija.
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Eu am egr off motorul se inalzeste cam la fel nu compara astra g cu h si h cu j euro 3 euro4 euro5.
Cand o sa imi faca figuri dpf il voi anula la fel si cu clapetele de admisie.
Parerea mea e ca egr off nu face nimic rau din contra il tine curat...fiecare face ce vrea cu masina lui daca tu consideri ca egr off e rau pentru masina ta lasal asa....Aici in Italia 90% dintre prieteni au egr off dpf off la opel si alfa care au acelasi motor.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Am si j si g. Se comportã identic.
Soluția nu e dpf off, e masina pe benzina.
Dar sunt off-topic si ma retrag.
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Am montat placuta patrata cu 4 gauri pe EGR, originala fiat, pus si garnitura noua, ieri am patit sa faca la fel.
Mai ramane sa investighez traseul turbo pentru pierderi de presiune.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR