- Dan z19dth
- OP
- 4 mesaje
- din 06 Feb 2016
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
Dan z19dth
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2016
- Mesaj Privat
Simptome:
Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2005
Cod motor: Z19DTH
Salut
Am si eu o problema cu accelerarea.
Precizez colegilor ca am curatat Egr,clapeta,senzor presiune galerie,iar pe testar nu prezinta nici o eroare.
Simtoma e una ciudata: accelerand intre 1000 si 2000 de rotatii masina imi da un rateu mic dupa care merge ok.
In momentul in care intra turbina nu se mai simte nimic. Rateul e de tipul unei pierderi de putere. Ca si cand s ar taia aerul sau motorina.
Daca are cineva idee de la ce ar putea fi. ...
Multumesc
Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2005
Cod motor: Z19DTH
Salut
Am si eu o problema cu accelerarea.
Precizez colegilor ca am curatat Egr,clapeta,senzor presiune galerie,iar pe testar nu prezinta nici o eroare.
Simtoma e una ciudata: accelerand intre 1000 si 2000 de rotatii masina imi da un rateu mic dupa care merge ok.
In momentul in care intra turbina nu se mai simte nimic. Rateul e de tipul unei pierderi de putere. Ca si cand s ar taia aerul sau motorina.
Daca are cineva idee de la ce ar putea fi. ...
Multumesc
- focsaadrian
- *
- 6 mesaje
- din 24 Jan 2016
- Astra 2005 Z17DTL
- Dolj
focsaadrian
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2016
- Mesaj Privat
- Dan z19dth
- OP
- 4 mesaje
- din 06 Feb 2016
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
Dan z19dth
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2016
- Mesaj Privat
Linu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra y19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2016
- Mesaj Privat
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Si eu am la Z19DTH ceva similar, se simte cel mai bine in viteza a2a, accelerand progresiv patesc uneori ca intre 2000-3000 rpm sa am 2 caderi de putere, ca si cum ar da in nas.
EGR si Senzor boost au fost curatate asta vara, galeria de admisie e noua, clapetele OK.
Mai ramane sa vad electrovalva turbo, plus ca sunt 100% sigur ca am ceva pierderi de presiune pe traseul turbo.
Erori in bord nu apar, problema nu se manifesta tot timpul.
EGR si Senzor boost au fost curatate asta vara, galeria de admisie e noua, clapetele OK.
Mai ramane sa vad electrovalva turbo, plus ca sunt 100% sigur ca am ceva pierderi de presiune pe traseul turbo.
Erori in bord nu apar, problema nu se manifesta tot timpul.
- Dan z19dth
- OP
- 4 mesaje
- din 06 Feb 2016
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
Dan z19dth
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2016
- Mesaj Privat
- ionutdanica
- **
- 295 mesaje
- din 24 Aug 2014
- Astra 2006 Z19DTH
- Italia
ionutdanica
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
- sebiastrah
- *
- 46 mesaje
- din 29 Feb 2016
- Astra 2005 Z17DTH
- Iasi
sebiastrah
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2016
- Mesaj Privat
De ce nu mergeti la un service, sau prieten care se pricepe si are un op com sa faca masuratori in mers in timp ce va da rateuri masina...puteti urmari valorile (presiune inalte, presiune turbo, etc) si ar fi mai usor de dat un diagnostic.
Sunt prea multe care pot fi, inclusiv un inceput de uzura de ambreiaj...tot asa se manifesta si la mine...cand era rece si o forjam mai tare cu a 2-a imi dadea 2 suturi si dupa nu mai avea treaba...
Sunt prea multe care pot fi, inclusiv un inceput de uzura de ambreiaj...tot asa se manifesta si la mine...cand era rece si o forjam mai tare cu a 2-a imi dadea 2 suturi si dupa nu mai avea treaba...
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
sunt de parere ca sunt pierderi de presiune pe traseul admisiei.
si eu am avut problema asta dupa ce am curatat egr si clapeta de acceleratie...
undeva era garnitura nasoala intre egr si un racord (la z19dt sunt 2 racorduri) si pe acolo cand i se parea ei sufla cate putin, pierzand putere (se observa pe unde scapa)...
la mine cand se manivestau smuciturile astea imi cam dadea si cu ceva fumulet pentru ca o calcam mai tare sa pot termina manevra de accelerare)...
am demomtat tot (incepand de la clapeta de acceleratie, egr, racitor de gaze de dinainte de egr si le-am izolat cat se poate de bine (a se intelege ca am incercat sa nu mai am pierderi pe acolo).
apoi am pus coliere de plastic (soricei sau cum le-or zice) la orice furtun am avut acces far sa ma julesc pana la coate.
de 2 ani de cand am facut manevra asta nu am mai observat nici acel fum si nici pierderi de putere.
si parca motorul trage si merge mai bine decat cand aveam problema pierderii de presiune...
nici eu nu aveam erori, nici in valorile citite pe motor nu s-au observat mari diferente inainte si dupa (am facut cateva printscreen-uri si am comparat inainte si dupa)...
si eu am avut problema asta dupa ce am curatat egr si clapeta de acceleratie...
undeva era garnitura nasoala intre egr si un racord (la z19dt sunt 2 racorduri) si pe acolo cand i se parea ei sufla cate putin, pierzand putere (se observa pe unde scapa)...
la mine cand se manivestau smuciturile astea imi cam dadea si cu ceva fumulet pentru ca o calcam mai tare sa pot termina manevra de accelerare)...
am demomtat tot (incepand de la clapeta de acceleratie, egr, racitor de gaze de dinainte de egr si le-am izolat cat se poate de bine (a se intelege ca am incercat sa nu mai am pierderi pe acolo).
apoi am pus coliere de plastic (soricei sau cum le-or zice) la orice furtun am avut acces far sa ma julesc pana la coate.
de 2 ani de cand am facut manevra asta nu am mai observat nici acel fum si nici pierderi de putere.
si parca motorul trage si merge mai bine decat cand aveam problema pierderii de presiune...
nici eu nu aveam erori, nici in valorile citite pe motor nu s-au observat mari diferente inainte si dupa (am facut cateva printscreen-uri si am comparat inainte si dupa)...
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
Este foarte posibil sa fie si asta la mine, cand am schimbat galeria de admisie nu am avut garnitura noua pentru EGR si a fost refolosita cea veche, care deja are inca o desfacere pentru curatare EGR. Am deja luata garnitura noua, la urmatoarea curatare egr voi monta placuta aia cu 3 gauri obturatoare + garnituri noi. Daca se rezolva voi reveni cu precizarea.
- ionutdanica
- **
- 295 mesaje
- din 24 Aug 2014
- Astra 2006 Z19DTH
- Italia
ionutdanica
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
- ionutdanica
- **
- 295 mesaje
- din 24 Aug 2014
- Astra 2006 Z19DTH
- Italia
ionutdanica
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
- Dan z19dth
- OP
- 4 mesaje
- din 06 Feb 2016
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
Dan z19dth
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2016
- Mesaj Privat
- ionutdanica
- **
- 295 mesaje
- din 24 Aug 2014
- Astra 2006 Z19DTH
- Italia
ionutdanica
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,854 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Nu e chiar asa cu egr-ul. Eu la g il verific anual si nu gãsit multa mizerie. Motorul se va încãlzi putin mai greu, gazele nearse nu se mai recicleaza. Adevarat, se intampla doar la ralanti, ca apoi se închide.
Mai multa mizerie se.colecteazã din lagarele tribunei, decat din egr.
Cand am desfãcut la j admisia, zona racitor gaze-egr era destul de curata. Mai urâtã era galeria de admisie, de unde se unesc circuitele egr- clapeta acceleratie. De unde se trage concluzia ca vaporii de ulei din turbina fac mai multa mizerie.
E doar o parere.
Rar gãsesti un "tuner" care sa iti zicã chiar tot.
Eu am pãțit: mi s-a înfundat dpf si m- am dus la unii( recomandați pe forum aici- cei mai buni). La discuția initiala, mi au spus ca verifica de ce s-a înfundat, nu il dau jos din prima. Cand am ajuns sa iau masina: e praf dpf-ul, l-am anulat. Ok, zic fericit. Din pacate altceva era praf, si a dus la infundarea dpf-ului. Am aflat mai tarziu in alta parte, dar pe banii mei. Nu mai zic de nervi. Asa ca, dati-mi voie sã nu-i mai cred.
Mare grija.
Mai multa mizerie se.colecteazã din lagarele tribunei, decat din egr.
Cand am desfãcut la j admisia, zona racitor gaze-egr era destul de curata. Mai urâtã era galeria de admisie, de unde se unesc circuitele egr- clapeta acceleratie. De unde se trage concluzia ca vaporii de ulei din turbina fac mai multa mizerie.
E doar o parere.
Rar gãsesti un "tuner" care sa iti zicã chiar tot.
Eu am pãțit: mi s-a înfundat dpf si m- am dus la unii( recomandați pe forum aici- cei mai buni). La discuția initiala, mi au spus ca verifica de ce s-a înfundat, nu il dau jos din prima. Cand am ajuns sa iau masina: e praf dpf-ul, l-am anulat. Ok, zic fericit. Din pacate altceva era praf, si a dus la infundarea dpf-ului. Am aflat mai tarziu in alta parte, dar pe banii mei. Nu mai zic de nervi. Asa ca, dati-mi voie sã nu-i mai cred.
Mare grija.
- ionutdanica
- **
- 295 mesaje
- din 24 Aug 2014
- Astra 2006 Z19DTH
- Italia
ionutdanica
- Mesaje scrise: 295
- Locatie: Italia
- Masina: Astra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2014
- Mesaj Privat
Eu am egr off motorul se inalzeste cam la fel nu compara astra g cu h si h cu j euro 3 euro4 euro5.
Cand o sa imi faca figuri dpf il voi anula la fel si cu clapetele de admisie.
Parerea mea e ca egr off nu face nimic rau din contra il tine curat...fiecare face ce vrea cu masina lui daca tu consideri ca egr off e rau pentru masina ta lasal asa....Aici in Italia 90% dintre prieteni au egr off dpf off la opel si alfa care au acelasi motor.
Cand o sa imi faca figuri dpf il voi anula la fel si cu clapetele de admisie.
Parerea mea e ca egr off nu face nimic rau din contra il tine curat...fiecare face ce vrea cu masina lui daca tu consideri ca egr off e rau pentru masina ta lasal asa....Aici in Italia 90% dintre prieteni au egr off dpf off la opel si alfa care au acelasi motor.
- Daniel
- ****
- 2,854 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- xcuseme
- ****
- 1,444 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,444
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat