GeorgeGex
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2016
- Mesaj Privat
- Redroshe
- **
- 212 mesaje
- din 02 Jul 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Ilfov
Redroshe
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Ilfov
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2008
- Mesaj Privat
Mergi la un service ca sa verifice releele și siguranțã de la ventilator. Dacã totul e ok la relee dar nu pornește decât treapta trei, atunci trebuie schimbata siguranțã de pe ventilator. La EDS o rezolvi repede și bine. Am avut și eu aceeași problema. Vezi ca s-amao discutat pe aici. E un topic doar pentru asta cu multe detalii. Dai search!
GeorgeGex
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2016
- Mesaj Privat
iliemirea
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2011
- Mesaj Privat
Salutare tuturor, am o problema cu o eroare la ventilator.
Este vorba de P1482(testul pedalei), inteleg ca nu mai merge in treapta 2 ventilatorul.
Acul in bord nu trece de 93-95 de grade in aglomeratia din Bucuresti iar la drum liber scade sub 90.
Mentionez ca becul din bord(masina cu cheita se aprinde cand apa trece de 90) apoi se mai stinge iar se aprinde si tot asa.
Este sigur sa circul cu ea asa sau se poate intampla ceva mai rau?
Opel Astra G z16xep din 2007.
Este vorba de P1482(testul pedalei), inteleg ca nu mai merge in treapta 2 ventilatorul.
Acul in bord nu trece de 93-95 de grade in aglomeratia din Bucuresti iar la drum liber scade sub 90.
Mentionez ca becul din bord(masina cu cheita se aprinde cand apa trece de 90) apoi se mai stinge iar se aprinde si tot asa.
Este sigur sa circul cu ea asa sau se poate intampla ceva mai rau?
Opel Astra G z16xep din 2007.
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
iliemirea
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2011
- Mesaj Privat
- Redroshe
- **
- 212 mesaje
- din 02 Jul 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Ilfov
Redroshe
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Ilfov
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2008
- Mesaj Privat
Din ce descrii tu, eu zic ca poti sa mergi cu ea pana te duci la service, inclusiv pana la service! Am si eu aceeasi masina, dar la mine cand chiar era o problema aveam acum de la temperatura la 100 chiar si peste in traficul din București. La mine problema era ca pleca ventilatorul direct pe treapta trei abia cand intra pe avarie.
iliemirea
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2011
- Mesaj Privat
iliemirea
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2011
- Mesaj Privat
- Redroshe
- **
- 212 mesaje
- din 02 Jul 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Ilfov
Redroshe
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Ilfov
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2008
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,844 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,844
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
iliemirea
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2011
- Mesaj Privat
La mine nu trece acul la mai mult de 92--93 de grade iar dacã pornesc ac sta pe la 85- 87.
Dacã a rezistat azi la 40 de grade, eu zic ca e în regulã.
Nu am probleme cu temperatura, de asta am întrebat la rãdãcini dacã e o sa merg așa atâta timp cât temperatuta nu e o problemã.
Mã gândeam sa nu afecteze alte componente.
ECU l-am mai schimbat o datã anul trecut, 1000 de Ron sh.
Nu mai vreau sa merg pe la diferiți meseriași.
Pana acum tot ce mi-au spus cei de la Rãdãcini s-a adeverit.
Nu am avut diganoze greșite de la ei și am avut destule belele cu masina.
2 bobine de inducție, capac tacheți, ecu, radiator, vas expansiune și alte lucruri.
La ecu și acum și anul trecut, m-au sfãtuit sa îl repar sau sa caut unul sh, nou costa 6000 de Ron.
Dacã a rezistat azi la 40 de grade, eu zic ca e în regulã.
Nu am probleme cu temperatura, de asta am întrebat la rãdãcini dacã e o sa merg așa atâta timp cât temperatuta nu e o problemã.
Mã gândeam sa nu afecteze alte componente.
ECU l-am mai schimbat o datã anul trecut, 1000 de Ron sh.
Nu mai vreau sa merg pe la diferiți meseriași.
Pana acum tot ce mi-au spus cei de la Rãdãcini s-a adeverit.
Nu am avut diganoze greșite de la ei și am avut destule belele cu masina.
2 bobine de inducție, capac tacheți, ecu, radiator, vas expansiune și alte lucruri.
La ecu și acum și anul trecut, m-au sfãtuit sa îl repar sau sa caut unul sh, nou costa 6000 de Ron.