- adrian adr
- OP
- 3 mesaje
- din 15 Apr 2016
- Astra 2005
- Prahova
adrian adr
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2016
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
La E46, E36 este relativ simplu , "sticla" farului se demonteaza foarte usor fiind prinsa in cleme. DIferenta este la E36 unde trebuiesc adaptate acele inele deoarece difera diamentrul fata de e46. Acum revenind la Astra H , sunt mai multe probleme in primul rand diamentrul inelelelor categoric nu se potrivesc si in al doilea rand "sticla" farurilor aparent este prinsa in cleme dar ... de fapt este lipita la cald...Deci trebuie incalzit uniform tot farul ulterior incercandu-se dezlipirea. Acum sunt 2 variante ori merge ... ori crapa
P.S. Draciile alea de inele , sunt niste chinezarii ... niciodata nu o sa arate cum trebuie pe o masina indiferent ca este Bmw Opel etc.Difera nuanta luminii + intensitatea niciodata nu o sa fie " in balans" cu restul farului . + ca o sa ai in cerc "incomplet" .
Daca vrei sa arate bine ... Far cu totul de la Dectane , Depo etc.
P.S. Draciile alea de inele , sunt niste chinezarii ... niciodata nu o sa arate cum trebuie pe o masina indiferent ca este Bmw Opel etc.Difera nuanta luminii + intensitatea niciodata nu o sa fie " in balans" cu restul farului . + ca o sa ai in cerc "incomplet" .
Daca vrei sa arate bine ... Far cu totul de la Dectane , Depo etc.
- fullrespect
- **
- 441 mesaje
- din 14 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
fullrespect
- Mesaje scrise: 441
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Exista la Astra H faruri fara motorase? Desi masina are buton de reglaj pe verticala,acesta nu functioneaza.Am demontat farurile de pe masina si au mufa cu pini pentru motoras,se vad si cele 3 fire care merg de la mufa la ...locul unde ar trebui sa fie motorasul.Am simulat,alimentand pe cei 3 pini,corect,dupa schema si i-am dat si comanda cu tensiuni diferite si nu face nimic.
M-am uitat in far cu o oglinda.E greu de vazut daca e sau nu motoras.Se vede ceva o tije cu sfera la cap,dar e fixa.
In manualul de service (de 2 bani) cel in limba romana pt Astra H si Zefira B,scrie ca se scoate capacul de la motoras,cu...un cutit.La mine e turnat sau lipit.Nu se vede nicio dunga cat de fina pentru demontare,la ambele faruri,care sunt marci diferite.Poate ca trebuie...taiat (?)
M-am uitat in far cu o oglinda.E greu de vazut daca e sau nu motoras.Se vede ceva o tije cu sfera la cap,dar e fixa.
In manualul de service (de 2 bani) cel in limba romana pt Astra H si Zefira B,scrie ca se scoate capacul de la motoras,cu...un cutit.La mine e turnat sau lipit.Nu se vede nicio dunga cat de fina pentru demontare,la ambele faruri,care sunt marci diferite.Poate ca trebuie...taiat (?)
- alexx1402
- ****
- 1,752 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,752
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Macar unul a fost inlocuit.Unul e TYC,celalalt e HELLA.Am gasit un unghi in care,luminat cu o lanterna spot,se vede ca ar fi motorasele.Se vad firele oxidate in interiorul farului,la conector.Incerc sa vad daca pot sa scot conectorul...se scoate prin interior,dar,nu iese din cauza ramei oglinzii.Oricum,cand am incercat s-o scot,s-au si desprins din mufa 2 din firele motorasului.Erau oxidate,corodate si s-au rupt fara sa trag de ele,doar miscandu-le.Asa ca am renuntat.Le voi pune pe masina,cum au mers si pana acum,adica fara motorase.Reglaj fix.
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
horaa a scris:Vezi la dezmembrari, farurile simple se dau la bani de un cartus de tigari comparativ cu cele xenon care ajung catre 700-800 de lei setul
M-am lasat de fumat in 2000 si nu stiu cat mai e un cartus,dar faruri S/H am vazut la 250/buc cred ca bune.Sunt si mai ieftine...la 120/buc pe olx,dar cred ca sunt de Anglia (volan pe dreapta) si nu merg la noi.Faza scurta bate mai lung in stanga...aviz amatorilor!
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
OK macar,am avut ocazia sa studiez farurile si proiectoarele,sa ma lamuresc exact cum functioneaza reglajele,etc.Acum,pot sa spun ca stiu totul despre faruri si proiectoare...Apropo,de curand,i-am reglat unui amic stabilit in Anglia,farurile la un Audi.Si le-a schimbat cu faruri cu lupa tip bixenon,dar cu bec H7.Nu vedea mai deloc noaptea.E foarte multumit,cu compromisul ca fiind faruri de Anglia,i le-am lasat putin mai jos ca sa nu orbeasca cat timp sta in Romania.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Gasesti faruri oem noi pe OLX la 600 - 700 ron/buc.
Nu stiu daca poti sterge lupa pe interior la cele de H. Momentan eu nu am nevoie sa umblu la ele, asa ca nu am studiat problema stergetii lor. Ca fapt divers am facut curatarea lupelor la o Skoda Octavia fara sa demontez farul, cu o carpa am sters lupa pe int/ext si mi-a iesit foarte bine. Practic in timp intra praf in far si in combinatie cu condensul se murdaresc.
Nu stiu daca poti sterge lupa pe interior la cele de H. Momentan eu nu am nevoie sa umblu la ele, asa ca nu am studiat problema stergetii lor. Ca fapt divers am facut curatarea lupelor la o Skoda Octavia fara sa demontez farul, cu o carpa am sters lupa pe int/ext si mi-a iesit foarte bine. Practic in timp intra praf in far si in combinatie cu condensul se murdaresc.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Nu e vorba doar de lupa, am demontat farurile, le-am spalacit pana mi s-a greata, le-am lasat la uscat sa nu faca condens si tot nu a iesit. Nu oglinda xenonului este arsa ci "proiectorul" in care sta becul sau ceva de genul.
Nu prea as risca la olx pe far cu afl, daca este in acelasi grad de uzura nu rezolv nimic, la dezmembrari identic.
Nu prea as risca la olx pe far cu afl, daca este in acelasi grad de uzura nu rezolv nimic, la dezmembrari identic.
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Mai jos ai un link pentru faruri noi Hella OEM cei drept fara AFL
https://www.olx.ro/oferta/fa...ra-h-ID8cobt.html
https://www.olx.ro/oferta/fa...ra-h-ID8cobt.html
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Tiaz a scris:Mai jos ai un link pentru faruri noi Hella OEM cei drept fara AFL
https://www.olx.ro/oferta/fa...ra-h-ID8cobt.html
https://www.olx.ro/oferta/fa...ra-h-ID8cobt.html
Far nou...cu urechi de prindere rupte!...Fara becuri si unitate...Bixenon? Are xenon doar pe faza scurta.Cea lunga e cu halogen (H1) si de ce nu arata in nicio poza,lupa de pe faza scurta?
ATENTIE cand cumparati faruri S/H,sa nu fie de Anglia! E pe OLX un anunt cu faruri in stare foarte buna,la doar 120 Lei!...sunt de Vauxhall (Anglia),de pe masina cu volanul pe dreapta.Folosite la noi,faza scurta i-ar orbi pe cei de pe sensul opus.Vanzatorul nu spune,dar a pus poze cu masina de pe care sunt scoase,cu eticheta de pe far,deci,e acoperit...cine nu se pricepe,e treaba lui ce cumpara.
Nu se vede diferenta intre cele de Anglia si celelalte,decat daca aprinzi faza scurta,sa vezi cum proiecteaza lumina pe un perete.
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
@danpet daca ai un magazin de piese si pe timpul transportului se rupe o ureche la un far asta il face inutilizabil sau nevandabil?
Accesorile pe care ai fii vrut sa le ai incluse in pretul farului gen droser, bec, modul AFL se platesc separat, asa cum este normal.
Discutia mea cu @horra era legata de lupe si nicidecum de tot ansamblul.
Din cate am citit din postul tau imi dau seama ca nu stii cum functioneaza un far bi-xenon de H.
Cand comuti pe faza lunga becul xenon cel din lupa isi modifica fascicolul, iar cel H1 se aprinde si sporeste cantitatea de lumina furnizata.
Ca sa nu iei teapa pe OLX cu ,,englezoaice" orice far oem are inscris pe el un cod prin intermediul caruia poti sa-ti dai seama daca e pentru continent sau insula.
Mai mult daca esti priceput, privind in interiorul acestuia, poti sa-i determini apartenenta dupa inclinatia fantei de la faza scurta (lupa).
Bafta
Accesorile pe care ai fii vrut sa le ai incluse in pretul farului gen droser, bec, modul AFL se platesc separat, asa cum este normal.
Discutia mea cu @horra era legata de lupe si nicidecum de tot ansamblul.
Din cate am citit din postul tau imi dau seama ca nu stii cum functioneaza un far bi-xenon de H.
Cand comuti pe faza lunga becul xenon cel din lupa isi modifica fascicolul, iar cel H1 se aprinde si sporeste cantitatea de lumina furnizata.
Ca sa nu iei teapa pe OLX cu ,,englezoaice" orice far oem are inscris pe el un cod prin intermediul caruia poti sa-ti dai seama daca e pentru continent sau insula.
Mai mult daca esti priceput, privind in interiorul acestuia, poti sa-i determini apartenenta dupa inclinatia fantei de la faza scurta (lupa).
Bafta
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Imi permit sa te contrazic.Stiu foarte bine cum functioneaza un far bixenon cu lupa.Are in interior o clapeta (jos,intre bec si lupa),care pe faza scurta sta la verticala si obtureaza o parte din fascicol,iar pe faza lunga,actionata de un electromagnet,se lasa in jos,lasand tot fascicolul sa treaca prin lupa.Asta la farurile care care nu mai au alt bec pentru faza lunga.Ce nu stiu (n-am vazut inca),este daca la farurile cu 2 becuri (AstraH din exemplu),pe faza scurta e acelasi sistem (cu electromagnet),sau e obturatorul fix,fara electromagnet,el functionand doar pentru faza scurta...Oricum,fata de intensitatea luminii data de xenon (pe f.lunga),aprinderea unui H1 in plus,nu cred ca e un mare castig...
...Ma faci sa cred ca tu esti vanzatorul acelui far de pe olx,dupa cum ii iei apararea.
Da,poti determina apartenenta, dupa inclinatia fantei de la faza scurta (lupa),dar,eu ma refeream in general.La faruri fara lupa cum iti dai seama?...si orice ai zice (imi pare rau ca te-am suparat),sa stii ca ma pricep...chiar la mai multe chestii decat ai crede.
In targ,un tip vindea piese din dezmembrari.printre care si faruri...de Anglia.Cand i-am spus ca nu pot fi folosite in Ro,mi-a replicat ca nu a venit niciun cumparator sa se planga...oare sa fi trecut si ITP-ul,cu astfel de faruri?!
Oricum,vad in trafic o gramada de masini cu farurile dereglate (cel putin unul din ele).Sunt la a 4-a masina si la toate mi-am reglat singur farurile...perfect,nu doar ca au trecut ITP-ul,dar vad bine noaptea si nu-i orbesc pe ceilalti in trafic. ...n-am avut niciodata xenon si nici n-am nevoie sa-mi pun...poate LED
...Ma faci sa cred ca tu esti vanzatorul acelui far de pe olx,dupa cum ii iei apararea.
Da,poti determina apartenenta, dupa inclinatia fantei de la faza scurta (lupa),dar,eu ma refeream in general.La faruri fara lupa cum iti dai seama?...si orice ai zice (imi pare rau ca te-am suparat),sa stii ca ma pricep...chiar la mai multe chestii decat ai crede.
In targ,un tip vindea piese din dezmembrari.printre care si faruri...de Anglia.Cand i-am spus ca nu pot fi folosite in Ro,mi-a replicat ca nu a venit niciun cumparator sa se planga...oare sa fi trecut si ITP-ul,cu astfel de faruri?!
Oricum,vad in trafic o gramada de masini cu farurile dereglate (cel putin unul din ele).Sunt la a 4-a masina si la toate mi-am reglat singur farurile...perfect,nu doar ca au trecut ITP-ul,dar vad bine noaptea si nu-i orbesc pe ceilalti in trafic. ...n-am avut niciodata xenon si nici n-am nevoie sa-mi pun...poate LED
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Cautand pe olx faruri,am descoperit cu tristete ca sunt foarte multi care vand faruri de Anglia.Desigur,preturile sunt cele mai scazute,chiar daca farul arata excelent.
Fac un apel la ratiune si la constiinta fiecaruia si va rog sa NU CUMPARATI FARURI DE ANGLIA.Nu puneti asa ceva pe masini in Romania.
Pentru Astra H,codurile de pe eticheta din spate sunt:
1LG 270-370-xx = Anglia
1EG 270-370-xx = Romania
Nu stiu ce reprezinta ultimul grup de cifre (2 sau 3),care difera de la un far la altul.Daca stie cineva,il rog sa ne lamureasca.
As face un apel si la cei care vand faruri de Anglia,dar,cred ca e ...inutil...Ei stiu ce vand,incaseaza banii...restul nu-i intereseaza.E de domeniul altor institutii,dar care...nu sunt interesate de acest aspect...Ce simplu ar fi,sa verifice in trafic,cu un simplu carton pus in fata farului,daca e de Anglia sau nu...ar incasa si ei niste amenzi cinstite si toti,ne-am simti mai bine in trafic.
Vedem in trafic o gramada de masini,ale caror faruri orbesc (sau cel putin unul)...Desigur,multe din ele sunt doar dereglate,dar,sigur mai sunt si de Anglia printre ele.
In poza:faza scurta la masinile mele (reglate de mine).In stanga-Astra,in dreapta-Corsa.Pe Corsa am Osram-Night Breaker Plus H4 ...de 5 ani!.Pe Astra-H7 standard.
Fac un apel la ratiune si la constiinta fiecaruia si va rog sa NU CUMPARATI FARURI DE ANGLIA.Nu puneti asa ceva pe masini in Romania.
Pentru Astra H,codurile de pe eticheta din spate sunt:
1LG 270-370-xx = Anglia
1EG 270-370-xx = Romania
Nu stiu ce reprezinta ultimul grup de cifre (2 sau 3),care difera de la un far la altul.Daca stie cineva,il rog sa ne lamureasca.
As face un apel si la cei care vand faruri de Anglia,dar,cred ca e ...inutil...Ei stiu ce vand,incaseaza banii...restul nu-i intereseaza.E de domeniul altor institutii,dar care...nu sunt interesate de acest aspect...Ce simplu ar fi,sa verifice in trafic,cu un simplu carton pus in fata farului,daca e de Anglia sau nu...ar incasa si ei niste amenzi cinstite si toti,ne-am simti mai bine in trafic.
Vedem in trafic o gramada de masini,ale caror faruri orbesc (sau cel putin unul)...Desigur,multe din ele sunt doar dereglate,dar,sigur mai sunt si de Anglia printre ele.
In poza:faza scurta la masinile mele (reglate de mine).In stanga-Astra,in dreapta-Corsa.Pe Corsa am Osram-Night Breaker Plus H4 ...de 5 ani!.Pe Astra-H7 standard.