suta
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Omega 1996 X29XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2005
- Mesaj Privat
dj78lan
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Tubingen
- Masina: Omega
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2006
- Mesaj Privat
- @dyS
- ***
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
Un neajuns ar fi ca eu nu stiu deloc germana..
La rubrica: Heizung apare elementul 13.
Ce anume reprezinta? 😳
Eventual o traducere a textului:
Hier sieht man die Heizungseinheit von hinten. "13" ist ein Inverter für die CCFL Röhre. Das Anschlußkabel der Röhre wird an die bestehende Stromversorgung einer Fassung angelötet "14" und mit Schrumpfschlauch isoliert. Das Stromkabel der einzelnen LED kann man auch an diese Leitung löten.
Multumesc.
- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
pe viitor foloseste : http://www.babelfish.altavista.com
😊
- @dyS
- ***
- 747 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Astra 1995 C14NZ
- Valcea
@dyS
- Mesaje scrise: 747
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1995 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
- dsign
- **
- 250 mesaje
- din 23 Sep 2004
- Bucuresti
dsign
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2004
- Mesaj Privat
ahoe
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
suta
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Omega 1996 X29XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2005
- Mesaj Privat
Mie mi-a luat cam 3-4 ore pentru modificarea luminilor si am avut nevoie de Pistol de lipit , surubelnite , leduri + rezistente si rabdare 😊 dar efectul este pe masura ,,,,,, atentie la leduri , sa fie leduri mari nu mici si sa aiba o intensitate puternica .
ahoe
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
- dsign
- **
- 250 mesaje
- din 23 Sep 2004
- Bucuresti
dsign
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2004
- Mesaj Privat
depinde foarte mult si de calitatea ledurilor. fara sa fac reclama, eu la mine la garaj (stiti cu totii ca ma ocup cu leduirea boardelor) am folosit numai leduri aduse de zexstar... cind am folosit din alea cumparate de pe la magazinele din tei, am avut numai probleme...
anyway, va mai explic pe acilea, dar mai pe seara....
ahoe
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2006
- Mesaj Privat
- dsign
- **
- 250 mesaje
- din 23 Sep 2004
- Bucuresti
dsign
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2004
- Mesaj Privat
pe bord exista niste captatoare de lumina, facute din plexiglas, unele au si niste picioruse... rolul lor este de a prelua lumina din becuri si a o trimite la ace (in maj cazurilor)
acum, pe bord sunt 3 sau 4 becuri, unele mari, altele mici, in functie de masina.
in loc de becurile respective, pe soclurile originale se monteaza un grup de mai multe leduri, astfel: unul sau 2 leduri pilite cu smirghel care sa fie bine orietate catre piciorusele captatoarelor si inca 2 leduri nepilite, orientate paralel cu cadranele.
dupa montaj in bord, ledurile trebuiesc orientate, reglate, in asa fel incit sa nu bata direct pe pictograme, sa iasa puncte de lumina (ma refer aici la ledurile nepilite)
in functie de situatie, cind mecanismele ceasurilor sunt masive (vezi tigra, corsa) si nu permit imprastierea luminii prin bord, se monteaza leduri superflux suplimentare, carora li se va regla pozitionare a prin incercari repetate. ledurile superflux trimit lumina dispersata.
sper sa fi inteles voi ceva. oricum, pt cine nu prea are habar de chestiile astea, il sfatuiesc sa nu se apuce de treaba, deoarece reglajele bordului sunt foarte importante.
dj78lan
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Tubingen
- Masina: Omega
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2006
- Mesaj Privat
O sa incerd sa pun leduri albe la indicatoare(sa fie lumina de bord rosie cu acele albe)...a parut mai greu dar o sa incerc. Ceva sugestii?
- dsign
- **
- 250 mesaje
- din 23 Sep 2004
- Bucuresti
dsign
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2004
- Mesaj Privat
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- dsign
- **
- 250 mesaje
- din 23 Sep 2004
- Bucuresti
dsign
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2004
- Mesaj Privat
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- dsign
- **
- 250 mesaje
- din 23 Sep 2004
- Bucuresti
dsign
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2004
- Mesaj Privat
ace rosii: demontezi tabloul de bord, il desfaci bucatele (adica dai ace, dai cadrane jos cu tot cu plexiglasuri) ai grija cum trag de ace, sa nu ramii cu ele in brate... turometrul si vitezometrul le treci peste limitatorul de minim, le lasi in repaos, notezi pozitia, si tragi de ace... celelalte 2 ace au o singura pozitie in care le poti aseza, deci nu-i problema cu ele.
pe plexiglasul ala de la fiecare cadran lipesti cite un led smd, pe care in prealabil l-ai pus pe fire... poti folosi leduri smd de tipul LM1 de la comet... cauta pe net magazinul, si pe site dai cautare dupa LM1 si vei gasi leduri smd rosii cu codul LM1-THR parca...
pe astea le lipesti pe 2 firicele de cablu utp. dupa ce ai lipit smd-urile pe fire, le asezi pe sub plexiglas, astfel incit ledul sa incapa fix in dispersorul ala din jurul axelor motoraselor... daca nu e loc pt led sa stea acolo, ii faci cu pistolul de lipit... folosesti un superglue ordinar sa fixeziledul si firele pe plexi, si ai grija ca acestea sa nu atinga arculetele de la motorase...
firele le duci pina la cel mai apropiat soclu de pozitie din bord. acolo, pe soclu, lipesti o rezistenta corespunzatoare, dupa care legi firele ledului... asa faci cu toate cele 4 leduri rosii.
acum, ca sa nu se amestece lumina rosie cu cea albastra: pe spatele acelor, in jurul axului, dai cu marker rosu, dar dai bine. pe cadrane, pe spatele lor, dai cu marker albastru peste tot pe unde se aprinde cu albastru (adica sa nu dai pe sub liniile rosii de la turatie si de la apa+ benzina)
care este ratiunea markerului? pai stim ca printr-un filtru albastru nu patrunde lumina rosie si invers... uite asa eviti sa se amestece rosul cu albastrul... pt intrebari, va stau la dispozitie... pt demo practica, simbata la garaj. 0723 264 207
sper sa intelegi ceva...
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- dsign
- **
- 250 mesaje
- din 23 Sep 2004
- Bucuresti
dsign
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2004
- Mesaj Privat