T_Robert
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2016
- Mesaj Privat
Dragi colegi,
Apelez la voi deoarece nu reusesc sa-i dau de capat la masinuta prietenei mele. Corsa D 1.3 CDTI, 90 cai.
In prima faza voi descrie simptomele:
- la rece porneste foarte bine, desi in ultima perioada o ia doar din a 2-a incercare (rar)
- se conduce masina intre 10-30 minute, iar daca opresc motorul si vreau sa il repornesc nu mai porneste. (exemplu: alimentat benzinarie)
- de fapt motorul da sa porneasca, dar imi taie alimentare. Electromotorul invarte foarte putin fiindca masina da sa porneasca si in clipa urmatoare opreste motorul.
- isi revine dupa vreo 10-15 de repaus SAU daca se deconecteaza bateria.
- daca se decupleaza bateria porneste din prima. Stingi motorul, iar nu mai porneste.
- cand se intampla toata tarasenia de mai sus, uneori porneste in 2/3 pistoane fiindca tremura usor (rar). Acceleratia e moarta (motorul nu urca in turatii), iar turometrul sta undeva la 500rpm (ceea ce e sub valuarea nominala).
- scoate fum albastru la accelerare. Nu foarte tare.
- gazele de esapament miros urat. Probabil de la motorina nearsa
- consum foarte mare. 8.3 imi indica computerul de bord. Mers doar in oras. Daca conduc foarte lejer imi consuma undeva la 7.3.
Separat de problema de mai sus am mai observat:
- uneori trage sacadat.
- uneori nu are vlaga. Zici ca i-a picat turbo / nu e alimentat motorul.
Am dus masina la reprezentanta Opel Timisoara si mi s-a spus:
- senzor presiune admisie a trebuit curatat. Acum stau si ma gandesc ca poate e defect si ar fi fost bine sa fie inlocuit. Le-am propus sa-l schimbe si mi-au zis ca nu are nimic cel vechi. Nu cunosc modul in care influenteaza acel senzor, dar ma gandesc ca ECU-ul motorului isi face calculele si in functie de valuarea inregistrata de senzor. Daca acea valoare e eronata poate ca influenteaza pornirea.
- masina nu returneaza nici o eroare.
- ei cred ca problema ar fi de la injectoarele 3,4 care au un retur prea mare -> nu am dat jos injectoarele sa le trimit la verificat, deoarece au fost foarte neseriosi si mi-au tinut masian 2 saptamani pentru a-mi spune cele de mai sus. In plus nici macar nu mi-au facut oferta de cost si timp pentru verificare injectoarelor.
Ultima data am pornit masina, am mers 2 colturi. Am oprit, dupa care nu a mai pornit 15-20 minute. Aceasta a fost cea mai grava situatie. In restul cazurilor se manifesta doar daca conduc masina ceva mai mult.
Inainte de a merge la Opel am lasat masina la un prieten la AutoRoma si el mi-a depistat treaba cu decuplatul bateriei. Mi-a recomandat sa merg la Opel ca ei ar trebui sa-si cunoasca masinile mai bine si ca s-ar putea sa fie ceva de la ECU-ul motorului.
Va rog sa ma ajutati in a stabili o cauza pentru aceasta problema si daca cunoasteti pe cineva priceput in Timisoara care ma poate ajuta. Orice parere e bine venita.
Multumes anticipat!
Robert
Apelez la voi deoarece nu reusesc sa-i dau de capat la masinuta prietenei mele. Corsa D 1.3 CDTI, 90 cai.
In prima faza voi descrie simptomele:
- la rece porneste foarte bine, desi in ultima perioada o ia doar din a 2-a incercare (rar)
- se conduce masina intre 10-30 minute, iar daca opresc motorul si vreau sa il repornesc nu mai porneste. (exemplu: alimentat benzinarie)
- de fapt motorul da sa porneasca, dar imi taie alimentare. Electromotorul invarte foarte putin fiindca masina da sa porneasca si in clipa urmatoare opreste motorul.
- isi revine dupa vreo 10-15 de repaus SAU daca se deconecteaza bateria.
- daca se decupleaza bateria porneste din prima. Stingi motorul, iar nu mai porneste.
- cand se intampla toata tarasenia de mai sus, uneori porneste in 2/3 pistoane fiindca tremura usor (rar). Acceleratia e moarta (motorul nu urca in turatii), iar turometrul sta undeva la 500rpm (ceea ce e sub valuarea nominala).
- scoate fum albastru la accelerare. Nu foarte tare.
- gazele de esapament miros urat. Probabil de la motorina nearsa
- consum foarte mare. 8.3 imi indica computerul de bord. Mers doar in oras. Daca conduc foarte lejer imi consuma undeva la 7.3.
Separat de problema de mai sus am mai observat:
- uneori trage sacadat.
- uneori nu are vlaga. Zici ca i-a picat turbo / nu e alimentat motorul.
Am dus masina la reprezentanta Opel Timisoara si mi s-a spus:
- senzor presiune admisie a trebuit curatat. Acum stau si ma gandesc ca poate e defect si ar fi fost bine sa fie inlocuit. Le-am propus sa-l schimbe si mi-au zis ca nu are nimic cel vechi. Nu cunosc modul in care influenteaza acel senzor, dar ma gandesc ca ECU-ul motorului isi face calculele si in functie de valuarea inregistrata de senzor. Daca acea valoare e eronata poate ca influenteaza pornirea.
- masina nu returneaza nici o eroare.
- ei cred ca problema ar fi de la injectoarele 3,4 care au un retur prea mare -> nu am dat jos injectoarele sa le trimit la verificat, deoarece au fost foarte neseriosi si mi-au tinut masian 2 saptamani pentru a-mi spune cele de mai sus. In plus nici macar nu mi-au facut oferta de cost si timp pentru verificare injectoarelor.
Ultima data am pornit masina, am mers 2 colturi. Am oprit, dupa care nu a mai pornit 15-20 minute. Aceasta a fost cea mai grava situatie. In restul cazurilor se manifesta doar daca conduc masina ceva mai mult.
Inainte de a merge la Opel am lasat masina la un prieten la AutoRoma si el mi-a depistat treaba cu decuplatul bateriei. Mi-a recomandat sa merg la Opel ca ei ar trebui sa-si cunoasca masinile mai bine si ca s-ar putea sa fie ceva de la ECU-ul motorului.
Va rog sa ma ajutati in a stabili o cauza pentru aceasta problema si daca cunoasteti pe cineva priceput in Timisoara care ma poate ajuta. Orice parere e bine venita.
Multumes anticipat!
Robert
- danikon
- **
- 432 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Corsa 2008 z13tdj
- Dambovita
danikon
- Mesaje scrise: 432
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2008 z13tdj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
radu b.i
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Austria
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2016
- Mesaj Privat
T_Robert ,aceeasi problema o am si eu si nu ii da de cap nici un "meserias" de pe aici si vreau sa te intreb daca ai rezolvat problema masinii ? si in ce fel? ai depistat de unde provine aceasta anomalie?unde de fapt este problema? am si eu un opel corsa D 1,3 60kw din 2008 are aceleasi simtome deocheate. .vreau sa-ti multumesc anticipat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
radu b.i
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Austria
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2016
- Mesaj Privat
- danikon
- **
- 432 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Corsa 2008 z13tdj
- Dambovita
danikon
- Mesaje scrise: 432
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2008 z13tdj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
radu b.i
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Austria
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2016
- Mesaj Privat
fmc
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2017
- Mesaj Privat
Salut, aceeasi problema o am si eu ca si t_robert, adica nu mai porneste la cald decat dupa cateva minute bune, invarte dar nu da sa o ia, uneori cand mai porneste pedala de acceletatie e moarta. Am un opel cirsa 1, 3 cdti din 2008. Ma poate ajuta cineva cu un sfat ca am fost la un service si cica sa schimb pompa de inalte si nu e decat vreo 9 mil. Mersi anticipat!
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
floreaus
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2008 1.3 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salutare domnilor,ati mai ajuns la vre-o concluzie? A gasit cineva o solutie? Am un opel corsa d din 2008,motorul este Z1.3 dth,am exact aceleasi probleme ca voi,masina a pornit si la minus 18 grade,daca o opresc nu mai porneste,trebuie lasata 30-40 minute,pe timp de vara nu are nici o problema,am schimbat filtru motorina,senzor ax came si fara rezultat.
floreaus
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2008 1.3 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2008
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
floreaus
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2008 1.3 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2008
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Nu cred ca poti primi ajutor pe bajbaite.....in afara ca ai sa schimbi o groaza de piese, pana ai sa gasesti defectul....
Interesul este al tau....nu pot sa inteleg cum sa nu tii minte codul? Nu te ustura la buzunar sa schimbi piese degeaba?
P0335 tine de senzorul de la arborele cotit
P0340 tine de senzorul de la ax came
Interesul este al tau....nu pot sa inteleg cum sa nu tii minte codul? Nu te ustura la buzunar sa schimbi piese degeaba?
P0335 tine de senzorul de la arborele cotit
P0340 tine de senzorul de la ax came
floreaus
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2008 1.3 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am mai avut aceiasi problema cu masina acum 4 ani daca nu ma insel,am postat si aici pe forum,atunci s-a rezolvat cu curatarea EGR,acum l-am schimbat de tot si tot asa face,vinerea aceasta am reusit si am descarcat complet bateria,a pornit la minus 8 grade din prima,am dus-o 150 metrii pana la garaj,am oprit-o si nu a mai pornit,am incercat de 2 ori si am descarcat complet bateria(este bateria originala din 2008).
Am pus-o pe redresor 5 minute,am dat la automat..nu a pornit,am mai pus-o odata 20 minute pe redresor si a pornit la sfert.
Am pus-o pe redresor 5 minute,am dat la automat..nu a pornit,am mai pus-o odata 20 minute pe redresor si a pornit la sfert.
floreaus
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2008 1.3 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2008
- Mesaj Privat
Daca tot nu rezolv dupa ce incarc bateria complet o sa cumpar un aparat de diagnoza opcom si o sa revin cu date concrete. Am gasit pe youtube o postare din Romania,exact la fel face si a mea. http://www.youtube.com/watch?v=CPLlJ5tQI-c
floreaus
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2008 1.3 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am facut o filmare cu masina,poate a mai trecut cineva prin asta : http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
rylalex
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2008
- Mesaj Privat
Aceeași problema o avea o clienta de-a mea cu o Corsa d 1.7 92kw.
Pornea sfert la rece dar la cald se oprea, chiar si in mers cand cãlcâi ambreiajul.
Injectoarelor erau perfecte, dar la cald scãdea presiunea in rampa si se oprea.
Problema era din pompa de înalte, mai exact 2 o-ringuri.
Masina merge perfect acum.
Pornea sfert la rece dar la cald se oprea, chiar si in mers cand cãlcâi ambreiajul.
Injectoarelor erau perfecte, dar la cald scãdea presiunea in rampa si se oprea.
Problema era din pompa de înalte, mai exact 2 o-ringuri.
Masina merge perfect acum.
- marusu
- **
- 474 mesaje
- din 11 Apr 2010
- Corsa 2007 Z13DTH
- Suceava
marusu
- Mesaje scrise: 474
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2010
- Mesaj Privat
Poate e ceva ce tine de aer.Daca ii scoti tubulatura de la filtrul de aer la fel face ca si in filmare,verifica tubulatura din turbina pana in filtru posibil sa fie crapat. Fara tubulatura masina nu porneste. Poate nu e fixat bine. Asta e o sugestie din partea mea,stiu ca poate pentru unii colegi o sa sune aiurea dar merita incercat...cine nu crede poate sa probeze singur.