- denis.osman
- OP
- 8 mesaje
- din 11 Nov 2015
- Insignia 2012 A20DTH
- Bucuresti
denis.osman
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2015
- Mesaj Privat
Buna ziua tuturor! Detin un Opel Insignia 2.0 160cp din 2011. Masina are 140.000km. A inceput sa consume incredibil de mult, in oras consumul e 12% iar consumul instant 0.9, cateodata 1,2. Ce e ciudat, e ca in afara consuma normal, 4.5% la 130km/h. Tin sa mentionez ca la consumul de 12% nu conduc sportiv, chiar economic. Inainte aveam chiar 7%.Pe langa asta se simte un miros incins. In bord nu apare nimic, totul pare in regula.
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- bgdrom
- **
- 228 mesaje
- din 20 Apr 2012
- Vectra 1991 c 16nz
- Constanta
bgdrom
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1991 c 16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2012
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- denis.osman
- OP
- 8 mesaje
- din 11 Nov 2015
- Insignia 2012 A20DTH
- Bucuresti
denis.osman
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2015
- Mesaj Privat
- David_Andrei
- **
- 380 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
Consumul instant pe Cb de 1,2-1,4 la ralanti se datoreaza faptului ca alternatorul incarca in acel moment bateria. Peste 1.7 consum la ralanti sigur este in functiune un proces de regenerare.
Imi pare rau sa te dezamagesc colega, dar eu am maxim 8-8.2. 100 % condus Bucuresti.
alladin_allibaba a scris:In Bucuresti, la cum se circula, consumul este de 10-12%...
Imi pare rau sa te dezamagesc colega, dar eu am maxim 8-8.2. 100 % condus Bucuresti.
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Cu 8-8,2% pe Bucuresti, cred cã sunteți printre puținii deținãtori de Insignia(160cp) cu un astfel de consum. Eu fac 65% exterior(A1) și 35% oraș, iar consumul mediu este de 7,2L.
P.S.: Pe București, conduc zilnic un Doker, motor de 1,5. Cel mai scurt drum este de 20 km...iar consumul nu a scãzut sub 8L, indiferent cã s.a folosit sau nu funcția Star&Stop.
P.S.: Pe București, conduc zilnic un Doker, motor de 1,5. Cel mai scurt drum este de 20 km...iar consumul nu a scãzut sub 8L, indiferent cã s.a folosit sau nu funcția Star&Stop.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
denis.osman a scris:Inteleg ca din cauza traficului consumul creste, dar iarna aveam 8-9 pe zapada, consum instant 0.5 iar in perioada asta sa creasca consumul instant pana la 1.2? Si nu cand e rece....mi s'a mai zis ca s'ar putra sa fie de la regenerarea dpf'ului. Cateodata a mai stat turata.
Trebuies monitorizate regenerarile, mai ales daca distantele parcurse sunt preponderent urbane, posibil probleme din cauza regenerarilor foarte dese.
Ai astfel de informatii?
Diagnoze?
Parametrii la injectoare?
Valva EGR..., sunt multe posibilitati...
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
coincide consumul mare cu un upgrade de soft pe la reprezentanta ? Un sentiment asa am avut eu când am adus masina...in tara era disponibil gratis un up grade de soft la opel ...l am facut si parca mi a sarit consumul pe tavan !
Acum m- am obisnuit fiind si automata cu 8.6 mixt, 6.4-6.8 afara 160 km/h si 9.0 - 10-11 in oras
Acum m- am obisnuit fiind si automata cu 8.6 mixt, 6.4-6.8 afara 160 km/h si 9.0 - 10-11 in oras
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
Eu am facut luna trecuta un test, am circulat cu masina in fiecare zi la munca, si am facut in vreo 3 saptamani 500 km absosult toti doar in oras(de obicei la munca circul cu alta masina, si am scos un consum mediu de 9,7, mers normal. Viteza medie 22 km/h. Oras Baia Mare. Resetasem consumul mediu inainte.
Inainte aveam un consum mediu de 7,8 dar nici nu mai tin minte cand il resetasem ultima oara.
Consumul de 0,9 la relanti poate indica si faptul ca dpf-ul e cam plin si urmeaza o regenerare. Dupa regenerare de obicei coboara la 0,5- 0, 6
Cel de 1,2 poate insemna ca ai mai multi consumatori activi, clima altermator,etc.
Ca si consum si mie mi se pare un pic cam mare, dar asta e ce putem face 😀
Nu stiu daca nu influenteaza cu ceva ca am anulat clapetele din admisie.
Inainte aveam un consum mediu de 7,8 dar nici nu mai tin minte cand il resetasem ultima oara.
Consumul de 0,9 la relanti poate indica si faptul ca dpf-ul e cam plin si urmeaza o regenerare. Dupa regenerare de obicei coboara la 0,5- 0, 6
Cel de 1,2 poate insemna ca ai mai multi consumatori activi, clima altermator,etc.
Ca si consum si mie mi se pare un pic cam mare, dar asta e ce putem face 😀
Nu stiu daca nu influenteaza cu ceva ca am anulat clapetele din admisie.