Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Debinson

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
In urma cu 2 saptamani am avut o problema cu contactul mecanic,mai precis s-a rupt tija,asa ca am cumparat un nou contact l-am montant am pus cipul vechi pe cheia noua si a pornit fara probleme.Am precizat acest lucru deoarece cred ca din cauza lui se poate datora problema...
Simptome: Urc in masina invart cheia pana la pozitia 2 a contactului se aprind luminile in bord,iar cand dau sa pornesc nu se intampla nimic. Acest lucru mi s-a intamplat cand eram plecat in afara localitatii asa ca am pornit masina impinsa...
Ajung acasa parchez masina si din curiozitate dau sa o pornesc... ce sa vezi a pornit fara probleme,insa problema a reaparut dupa cateva zile(si de aceasta data am pornit-o impinsa ) cateodata mai trebuie inpinsa inca o data la urmatoarea pornire insa cateva porniri nu mai face problema.
Acuma ca sa vin in ajutorul vostru tin sa va precizez ca bateria este in stare buna(nici nu are motive sa fie pe duca deoarece alternatorul a fost schimbat de curand si incarca foarte bine) electromotorul are in jur la 50.000 de km
In urma cu cateva zile am bagat-o si pe tester deoarece aveam martorul check aprins in bord si motorul nu prea mergea rotund (simptome asemanatoare cu cele ale egr-ului infundat) insa erau cateva probleme cu alimentarea+ faptul ca nu s-a umblat la instalatia GPL de cand a fost montata in 2012 pana astazi.
Astept orice intrebari si sugestii si va voi tine la curent in caz ca rezolv ceva intre timp.
Multumesc anticipat si imi cer in caz ca v-am plictisit!
Skip ads

  • Amilo2727

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Verifica daca bateria are tensiunea care trebuie in ea,minim 13,5-13,7 maxim 14.2 (am patit si eu partea cu masina care nu vroia sa porneasca,am achizitionat un redresor si am incarcat bateria)
Verifica daca alternatorul baga curentul corect catre baterie
Dupa ce a pornit motorul,evita faruri,aer,ventilatie muzica,mergi cu voltmetrul pe bornele bateriei si vezi ce incarcare ai,daca e sub 13,7V cu marii consumatori aprinsi( faruri,aer/AC,ventilatie muzica),atunci e dus alternatorul.
In mod normal,trebuie sa ai 14,... volti fara consumatori.
Alternatorul se desface si se schimba ce e de schimbat.
Posibil sa ai pierderi de curent pe undeva.
In caz ca nu ai incercat iti recomand sa lasi bateria peste noapte la incarcat,si daca peste cateva zile tot asa ti se intampla verifica tensiunea din baterie pt. ca alternatorul tre sa iti reincarce bateria.
Succes !
  • Debinson

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Amilo,multumesc de sfaturi! Maine voi verifica bateria inainte sa pornesc masina, cat despre alternator l-am verificat saptamana trecuta cand au inceput problemele si incarca 14,6 la relantiu si in functie de turatia motorului urca si peste 16
  • manghel

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Vezi ca nu e in regula cu alternatorul! Ori e vorba de o masurare eronata ori trebuie verificat si alternatorul, in caz contrar risti sa prajesti ECU-urile de pe masina!
  • tofi25

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2007

  • Mesaj Privat
O problema asemanatoare am avut si eu. Invarteam cheia dar nu facea nimic. Bateria era noua. O porneam doar cu cabluri de curent de pe bateria de la alta masina. Pornea apoi bine 2-3 zile dupa care iar nu mai invartea. La mine electromotorul a fost de vina. Am schimbat periile si bobina de la el si s-a rezolvat.Poate te ajuta.
  • Debinson

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Am revenit cu noutati!
1.alternatorul incarca bine de la 14.5 in sus
2.bateria era buna,totusi am cumparat una noua
3.am observat un lucru ciudat, si anume ca daca nu mai porneste si scot bornele de pe baterie o periada de timp si incerc sa o pornesc merge perfect normal
  • Debinson

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
tofi25 a scris:O problema asemanatoare am avut si eu. Invarteam cheia dar nu facea nimic. Bateria era noua. O porneam doar cu cabluri de curent de pe bateria de la alta masina. Pornea apoi bine 2-3 zile dupa care iar nu mai invartea. La mine electromotorul a fost de vina. Am schimbat periile si bobina de la el si s-a rezolvat.Poate te ajuta.

Am o intrebare legat de problema ta. In momentul in care dadeai sa pornesti masina si nu se intampla nimic,electromotorul scotea vreun sunet? Pentru ca in cazul meu nu se aude nimic.
Mi-ar fi de mare ajutor raspunsul tau.
Multumesc!
  • tofi25

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Nu se auzea nimic.
Se aprindeau becurile in bord când puneam contactul si apoi când învârteam cheia pentru a porni nu fãcea nimic si nu se auzea nimic
  • Naikkon

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 ze16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Aug 2014

  • Mesaj Privat
incearca sa lovesti usor in electromotor cu ceva din lemn (coada de ciocan) si apoi vezi daca porneste , mai mult ca sigur este de la electromotor , periile sunt duse
  • Debinson

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Maine merg sa schimb electromotorul (noroc ca amunul de rezerva) si sper sa se rezolve problema
  • Debinson

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Am revenit cu rezolvarea problemei.
Tin sa multumesc tuturor care au incercat sa ma ajute.
1.Firul de excitatie de la electromotor nu era prins bine
2.bobina de pe electromotor nu functiona in parametri asa ca am schimbat electromotorul cu unul nou si problema s-a rezolvat
Cat despre beculetul check din bord despre care am precizat ca am fost la tester si imi dadeau probleme de alimentare si mai stiu eu ce... s-a rezolvat prin simpla inlocuire a unui cablu copt ce se sectionase si din acest motiv motorul lua aer fals.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR