Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Taur Ovidiu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Simptome: Nu mai trage motorul. Specific, ca asta se intampla dupa ce am schimbat cuzinetii si supapele si am reconditionat turbina! Precizez ca inainte de asta, masina functiona normal si nu dadea nici o eroare. Ce ma sfatuiti sa fac?

Multumesc anticipat!

Cod(uri) eroare: -0110
-0100
-1125
Model: Astra
An fabricatie: 2000
Cod motor: Y17DT
Skip ads

  • Geo30

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Fugi la mecanic si pune-i cateva intrbari...
  • Taur Ovidiu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Am fost inapoi la mecanic si a zis ca probabil trebuie sa merg sa merg la un tester sa imi stearga erorile care mi le da... Ei nu au tester! Se poate sa isi revina daca imi sterge cu testerul erorile alea?


Am scos mufa de la debitmetru si tot asa merge. Turbina e ok deoarece face presiune pe furtun. Nu am ideie ce ar putea avea...
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Au pus corect distributia? porneste bine dimineata? dureaza 10 min sa verifice ....si nu le trebuie tester pentru asta
  • Taur Ovidiu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic daca au puso s-au nu bine dar pot sa va spun ca motorul porneste si se aude ok. Nu caraie, merge rotund si se aude bine.

Faza e ca pe la 3000 de ture mi se aprinde becul ala ce seamana cu un motor si nu mai trage deloc. Daca o opresc si astept cam 10 secunde, ii dau chieie si nu se mai aprinde decat atunci cand ajung iar pe la aproximativ 3000 de ture. Maine am sa merg cu ea la un tester sa imi stearga cele 3 erori si sa imi zica si ei ce ar putea avea... Sa vedem daca se schimba ceva si daca mai apar acele erori!
  • Geo30

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Inainte de a intervenii la motor ai avut acele erori? si daca da cum a funtionat si acum nu mai vrea?
  • Taur Ovidiu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Inainte sa desfaca motorul, mi s-a mai aprins de vreo cateva ori acel martor la bord, dar cred ca era din cauza motorinei proaste. Nu aveam nici un fel de eroare inainte sa ii schimb acele piese si mergea ok!
  • Taur Ovidiu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Am mers cu masina la un tester si mi-a sters erorile si a zis ca masina e cat se poate de ok in rest dar eroarea P1125 a reaparut dupa ce am trecut de 3000 de ture si mi s-a aprins din nou acel martor! Ce sa mai fac, ca deja imi sta pe creier masina asta...


Acum merge unpic mai bine ca si inainte sa imi stearga erorile dar nici pe departe asa cum ar trebui! Doar eroarea asta o mai am acum si nu mai stiu ce sa mai verific...

Inca o intrebare: Se poate sa nu imi fie reglata bine turbina pe care am reconditionat-o? Si daca da, pierd garantia daca o sa o regleze cineva?
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Citeste aici poate te ajuta.
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=40
  • Taur Ovidiu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Deci ma sfatuiesti sa verific clapeta da acceleratie!? Imi poate pune cineva o poza, cam cum ar arata si pe unde sa o caut? Sa nu ma trezesc, ca imi desfac aia altceva pe acolo...


Si sa nu mai spun ca imi consuma cam mult...
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
In link e vorba de Z17DTL, iar tu ai Y17DT.
Problema poate fi de la electrovalva turbo, calculator EDU sau chiar turbina.
  • Taur Ovidiu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Ce inseamna EDU? Are ceva daca o sa imi pun turbina cea veche sa vad daca se schimba ceva? Ce ar putea avea turbina daca e reconditionata? Cum asi putea sa imi dau seama daca are probleme turbina?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Fa o diagnoza la cineva care chiar se pricepe.
EDU este calculatorul de pe pompa de injectie.
Mai intai fa o proba cu alta electrovalva turbo.
  • Taur Ovidiu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Calculatorul ala mi l-au desfacut acum 2 ani niste mecanici de la cel mai mare services autorizat din Hateg pe motivul ca ar fi stricat, ca asa a zis inginerul electrician dupa ce a pus testerul pe masina... Am stat atunci vreo 2 saptamani fara masina! M-au pus sa schimb bujiile, mi-au trimis calculatorul bun la reparat pe la Orastie, mi-au pus testerul pe masina de vreo 30 de ori si au zis ca trebuie sa imi schimb si turbina si sa imi repar si pompa de injectie... M-au uscat de bani si masina avea infundat doar filtrul de motorina... Trebuia sa ii dau in judecata tinand cont ca eu le-am zis de prima data sa se uite la filtru de motorina...

Electrovalva aceia este EGR-ul? Ma scuzi dar nu prea ma pricep... Nu stiu daca o sa gasesc un binevoitor sa imi dea piese sa le incerc...
  • sebiastrah

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Electrovalva turbo NU este acelasi lucru cu EGR, sunt doua piese total diferite si cu roluri diferite. Electrovalva turbo este si mai ieftina decat un EGR, dar EGR-ul se mai poate curata, pe cand electrovalva trebuie inlocuita...
  • Taur Ovidiu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Ok! Nu mai stiu ce sa ii mai fac... Am bagat peste 3000 ron in ea pana acum si merge mai rau decat a mers... O sa incerc sa vad si cu calculatorul de pe pompa de injectie si cu electrovalva aia. Ma gandesc ca EGR-ul nu e o problema deocamdata ce nainte sa imi lucreze la masina, a mers. Ma gandesc sa nu fi dereglat ei ceva s-au sa fi pus rau vreun furtun cand au montat la loc ce au dat jos.
  • Taur Ovidiu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Se poate sa imi curga ulei din EGR? Asa am observat azi cand am verificat furtunele sa nu aiba fisuri...
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 436
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Nu e normal sa-ti curga ulei din EGR,e posibil ca turbina sa bage ulei in admisie,si atunci e pericol sa faci praf motorul.Daca incepe sa se tureze ca nebunul si nu se opreste din cheie,bagi repede intr-a 5-a si o opresti dand drumul la ambreiaj cu piciorul pe frana.Ia vezi,in admisie nu ai ulei?Daca gasesti f putin umed,nu-i bai,dar sa nu gasesti ulei care se prelinge pe acolo..
  • Taur Ovidiu

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Nu am probleme de genul sa se tureze singur... Turbina e reconditionata de 6 zile si pusa pe masina... Ma gandesc ca nu are cum sa bage ulei! Poate din cauza ca a bagat cealalta si nu am vazut pana acum. Si faza cu eroarea aia si lipsa de putere la motor sa fie totusi de la EGR? Despre eroarea 1125 este vorba!

Am mai descoperit ca in viteza 1 pot sa ii dau blana si nu mi se aprinde martorul in bord dar nu trage motorul de nici un fel pe cand, de la viteza a 2-a, la 2500 se aprinde... Azi m-a facut un prieten cu un astra F din 94 cu motor de 1.4 de nici nu am mai reusit sa il mai vad in vreo 5 Km...

Ajutati-ma va rog ca nu mai stiu ce sa ii mai fac...
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,067
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ti-am spus sa faci proba cu alta electrovalva turbo, functionala.
Vad ca ti-e mai usor sa strigi "ajutor, nu stiu ce sa mai fac".
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR