Semaca07
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2016
- Mesaj Privat
Am un opel vectra din 2001 si am o problema cu radiatorul, si anume, cand se formeaza presiune incepe sa-mi supureze, scazandu-mi lichidul din vas. Din auzite, se pare ca exista o solutie care se baga in vasul de expansiune ,iar cand pornesc motorul, acel lichid astupa acei `pori`. Dar, exista si riscul ca din cauza acelei solutii, sa mi se infunde caloriferul. Ce-mi recomandati ? Sa cumpar un radiator nou, unul la mana a2a(ca am inteles ca sunt mai bune decat unul nou), sau sa recurg la chestia cu solutia in vas? Multumesc
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- turmol
- **
- 270 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Bucuresti
turmol
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
Este putin probabil sa-ti obtureze circulatia lichidului de racire prin motor (totusi acestea nu sunt capilare), dar in mod sigur va inrautati transferul termic. Este evident ca nu se va depune numai in zona unde supureaza.
Dar daca partea financiara nu reprezinta o problema este de preferat un radiator nou.
PS Pe vremuri (la o Dacie) am circulat ani de zile cu radiatorul "reparat" in acest mod fara probleme. Pana cand am cedat si (demontat) l-am lipit cu cositor.
Dar daca partea financiara nu reprezinta o problema este de preferat un radiator nou.
PS Pe vremuri (la o Dacie) am circulat ani de zile cu radiatorul "reparat" in acest mod fara probleme. Pana cand am cedat si (demontat) l-am lipit cu cositor.