RTD
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2015
- Mesaj Privat
Simptome: Consum mare de motorina, fum negru la sprinturi accelerari
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra G 2 usi
An fabricatie: 2003
Cod motor: Z17DTL
Z17DTL consum mare de motorina pe autostrada (100km/h mers constant, fara ac, 7-8 litri la sutã), mașina trage super tare, și pornește foarte bine.
Am fãcut un test de retur injectoare cu ce aveam pe acasã, cam astea sunt valorile, injectoarele 1 și 3 scuipa cam mult.
2-4 au valorile egale.
Care sunt defecte ? Cele care da mai mult pe retur ori celelalte care dau mai puțin?
Sunt șanse daca turul de dupã filtrul il alimentez dintr-un bidon de 5 litri plin cu motorina+un aditiv de curãțare injectoare bun sa le curat"repar"? Deoarece nu pare rentabil sa il pun in rezervor aditivul. Este doar o intrebare.
Fumul negru dens doar cand accelerez brusc(plecare de pe loc mai sportiva), dar la mers intins dispare complet fumul.
Rog persoanele incapabile sa se abținã de la comentarii.
1-verde
2-portocaliu
3-violet
4-rosu
*Nici un pahar de shot nu a fost rãnit în urma acestui test(nu aveam seringi)
De asemenea mai aud pareri cum ca motorul ar fi remapat, cum aflu daca este asa?
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra G 2 usi
An fabricatie: 2003
Cod motor: Z17DTL
Z17DTL consum mare de motorina pe autostrada (100km/h mers constant, fara ac, 7-8 litri la sutã), mașina trage super tare, și pornește foarte bine.
Am fãcut un test de retur injectoare cu ce aveam pe acasã, cam astea sunt valorile, injectoarele 1 și 3 scuipa cam mult.
2-4 au valorile egale.
Care sunt defecte ? Cele care da mai mult pe retur ori celelalte care dau mai puțin?
Sunt șanse daca turul de dupã filtrul il alimentez dintr-un bidon de 5 litri plin cu motorina+un aditiv de curãțare injectoare bun sa le curat"repar"? Deoarece nu pare rentabil sa il pun in rezervor aditivul. Este doar o intrebare.
Fumul negru dens doar cand accelerez brusc(plecare de pe loc mai sportiva), dar la mers intins dispare complet fumul.
Rog persoanele incapabile sa se abținã de la comentarii.
1-verde
2-portocaliu
3-violet
4-rosu
*Nici un pahar de shot nu a fost rãnit în urma acestui test(nu aveam seringi)
De asemenea mai aud pareri cum ca motorul ar fi remapat, cum aflu daca este asa?
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
RTD
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2015
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Nu pot sa-mi imaginez cum de poate sa consume atat decat poate daca :
- debitmetrul masinii spune la ECU ca are mai mult aer decat in realitate iar acesta compenseaza amestecul injectand mai mult carburant.
- diuzele injectoarelor sunt marite in urma uzurii excesive si arcurile din injectoare sunt decalibrate, astfel incat injectoarele inchid mai tarziu decat in mod normal si injecteaza mai multa motorina decat ar trebui la fiecare ciclu de injectie.
Totusi, in ambele cazuri, ar trebui sa ai fum negru pe esapament pana la 2.400rpm cand intra in actiune turbina si produce boost (turbina e cu geometrie fixa, deci nu are cum sa bage mai mult aer pana ajunge la boost). Eu as da jos injectoarele si le-as trimite pe toate la reconditionat.
Motorul stock cu anvelope stock 185/65R15 si caroserie in 3 usi consuma 4% pe autostrada la o viteza constanta de 100km/h. Daca motorul tau e remapat, poate are o harta de injectie conceputa sa traga puternic in detrimentul consumului (unii au scos 125cp din motorul asta, cine stie ce ai tu in ECU acum).
- debitmetrul masinii spune la ECU ca are mai mult aer decat in realitate iar acesta compenseaza amestecul injectand mai mult carburant.
- diuzele injectoarelor sunt marite in urma uzurii excesive si arcurile din injectoare sunt decalibrate, astfel incat injectoarele inchid mai tarziu decat in mod normal si injecteaza mai multa motorina decat ar trebui la fiecare ciclu de injectie.
Totusi, in ambele cazuri, ar trebui sa ai fum negru pe esapament pana la 2.400rpm cand intra in actiune turbina si produce boost (turbina e cu geometrie fixa, deci nu are cum sa bage mai mult aer pana ajunge la boost). Eu as da jos injectoarele si le-as trimite pe toate la reconditionat.
Motorul stock cu anvelope stock 185/65R15 si caroserie in 3 usi consuma 4% pe autostrada la o viteza constanta de 100km/h. Daca motorul tau e remapat, poate are o harta de injectie conceputa sa traga puternic in detrimentul consumului (unii au scos 125cp din motorul asta, cine stie ce ai tu in ECU acum).
RTD
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2015
- Mesaj Privat
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat
RTD
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2015
- Mesaj Privat
- nicusan75
- **
- 150 mesaje
- din 09 Jan 2009
- Astra 2004 G Z17DTL
- Buzau
nicusan75
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 G Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2009
- Mesaj Privat