- deleted-75931
- OP
- 44 mesaje
- din 26 Jun 2012
deleted-75931
- Mesaje scrise: 44
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2012
- Mesaj Privat
Salve,
Sunt un proaspat(fericit) posesor al unei Insignii 2012 2.0 CDTI 160 CP, Edition+ optionale.
Studiind masina am descoperit si o compnenta "Made in Romania": motorasul pentru frana de parcare electica.
Sunt curios daca stiti din ce fabrici vin piesele care alcatuiesc masina care ne place.
Cel putin un procent vine si din Romania. Oare cat % mai e nemteasca?
Noroc la drum!
Sunt un proaspat(fericit) posesor al unei Insignii 2012 2.0 CDTI 160 CP, Edition+ optionale.
Studiind masina am descoperit si o compnenta "Made in Romania": motorasul pentru frana de parcare electica.
Sunt curios daca stiti din ce fabrici vin piesele care alcatuiesc masina care ne place.
Cel putin un procent vine si din Romania. Oare cat % mai e nemteasca?
Noroc la drum!
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Eddie
- **
- 497 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Insignia 2011
- Bucuresti
Eddie
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
La mine centurile sunt Made in Romania.
Eu cred ca ai sa ramai uimit cat de vasta e aria de unde provin piesele; de obicei sursa aleasa e producatorul cel mai ieftin.
Am auzit povesti cum ca auditurile de calitate se dau mult mai repede acum pentru diverse repere(de la un angajat GM). Asa ca o fiabilitate scazuta poate aparea. totusi, la trei ani si de la lansare cred ca masina a depasit problemele copilariei.
Offtopic: in 2010 la mine "redcerile" de campanie si membru ACRau fost de vreo 7000 euro. De fapt cred ca asta era doar un paravan pentru si ca reducerea se datoreaza calitatii/ieftinirii materialelor componente.
Eu cred ca ai sa ramai uimit cat de vasta e aria de unde provin piesele; de obicei sursa aleasa e producatorul cel mai ieftin.
Am auzit povesti cum ca auditurile de calitate se dau mult mai repede acum pentru diverse repere(de la un angajat GM). Asa ca o fiabilitate scazuta poate aparea. totusi, la trei ani si de la lansare cred ca masina a depasit problemele copilariei.
Offtopic: in 2010 la mine "redcerile" de campanie si membru ACRau fost de vreo 7000 euro. De fapt cred ca asta era doar un paravan pentru si ca reducerea se datoreaza calitatii/ieftinirii materialelor componente.
nycman91
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2008 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2011
- Mesaj Privat
- noerror
- **
- 119 mesaje
- din 04 Jan 2012
- Insignia 2012
- Timis
noerror
- Mesaje scrise: 119
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2012
- Mesaj Privat
- deleted-75931
- OP
- 44 mesaje
- din 26 Jun 2012
deleted-75931
- Mesaje scrise: 44
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2012
- Mesaj Privat
- Adi4Opel
- **
- 160 mesaje
- din 18 Feb 2011
- Bucuresti
Adi4Opel
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2011
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat